Βυθίζοντας το δεξί πεντάλ στο πάτωμα, θα βιώσετε μια συνεχόμενη και καταιγιστική επιτάχυνση σε όλο το φάσμα των στροφών (λογικό κι επόμενο με ειδική ισχύ 181 ίππων/λίτρο), αλλά και μέχρι τον ηλεκτρονικό κόφτη των 250 χλμ/ώρα της τελικής ταχύτητας. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 4,6 δλ, με την ανάρτηση να διαθέτει την σκληρότητα που περιμένει κανείς από ένα αυτοκίνητο τέτοιου χαρακτήρα, παρόλα αυτά όμως δεν είναι κουραστική όσα χιλιόμετρα κι αν κάνετε.
Οδηγικά, η Α45 είναι ουδέτερη και μόνο σε παρατεταμμένα κλειστά κομμάτια θα υποστρέψει ελαφρώς. Για να δείτε την ουρά να χορεύει, θα πρέπει αφενός να το προκαλέσετε εντόνως, αφετέρου θα πρέπει να έχετε απενεργοποιήσει το σύστημα ESP. Στο τελευταίο μάλιστα ενσωματώνεται και το πρόγραμμα Curve Dynamic Assist, με το οποίο επωφελείστε με την μέγιστη δυνατή επιτάχυνση, όσο στρίβετε! Το πεδίο δράσης της Α45 AMG είναι ευρύ, είτε στις ευθείες όπου η συνεχόμενη επιτάχυνση σε κολλάει στο κάθισμα, είτε σε έντονο στροφιλίκι. Οι στροφές παίρνονται με ασύλληπτα νούμερα στο κοντέρ, σε τέτοιο βαθμό που αν κοιτάξεις από τον καθρέφτη νομίζεις ότι θα δεις την άσφαλτο να έχει ζαρώσει σαν χαλί!
Αμαξάρα,είτε το θέλουμε,είτε όχι,μακάρι να μπορούσαμε να την αγοράζαμε.Ρε εσύ autotriti ξέχασα σύγκρινε τη με το golf να το βγάλεις πάλι πρώτο το vw αυτό που έχει τα recaro με την καρό φλοκάτη για επένδυση.
ΜΑΚΡΑΝ BMW 135M ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. Η Α45 ΑΜG ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΙΠΠΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ Η ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ΤΕΤΟΙΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ. ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΠΩΣ Η M135 ΕΧΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΙΠΠΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ 6ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΜΟΤΕΡ.
tha ithela poli na to do se sigrisi me to honda civic alla ta kritiria na einai kathara odigika (mia kodra stin pista ton serron gia na vgoun asfali simperasmata) kai oxi piotika gt o iaponas peras apo aksiopisto autokinito den exei kati allo na prosferi se piotita , design kai asfalia pathitiki energitiki.
ΟΤΑΝ Η MERCEDES ΒΑΖΕΙ ΨΥΧΗ ΣΤΑ ΣΠΕΣΙΑΛ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ,ΓΡΑΦΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ[ΒΛΕΠΕ 190 EVOLUTION].TA 5+1 TOY TZΟΚΕΡ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΚΛΗΡΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ...
Πάρα πολλά λεφτά για ένα προϊόν Renault – Nissan Alliance και Mercedes.
Τουμπανιερο, πραγματικό αστέρι,αλλα και πανάκριβο.
Αμαξάρα,είτε το θέλουμε,είτε όχι,μακάρι να μπορούσαμε να την αγοράζαμε.Ρε εσύ autotriti ξέχασα σύγκρινε τη με το golf να το βγάλεις πάλι πρώτο το vw αυτό που έχει τα recaro με την καρό φλοκάτη για επένδυση.
ΜΑΚΡΑΝ BMW 135M ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. Η Α45 ΑΜG ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΙΠΠΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ Η ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ΤΕΤΟΙΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ. ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΠΩΣ Η M135 ΕΧΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΙΠΠΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ 6ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΜΟΤΕΡ.
tha ithela poli na to do se sigrisi me to honda civic alla ta kritiria na einai kathara odigika (mia kodra stin pista ton serron gia na vgoun asfali simperasmata) kai oxi piotika gt o iaponas peras apo aksiopisto autokinito den exei kati allo na prosferi se piotita , design kai asfalia pathitiki energitiki.
@ talaiporos : Κακομοίρης & ταλαιπωρος είσαι και θα μείνεις άμα μου συγκρίνεις το γιαπωνέζικο κουβά με αυτό τι εργαλείο.
HONDA CIVIC!! Japan rules!!!