ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η πρώτη προσθιοκίνητη BMW στην ιστορία είναι σταθερή, ασφαλής και αρκούντως άνετη, με δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η πρώτη προσθιοκίνητη BMW στην ιστορία είναι σταθερή, ασφαλής και αρκούντως άνετη, με δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά.

ΟΔΗΓΟΥΜΕ: BMW Σειρά 2 Active Tourer

23.204 Επισκέψεις στο άρθρο (7/8/2014)

Για όλα υπάρχει η πρώτη φορά. Και για τη BMW, η νέα Σειρά 2 Active Tourer, δεν είναι μόνο το πρώτο μικρομεσαίο MPV στην ιστορία της μάρκας, αλλά και το πρώτο αυτοκίνητό της με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Εμείς, την οδηγούμε στην Αυστρία, και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

Με μια ματιά- Μικρομεσαίο premium MPV- Προσθιοκίνητη και πρακτική- Κινητήρες βενζίνης και diesel στα 1,5 και 2,0 λίτρα- Στην Ελλάδα το ΣεπτέμβριοΉγγικεν η ώρα: Με προίκα από τη Mini, η BMW λανσάρει το πρώτο προσθιοκίνητο αυτοκίνητο της ιστορίας της. Και για να... κατευνάσει τα πνεύματα των πιο σκληροπυρηνικών της οπαδών, επιλέγει σοφά το πρώτο μοντέλο της με κίνηση στους εμπρός τροχούς, να είναι και ένα από τα πιο οικογενειακά της γκάμας της. Ιδού λοιπόν η νέα Σειρά 2 Active Tourer, ένα μοντέλο που βάζει -για επίσης πρώτη φορά στην ιστορία- τη BMW στη μικρομεσαία MPV κατηγορία, τονίζοντας την πρακτικότητα και ευρυχωρία της, ώστε να τοποθετηθεί απέναντι σε μοντέλα όπως η B-Class της Mercedes.Διακριτικά δυναμική και με πολύ καλή αεροδυναμικήΤο ενός όγκου αμάξωμα της νέας BMW Σειρά 2 Active Tourer ενσωματώνει χαρακτηριστικά από άλλα μοντέλα της μάρκας, κερδίζοντας σε δυναμισμό. Αρχικά, στο εμπρόσθιο τμήμα ξεχωρίζει και πάλι η παρουσία της χαρακτηριστικής «BMW» γρίλιας, που πλαισιώνεται από μοντέρνα φωτιστικά. Λόγω του μακριού μεταξονίου (2.670 χλστ.), ο μπροστινός πρόβολος είναι κοντύτερος από ό,τι συνήθως σε BMW, κάτι που συναντούμε και στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου. Από εκεί και πέρα, το αμάξωμα της Σειρά 2 Active Tourer ενσωματώνει «καθαρές» γραμμές, με πλαϊνά παράθυρα ελαφρώς μικρότερα σε εμβαδόν από ό,τι σε άλλα MPV, αλλά και με πίσω φωτιστικά που παραπέμπουν σε αυτά των μεγαλύτερων μοντέλων της μάρκας. Παράλληλα, πολύ καλή δουλειά έχει γίνει και στον τομέα της αεροδυναμικής, με το σχετικό συντελεστή οπισθέλκουσας να μειώνεται μόλις στο cd:0,26, ωφελώντας θόρυβο, επιδόσεις και κατανάλωση.Εσωτερικό: Ξεχωρίζει ποιοτικάΓια το εσωτερικό της νέας Σειρά 2 Active Tourer η BMW μας ετοίμασε κάτι εντελώς νέο, χωρίς να το βασίζει σε αυτό της Σειρά 2 κουπέ ή της Σειρά 1. Έχουμε λοιπόν ένα ταμπλό το οποίο εισέρχεται αρκετά μέσα στην καμπίνα, ενσωματώνοντας την κεντρική κονσόλα σε σχήμα «V», που φιλοξενεί την οθόνη του συστήματος πολυμέσων BMW iDrive, τα χειριστήρια για τον κλιματισμό, αλλά και μια νέας σχεδίασης θήκη με κάλυμμα για μικροαντικείμενα. Ο οδηγός από τη σειρά του, κάθεται σε μια υψηλότερη θέση οδήγησης από ό,τι στη Σειρά 1, αλλά και την X1, έχοντας στη διάθεσή του ένα μικρό σε διαστάσεις και σπορτίφ τιμόνι, αλλά και έναν πλήρη πίνακα οργάνων. Στις πιο ακριβές επιλογές της Σειρά 2 Active Tourer υπάρχει και Head-Up-Display, που απεικονίζει αρκετές ενδείξεις (π.χ. ταχύμετρο, όρια ταχύτητας, σύστημα πλοήγησης) ακριβώς στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Στο ποιοτικό κομμάτι, συναντούμε μαλακό πλαστικό σε ένα μεγάλο τμήμα του ταμπλό και του εσωτερικού των θυρών, το οποίο διαθέτει εξαιρετική ποιότητα, ενώ το φινίρισμα και η συναρμογή των υλικών είναι για μια ακόμη φορά τα κορυφαία της κατηγορίας.