Η Mercedes A45 AMG, κινείται από έναν ολοκαίνουργιο 4κυλινδρο turbo κινητήρα, η χωρητικότητα του οποίου ανέρχεται στα 2 λίτρα. Σαφώς η AMG τον «γαργάλησε» αρκετά ώστε να καταφέρει να τον περάσει στην ιστορία ως τον ισχυρότερο 2λιτρο κινητήρα παραγωγής σήμερα. Η απόδοση του ανέρχεται στους 360 (!) ίππους στις 6.000 σ.α.λ., ενώ η ροπή φτάνει τα 450 Nm, διαθέσιμα από τις 2.250 σ.α.λ.! Όλη αυτή η δύναμη μεταφέρεται από το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, μέσω του νέου συστήματος 4MATIC, μόνιμα και στους τέσσερις τροχούς της Α45. Η δύναμη γίνεται άμεσα αντιληπτή, με τον μπάσο ήχο του κινητήρα να γεμίζει την καμπίνα και να γίνεται μεθυστικός – εθιστικός όσο ανεβαίνει η ταχύτητα περιστροφής του. Υπάρχουν τρία διαφορετικά προγράμματα λειτουργείας: Το Controlled Efficiency (C), που είναι το πιο ήπιο από τα τρία. Είναι το ιδανικό για την καθημερινή οδήγηση, με τις αλλαγές ταχυτήτων να γίνονται πιο ήπια. Από το κουμπί που βρίσκεται στη βάση της κεντρικής κονσόλα και πλησίον του λεπτεπίλεπτου επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου, μπορείτε να επιλέξετε το Sport (S) και τα πάντα θα αλλάξουν μεμιάς.
Οι αλλαγές γίνονται στιγμιαία, συνοδευόμενες από μια εκπληκτική ηχητική υπόκρουση, προερχόμενη από τις εξατμίσεις. Σημειωτέον, οι αλλαγές των ταχυτήτων μπορούν να πραγματοποιηθούν από τα paddles πίσω από το τιμόνι.
Αμαξάρα,είτε το θέλουμε,είτε όχι,μακάρι να μπορούσαμε να την αγοράζαμε.Ρε εσύ autotriti ξέχασα σύγκρινε τη με το golf να το βγάλεις πάλι πρώτο το vw αυτό που έχει τα recaro με την καρό φλοκάτη για επένδυση.
ΜΑΚΡΑΝ BMW 135M ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. Η Α45 ΑΜG ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΙΠΠΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ Η ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ΤΕΤΟΙΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ. ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΠΩΣ Η M135 ΕΧΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΙΠΠΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ 6ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΜΟΤΕΡ.
tha ithela poli na to do se sigrisi me to honda civic alla ta kritiria na einai kathara odigika (mia kodra stin pista ton serron gia na vgoun asfali simperasmata) kai oxi piotika gt o iaponas peras apo aksiopisto autokinito den exei kati allo na prosferi se piotita , design kai asfalia pathitiki energitiki.
@ talaiporos : Κακομοίρης & ταλαιπωρος είσαι και θα μείνεις άμα μου συγκρίνεις το γιαπωνέζικο κουβά με αυτό τι εργαλείο.
HONDA CIVIC!! Japan rules!!!
Πάρα πολλά λεφτά για ένα προϊόν Renault – Nissan Alliance και Mercedes.
Αμαξάρα,είτε το θέλουμε,είτε όχι,μακάρι να μπορούσαμε να την αγοράζαμε.Ρε εσύ autotriti ξέχασα σύγκρινε τη με το golf να το βγάλεις πάλι πρώτο το vw αυτό που έχει τα recaro με την καρό φλοκάτη για επένδυση.
ΜΑΚΡΑΝ BMW 135M ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. Η Α45 ΑΜG ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΙΠΠΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ Η ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ΤΕΤΟΙΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ. ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΠΩΣ Η M135 ΕΧΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΙΠΠΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ 6ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΜΟΤΕΡ.
tha ithela poli na to do se sigrisi me to honda civic alla ta kritiria na einai kathara odigika (mia kodra stin pista ton serron gia na vgoun asfali simperasmata) kai oxi piotika gt o iaponas peras apo aksiopisto autokinito den exei kati allo na prosferi se piotita , design kai asfalia pathitiki energitiki.
ΟΤΑΝ Η MERCEDES ΒΑΖΕΙ ΨΥΧΗ ΣΤΑ ΣΠΕΣΙΑΛ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ,ΓΡΑΦΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ[ΒΛΕΠΕ 190 EVOLUTION].TA 5+1 TOY TZΟΚΕΡ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΚΛΗΡΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ...
Τουμπανιερο, πραγματικό αστέρι,αλλα και πανάκριβο.