6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Οδηγούμε το νέο Citroen C3 στη Βαρκελώνη, εντός και εκτός πόλης, για αρκετά χιλιόμετρα και σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις μας.
ΟΔΗΓΟΥΜΕ: Νέο Citroen C3
25.683 Επισκέψεις στο άρθρο (1/11/2016)
H τρίτη γενιά του Citroen C3 έρχεται να ταράξει τα νερά της μικρής κατηγορίας. Ταξιδεύουμε έως την Ισπανία για την πρώτη μας οδηγική επαφή με το μικρό μοντέλο της γαλλικής φίρμας. Οι εντυπώσεις μας … παρακάτω.
Το νέο Citroen C3 έρχεται στην Ελλάδα στα τέλη του μήνα, με τιμές που ξεκινούν από τα 12.900 ευρώ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- 3η γενιά του C3
- Mεγαλύτερο σε διαστάσεις και πάνω σε νέα πλατφόρμα
- Στην Ελλάδα στα τέλη του μήνα
- Από 12.900 ευρώ
To μικρό μοντέλο της γαλλικής φίρμας, με την κωδική ονομασία C3, παρουσιάστηκε το 2002 και έκτοτε έχει πετύχει πάνω από 3,6 εκατομμύρια πωλήσεις. Πλέον, μπαίνει στην 3η του γενιά, όντας διαφορετικό σε σχεδίαση και άρτια τεχνολογικά εξοπλισμένο. Οι ιθύνοντες της Citroen φαίνεται ότι έβαλαν όλη τους τη μαεστρία, μελέτησαν την άκρως επιτυχημένη συνταγή του C4 Cactus και δημιούργησαν ένα μοντέλο που μπορεί να χτυπήσει την κορυφή της μικρής κατηγορίας.
Με σχεδίαση που εντυπωσιάζει
Σαν γνήσιο τέκνο της γαλλικής φίρμας, το νέο C3, δε θα μπορούσε να μην κεντρίσει το ενδιαφέρον με την εμφάνισή του. Αλλωστε η Citroen μας έχει συνηθίσει σε breakthrough μοντέλα, μοντέλα που φέρνουν νέα πράγματα στην κατηγορία τους. Από το 2CV και τον «βάτραχο», μέχρι τα πιο σύγχρονα Picasso και C4 Cactus. Το ίδιο, λοιπόν, κάνει και με τη νέα, τρίτη γενιά του Citroen C3 καθώς αυτό φέρνει ένα νέο αέρα στην κατηγορία του που επικεντρώνεται στο μοντέρνο design και στο customization. Πιο αναλυτικά, η μοντέρνα και διαφορετική σχεδίαση αποτελεί το δυνατότερο χαρτί του νέου Citroen C3, αφού αυτό δεν θυμίζει πουθενά το προηγούμενο μοντέλο. Πιο συγκεκριμένα, η τρίτη γενιά έχει επηρεαστεί από τα επιτυχημένα εμπορικά C4 Cactus και C3 Picasso μιας και το εμπρός μέρος ενσωματώνει τα στενά LED φωτιστικά σώματά τους, με τα κανονικά φωτιστικά να αποτελούν στοιχεία του ογκώδους σχεδίασης προφυλακτήρα δημιουργώντας επιβλητική εικόνα για πρώτη φορά σε C3. Στα πλαϊνά του ξεχωρίζουν τα προστατευτικά Airbumps αλά C4 Cactus, ενώ στο πίσω μέρος κύριο χαρακτηριστικό της σχεδίασης αποτελούν τα όμορφα φωτιστικά σώματα, οι μεγάλες πίσω κολώνες του αμαξώματος και ο προφυλακτήρας που ανεβαίνει ψηλά στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Τέλος, σημειώνουμε ότι το νέο C3 προσφέρεται με 36 χρωματικούς συνδυασμούς (9 χρώματα αμαξώματος και 3 για την οροφή), δίνοντας τη δυνατότητα στον υποψήφιο να διαμορφώσει όπως επιθυμεί το εξωτερικό του αυτοκινήτου.
Info
Η πρώτη γενιά του Citroen C3 παρουσιάστηκε το 2002 και ξεχώρισε με τις καμπύλες γραμμές και την ευρυχωρία του. Η δεύτερη, τρέχουσα γενιά παρουσιάστηκε το 2009, συνδύαζε καμπύλες και έντονες ακμές, ενώ σημείο αναφοράς της σχεδίασης αποτέλεσε η πανοραμική οροφή Zenith.
Μεσα εξω εντυπωσιακο και εξοπλισμενο με κινητηρες απολυτα ικανοποιητικους. Αστερακι και τελεια επιλογη!
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλοι τρέχετε να υπερασπιστείτε τα diesel με όλα τα πλεονεκτήματα τους, όταν όπως μάθαμε πρόσφατα οι εκπομπές του ΝΟΧ αρκετών από αυτών κυμαίνονται σε επίπεδα που προκαλούν βλάβες σε όλους εμάς, χωρίς διακρίσεις, που ζούμε και αναπνέουμε τους ρύπους, μόνο η τσέπη μας ενδιαφέρει και όχι τι σκορπάει η εξάτμιση μας έτσι?
@Γιάννη φτου,ευτυχώς που δεν είναι polo όπως λές γιατί θα χάλαγε,θα βρώμιζε με παράνομα λογισμικά τον κόσμο καυσαέρια,και θα ειχε αξιοπιστία μηδέν.Ασχετα αν τα θύματα της μόδας πάνε και αγοράζουν αμάξια του group vw,πήγαινε σε κανένα services σε επίσημα συνεργεία vw να γελάσεις και να κλάψεις με τα φοβερά <<αξιόπιστα αμάξια>>.