Χώροι: Πρακτική και ευρύχωρηΣε πολύ καλά επίπεδα βρίσκονται οι χώροι των επιβατών στο εσωτερικό της Σειρά 2 Active Tourer, με την πρακτικότητα να είναι υψηλότερη από κάθε άλλη BMW. Αρχικά, το μακρύ μεταξόνιο των 2.670 χλστ. έρχεται για να ωφελήσει το χώρο για τα γόνατα των επιβατών στο πίσω κάθισμα, που είναι πολύ μεγάλος. Έπειτα, ο χώρος για τα κεφάλια είναι αρκετός και θα βολέψει και επιβάτες με ανάστημα άνω του μέσου, ενώ σε πολύ καλά επίπεδα βρίσκεται και το εσωτερικό διαθέσιμο πλάτος. Σε ό,τι αφορά στο πορτ-μπαγκάζ, εδώ παρέχονται 468 λτ. χωρητικότητας, που είναι αρκετά για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες μιας οικογένειας, ενώ για αυτούς που θέλουν περισσότερα, υπάρχει προαιρετικά και συρόμενο πίσω κάθισμα, που αυξάνει περαιτέρω το χώρο. Η πρακτικότητα τονίζεται και από το αναδιπλούμενο πάτωμα του πορτ-μπαγκάζ, με έξτρα αποθηκευτικό χώρο, αλλά και από τα διαιρούμενα (ποσοστό 40:20:40) και αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα.Κινητήρες-Κιβώτια: Αρχικά με 3 μοτέρ από 1,5 λίτραΗ γκάμα των κινητήρων της νέας BMW Σειρά 2 Active Tourer αποτελείται αρχικά από 3 μηχανικά σύνολα, τα οποία γνωρίζουμε από τη νέα γενιά του Mini. Έχουμε λοιπόν πρώτα τον νέο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα TwinPower Turbo στα 1,5 λίτρα της 218i, με ισχύ 136 ίππων και κατανάλωση 4,9 λτ./100 χλμ. Από πάνω του έρχεται να τοποθετηθεί ο 2λιτρος 4κύλινδρος TwinPower Turbo βενζινοκινητήρας με 231 ίππους (225i), ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με το 8τάχυτο αυτόματο Steptronic κιβώτιο ταχυτήτων. Στην πλευρά των diesel, το λανσάρισμα της Σειρά 2 Active Tourer μας φέρνει τον 2λιτρο επίσης TwinPower Turbo με 150 ίππους, 330 Nm ροπής, αλλά και μέση κατανάλωση μόνο 4,1 λτ./100 χλμ. Στην Αυστρία, οδηγήσαμε την diesel έκδοση της νέας BMW, με τον κινητήρα να εκμεταλλεύεται την άφθονη ροπή του για να κινήσει με άνεση το αυτοκίνητο. Παράλληλα το μοτέρ αυτό είναι πολύ γραμμικό, αλλά και με εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία, αφού οι κραδασμοί και ο θόρυβος από αυτό λάμπουν δια της απουσίας τους από το εσωτερικό. Από την άλλη πλευρά, ανάμεικτες εντυπώσεις αφήνει το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με το οποίο συνεργάζεται κυρίως σε ό,τι αφορά στην αίσθησή του, αφού υπάρχει ένα μικρό σκάλωμα κατά την εναλλαγή των σχέσεων, ενώ και η θέση της όπισθεν μπερδεύει συχνά με τη χρήση της 1ης σχέσης του κιβωτίου.Στον δρόμο: Δυναμική αίσθηση, έστω και χωρίς κίνηση πίσωΓια να δημιουργήσει το πρώτο προσθιοκίνητο μοντέλο της στην ιστορία, η BMW βασίστηκε πάνω σε μια τροποποιημένη εκδοχή της νεότερης πλατφόρμας UKL1 του «αδελφού» Mini. Φυσικά, σε σχέση με το Mini, ο διαφορετικός χαρακτήρας της Σειρά 2 Active Tourer απαίτησε αρκετές επεμβάσεις σε ανάρτηση (με Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω), ακαμψία, υποβοήθηση τιμονιού κ.λπ., παρότι στόχος της BMW είναι να διατηρήσει και σε αυτό της το μοντέλο έναν σπορτίφ χαρακτήρα, έστω και χωρίς την κίνηση πίσω. Στην πράξη αυτό γίνεται αντιληπτό από τον οδηγό κυρίως μέσω του βαριού σε αίσθηση τιμονιού, το οποίο ίσως στην καθημερινή χρήση δεν βοηθά, ωστόσο καταφέρνει να δίνει ένα άμεσα σπορτίφ feeling. Μάλιστα, εφόσον επιλεγεί το «Sport» στο σύστημα Driving Experience Control, το τιμόνι βαραίνει ακόμη περισσότερο και υπερβολικά θα λέγαμε. Από εκεί και πέρα, στο δρόμο η Active Tourer εντυπωσιάζει με τη σταθερότητά της, ενώ λόγω και της πολύ καλής αεροδυναμικής, προσφέρει χαμηλό θόρυβο στο ταξίδι, παραμένοντας συνολικά αρκούντως άνετη. Για τους παραδοσιακούς θιασώτες της BMW η κίνηση πίσω σίγουρα θα τους λείψει (όπως και το ζύγισμα κοντά στο 50:50), από την άλλη όμως το όλο στήσιμο του γερμανικού MPV είναι δίχως αμφιβολία σπορτίφ προορισμένο και σίγουρα, το καλύτερο στην κατηγορία του (premium και μη).

Ιδού λοιπόν η νέα Σειρά 2 Active Tourer, ένα μοντέλο που βάζει τη BMW στη μικρομεσαία MPV κατηγορία, τονίζοντας την πρακτικότητα και ευρυχωρία της.

Ιδού λοιπόν η νέα Σειρά 2 Active Tourer, ένα μοντέλο που βάζει τη BMW στη μικρομεσαία MPV κατηγορία, τονίζοντας την πρακτικότητα και ευρυχωρία της.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
DIAGONISMOS N FERA SPORT NEXEN