Πλούσιο σε τεχνολογικές εφαρμογές το νέο Citroen C3, με την κάμερα καταγραφής συμβάντων και λήψης φωτογραφιών να αποτελεί παγκόσμια πρωτιά σε αυτοκίνητο παραγωγής.
Γεμάτο με τεχνολογίες & με εργοστασιακή κάμερα καταγραφής συμβάντων
25.728 Επισκέψεις στο άρθρο (1/11/2016)
Από το νέο Citroen C3 δε λείπει τίποτε σε επίπεδο τεχνολογίας. Είτε αυτό αφορά τον τομέα των gadgets και της συνδεσιμότητας, κάτι που απαιτεί ο σύγχρονος αγοραστής, είτε τον τομέα της ασφάλειας. Έτσι, στο εσωτερικό του μοντέλου βρίσκουμε τη μεγάλη οθόνη των 7 ιντσών από την οποία χειρίζεσαι τις περισσότερες λειτουργίες του αυτοκινήτου, με τον προαιρετικό εξοπλισμό να περιλαμβάνει εφαρμογές όπως ο χειρισμός του Navi μέσω φωνητικών εντολών, το Apple CarPlay κα. Επίσης, στον προαιρετικό εξοπλισμό του μοντέλου βρίσκουμε και συστήματα που ενισχύουν την ασφάλεια των επιβατών, όπως εκείνα που αφορούν τον έλεγχο τυφλού σημείου και την προειδοποίηση για ακούσια αλλαγή λωρίδας.
Στο εσωτερικό βρίσκουμε τη μεγάλη οθόνη των 7 ιντσών από την οποία χειρίζεσαι τις περισσότερες λειτουργίες του αυτοκινήτου, με τον προαιρετικό εξοπλισμό να περιλαμβάνει εφαρμογές όπως ο χειρισμός του Navi μέσω φωνητικών εντολών, το Apple CarPlay κα.
Ωστόσο η…μεγάλη είδηση που κρύβει το νέο C3 αφορά την προαιρετική τοποθέτηση κάμερας καταγραφής συμβάντων και λήψης φωτογραφιών, κάτι που συναντούμε για πρώτη φορά, σε εργοστασιακό εξοπλισμό μοντέλου παραγωγής. Το σύστημα, με την ονομασία ConnectedCAM Citroen, διαθέτει μια κάμερα 2 MP στο πίσω μέρος του μπροστινού καθρέπτη. Η συγκεκριμένη έχει τη δυνατότητα αποθηκεύει βίντεο από διάφορα συμβάντα στο δρόμο (με δυνατότητα αποθήκευσης 16 GB), με τον οδηγό να μπορεί να τραβά φωτογραφίες και να τις κοινοποιεί άμεσα στα social media.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλοι τρέχετε να υπερασπιστείτε τα diesel με όλα τα πλεονεκτήματα τους, όταν όπως μάθαμε πρόσφατα οι εκπομπές του ΝΟΧ αρκετών από αυτών κυμαίνονται σε επίπεδα που προκαλούν βλάβες σε όλους εμάς, χωρίς διακρίσεις, που ζούμε και αναπνέουμε τους ρύπους, μόνο η τσέπη μας ενδιαφέρει και όχι τι σκορπάει η εξάτμιση μας έτσι?
@Γιάννη φτου,ευτυχώς που δεν είναι polo όπως λές γιατί θα χάλαγε,θα βρώμιζε με παράνομα λογισμικά τον κόσμο καυσαέρια,και θα ειχε αξιοπιστία μηδέν.Ασχετα αν τα θύματα της μόδας πάνε και αγοράζουν αμάξια του group vw,πήγαινε σε κανένα services σε επίσημα συνεργεία vw να γελάσεις και να κλάψεις με τα φοβερά <<αξιόπιστα αμάξια>>.
Το ντιζελακι 1,6 100 αλογακια και με σταρτ στοπ και καλουτσικη ροπή μία χαρά αμαξάκι θα είναι...ή μήπως υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που επιλέγουν για καινούριο... βενζίνα,ε τρίτη μου;
ΤΟ ΝΕΟ C3 ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ. ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΕΧΕΙ,ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΕΧΕΙ,ΤΙ ΤΟΥ ΛΕΙΠΕΙ? ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΩΝ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΤΟΥ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΙΑΣΕΙ ΣΤΟ ΦΟΒΕΡΟ POLO.....
Χρίστο δεν θα εισαχθεί στην Ελλάδα η έκδοση με τα 68 άλογα... Μια χαρά λοιπόν είναι η τιμή 12.900 για την εκδοση με τα 82 άλογα και θα έχει σίγουρα καλό βασικό εξοπλισμό.. Να πούμε πως το γερασμένο Polo που έχει 8 χρόνια στην αγορά έχουν το θράσος να το πουλάν 13.050 στην πεντάθυρη βενζινοκίνητη έκδοση με μόλις 75 αλογα
Η αρχική του τιμή με 12900 για μόλις 68 άλογα είναι πάρα πολύ υψηλή. Ελπίζω η Citroen να κάνει τις γνωστές προσφορές της και στο νέο C3 γιατί με τέτοια τιμή δεν το βλέπω να τραβάει. Πόσο δηλαδή θα έχει με τα 82 άλογα και καλό εξοπλισμό; 17 χιλιάρικα; Μη τρελαθούμε...
