Είναι το σημείο εκείνο που θα ερωτευτείτε μόλις ανοίξετε την πόρτα και κάτσετε στο εσωτερικό του θηρίου. Αγκαλιάζουν όσο σφιχτά πρέπει το σώμα, φροντίζοντας να το διατηρούν στη θέση του, ανεξάρτητα από τα G πλευρικής επιτάχυνσης που θα αναπτυχθούν. Μόλις βολευτείτε, θα αντικρίσετε το τιμόνι, που είναι επίπεδο στο κάτω μέρος του και έχει «προκιστεί» με αλκαντάρα σε δυο τμήματά του. Το ταμπλό έχει εμφάνιση ανθρακονήματος, ενώ η οθόνη του συστήματος infotainment, διαθέτει καλύτερα γραφικά συγκριτικά με τις απλές A-Class.
Αμαξάρα,είτε το θέλουμε,είτε όχι,μακάρι να μπορούσαμε να την αγοράζαμε.Ρε εσύ autotriti ξέχασα σύγκρινε τη με το golf να το βγάλεις πάλι πρώτο το vw αυτό που έχει τα recaro με την καρό φλοκάτη για επένδυση.
ΜΑΚΡΑΝ BMW 135M ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. Η Α45 ΑΜG ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΙΠΠΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ Η ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ΤΕΤΟΙΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ. ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΠΩΣ Η M135 ΕΧΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΙΠΠΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ 6ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΜΟΤΕΡ.
tha ithela poli na to do se sigrisi me to honda civic alla ta kritiria na einai kathara odigika (mia kodra stin pista ton serron gia na vgoun asfali simperasmata) kai oxi piotika gt o iaponas peras apo aksiopisto autokinito den exei kati allo na prosferi se piotita , design kai asfalia pathitiki energitiki.
ΟΤΑΝ Η MERCEDES ΒΑΖΕΙ ΨΥΧΗ ΣΤΑ ΣΠΕΣΙΑΛ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ,ΓΡΑΦΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ[ΒΛΕΠΕ 190 EVOLUTION].TA 5+1 TOY TZΟΚΕΡ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΚΛΗΡΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ...
Πάρα πολλά λεφτά για ένα προϊόν Renault – Nissan Alliance και Mercedes.
Τουμπανιερο, πραγματικό αστέρι,αλλα και πανάκριβο.
Αμαξάρα,είτε το θέλουμε,είτε όχι,μακάρι να μπορούσαμε να την αγοράζαμε.Ρε εσύ autotriti ξέχασα σύγκρινε τη με το golf να το βγάλεις πάλι πρώτο το vw αυτό που έχει τα recaro με την καρό φλοκάτη για επένδυση.
ΜΑΚΡΑΝ BMW 135M ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. Η Α45 ΑΜG ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΙΠΠΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ Η ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ΤΕΤΟΙΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ. ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΠΩΣ Η M135 ΕΧΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΙΠΠΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ 6ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΜΟΤΕΡ.
tha ithela poli na to do se sigrisi me to honda civic alla ta kritiria na einai kathara odigika (mia kodra stin pista ton serron gia na vgoun asfali simperasmata) kai oxi piotika gt o iaponas peras apo aksiopisto autokinito den exei kati allo na prosferi se piotita , design kai asfalia pathitiki energitiki.
@ talaiporos : Κακομοίρης & ταλαιπωρος είσαι και θα μείνεις άμα μου συγκρίνεις το γιαπωνέζικο κουβά με αυτό τι εργαλείο.
HONDA CIVIC!! Japan rules!!!