Το ντιζελακι 1,6 100 αλογακια και με σταρτ στοπ και καλουτσικη ροπή μία χαρά αμαξάκι θα είναι...ή μήπως υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που επιλέγουν για καινούριο... βενζίνα,ε τρίτη μου;
ΤΟ ΝΕΟ C3 ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ. ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΕΧΕΙ,ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΕΧΕΙ,ΤΙ ΤΟΥ ΛΕΙΠΕΙ? ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΩΝ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΤΟΥ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΙΑΣΕΙ ΣΤΟ ΦΟΒΕΡΟ POLO.....
Καταπληκτικό και πανέμορφο αυτοκίνητο!!!
Χρίστο δεν θα εισαχθεί στην Ελλάδα η έκδοση με τα 68 άλογα... Μια χαρά λοιπόν είναι η τιμή 12.900 για την εκδοση με τα 82 άλογα και θα έχει σίγουρα καλό βασικό εξοπλισμό.. Να πούμε πως το γερασμένο Polo που έχει 8 χρόνια στην αγορά έχουν το θράσος να το πουλάν 13.050 στην πεντάθυρη βενζινοκίνητη έκδοση με μόλις 75 αλογα
εχει στροφομετρο...φαινεται στη φωτο εσωτερικου.τα πισω παραθυρα κατεβαινουν...
Η αρχική του τιμή με 12900 για μόλις 68 άλογα είναι πάρα πολύ υψηλή. Ελπίζω η Citroen να κάνει τις γνωστές προσφορές της και στο νέο C3 γιατί με τέτοια τιμή δεν το βλέπω να τραβάει. Πόσο δηλαδή θα έχει με τα 82 άλογα και καλό εξοπλισμό; 17 χιλιάρικα; Μη τρελαθούμε...
Οταν γερμανόφυλλα περιοδικά γράφουν αναφερώμενα στους 1,8 βενζινοκινητους κινητηρες(αίσθηση του τιμονιού έχει την κλασική, άχρωμη λογική του γκρουπ VW.Επιπλέον, στον 1.800άρη δεν υπάρχει η υποχρεωτική επιλογή του αυτόματου σασμάν, με το οποίο φοβάσαι να σανιδώσεις το γκάζι, μη γνωρίζοντας πόσες σχέσεις θα κατεβάσει γιατί... έτσι του κάπνισε. Η αίσθηση του τιμονιού έχει την κλασική, άχρωμη λογική του γκρουπ VW.)δεν ωφελεί πλεον να καθομαστε να μιλαμε για το γκρουπ..Κατά τα άλλα για ρύπανση των ντιζελ τα ακουω βερεσέ σα να μου λενε μην καπνιζεις καμελ αλλά να καπνιζεις μαρλμπορο σε σκοτωνει ποιο αργά,δεν ρυπαινουν τα βενζινα αλλά μονο τα ντιζελ,λες και ολα τα άλλα που τρωμε και πινουμε ειναι προτυπα υγειας όλα για τα φράγκα γίνονται και τιποτα άλλο,είπαμε τα ντιζελ δε σπανδε χαλαν δεν καινε αντεχουν πολλες χιλ.χιλιόμετρα άρα σαν εταιρείες δεν μας συμφερει γιαυτο χτυπήστετα όπως μπορειτε...ταΐστε τον κόσμο με σανό πουειναι και φτηνό και υγειινό,κι αφήστε σε μας (εταιρείες ) εκεινα τα ερμα τα βρομόψαρα θαρρώ ...αστακούς τα λενε
9 χρώματα αμαξώματος και 3 οροφής μπορούν να προσφέρουν 27 διαφορετικούς συνδυασμούς, όχι 36... Μου διαφεύγει κάτι;
Τα πίσω παράθυρα ανοίγουν κανονικά ή είναι με μεντεσέδες ή δεν ανοίγουν καθόλου; Επίσης στροφόμετρο έχει;
Θεωρώ οτι το C3 που κυκλοφορει τωρα ειναι πολυ ποιο ομορφο ιδίως μπροστα αλλά και σαν συνολο. Το εσωτερικο βεβαια το έχουν βελτιώσει πολύ.
@anti-vw να σου πω την αληθεια δεκαρα δεν δινω για τα καυσαερια. Κατα τα αλλα μια χαρα ειναι οσους γνωριζω και εχουν γερμανικα αμαξια.
απαντηση για Χρηστο ,ναι εχει στροφομετρο,για τα ηλεκτρικα δεν ξερω μαλλον θα εχει σε ακριβοτερη εκδοση,αλλα ευχομαι να εχει σε ολες τις εκδοσεις για να κερδισει ολο το πελατογιο
Απαντηση προς France ,δεν ειναι και θεοι ενταξει καταλαβαν οτι ηταν λαθος αυτο που δημοσιευσαν αλλα σε ενα εχουν δικιο οτι το ντιζελ θα υπαρχει απο 1500 κυβικα και πανω και συμφωνω και σε αυτο για να πιανει τους ρυπους ποιο ευκολα,δες παραδειγμα την νεα τζουλια 2.2D 107 ρυπους ποιο καθαρη και απο 1.6 tdi
θα θελε να ηταν Polo. εμ δεν ειναι.