Οταν γερμανόφυλλα περιοδικά γράφουν αναφερώμενα στους 1,8 βενζινοκινητους κινητηρες(αίσθηση του τιμονιού έχει την κλασική, άχρωμη λογική του γκρουπ VW.Επιπλέον, στον 1.800άρη δεν υπάρχει η υποχρεωτική επιλογή του αυτόματου σασμάν, με το οποίο φοβάσαι να σανιδώσεις το γκάζι, μη γνωρίζοντας πόσες σχέσεις θα κατεβάσει γιατί... έτσι του κάπνισε. Η αίσθηση του τιμονιού έχει την κλασική, άχρωμη λογική του γκρουπ VW.)δεν ωφελεί πλεον να καθομαστε να μιλαμε για το γκρουπ..Κατά τα άλλα για ρύπανση των ντιζελ τα ακουω βερεσέ σα να μου λενε μην καπνιζεις καμελ αλλά να καπνιζεις μαρλμπορο σε σκοτωνει ποιο αργά,δεν ρυπαινουν τα βενζινα αλλά μονο τα ντιζελ,λες και ολα τα άλλα που τρωμε και πινουμε ειναι προτυπα υγειας όλα για τα φράγκα γίνονται και τιποτα άλλο,είπαμε τα ντιζελ δε σπανδε χαλαν δεν καινε αντεχουν πολλες χιλ.χιλιόμετρα άρα σαν εταιρείες δεν μας συμφερει γιαυτο χτυπήστετα όπως μπορειτε...ταΐστε τον κόσμο με σανό πουειναι και φτηνό και υγειινό,κι αφήστε σε μας (εταιρείες )
εκεινα τα ερμα τα βρομόψαρα θαρρώ ...αστακούς τα λενε
απαντηση για Χρηστο ,ναι εχει στροφομετρο,για τα ηλεκτρικα δεν ξερω μαλλον θα εχει σε ακριβοτερη εκδοση,αλλα ευχομαι να εχει σε ολες τις εκδοσεις για να κερδισει ολο το πελατογιο
Απαντηση προς France ,δεν ειναι και θεοι ενταξει καταλαβαν οτι ηταν λαθος αυτο που δημοσιευσαν αλλα σε ενα εχουν δικιο οτι το ντιζελ θα υπαρχει απο 1500 κυβικα και πανω και συμφωνω και σε αυτο για να πιανει τους ρυπους ποιο ευκολα,δες παραδειγμα την νεα τζουλια 2.2D 107 ρυπους ποιο καθαρη και απο 1.6 tdi
Μεσα εξω εντυπωσιακο και εξοπλισμενο με κινητηρες απολυτα ικανοποιητικους. Αστερακι και τελεια επιλογη!
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλοι τρέχετε να υπερασπιστείτε τα diesel με όλα τα πλεονεκτήματα τους, όταν όπως μάθαμε πρόσφατα οι εκπομπές του ΝΟΧ αρκετών από αυτών κυμαίνονται σε επίπεδα που προκαλούν βλάβες σε όλους εμάς, χωρίς διακρίσεις, που ζούμε και αναπνέουμε τους ρύπους, μόνο η τσέπη μας ενδιαφέρει και όχι τι σκορπάει η εξάτμιση μας έτσι?
@Γιάννη φτου,ευτυχώς που δεν είναι polo όπως λές γιατί θα χάλαγε,θα βρώμιζε με παράνομα λογισμικά τον κόσμο καυσαέρια,και θα ειχε αξιοπιστία μηδέν.Ασχετα αν τα θύματα της μόδας πάνε και αγοράζουν αμάξια του group vw,πήγαινε σε κανένα services σε επίσημα συνεργεία vw να γελάσεις και να κλάψεις με τα φοβερά <<αξιόπιστα αμάξια>>.
Το ντιζελακι 1,6 100 αλογακια και με σταρτ στοπ και καλουτσικη ροπή μία χαρά αμαξάκι θα είναι...ή μήπως υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που επιλέγουν για καινούριο... βενζίνα,ε τρίτη μου;
ΤΟ ΝΕΟ C3 ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ. ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΕΧΕΙ,ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΕΧΕΙ,ΤΙ ΤΟΥ ΛΕΙΠΕΙ? ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΩΝ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΤΟΥ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΙΑΣΕΙ ΣΤΟ ΦΟΒΕΡΟ POLO.....
Καταπληκτικό και πανέμορφο αυτοκίνητο!!!
Χρίστο δεν θα εισαχθεί στην Ελλάδα η έκδοση με τα 68 άλογα... Μια χαρά λοιπόν είναι η τιμή 12.900 για την εκδοση με τα 82 άλογα και θα έχει σίγουρα καλό βασικό εξοπλισμό.. Να πούμε πως το γερασμένο Polo που έχει 8 χρόνια στην αγορά έχουν το θράσος να το πουλάν 13.050 στην πεντάθυρη βενζινοκίνητη έκδοση με μόλις 75 αλογα
εχει στροφομετρο...φαινεται στη φωτο εσωτερικου.τα πισω παραθυρα κατεβαινουν...
Η αρχική του τιμή με 12900 για μόλις 68 άλογα είναι πάρα πολύ υψηλή. Ελπίζω η Citroen να κάνει τις γνωστές προσφορές της και στο νέο C3 γιατί με τέτοια τιμή δεν το βλέπω να τραβάει. Πόσο δηλαδή θα έχει με τα 82 άλογα και καλό εξοπλισμό; 17 χιλιάρικα; Μη τρελαθούμε...
Οταν γερμανόφυλλα περιοδικά γράφουν αναφερώμενα στους 1,8 βενζινοκινητους κινητηρες(αίσθηση του τιμονιού έχει την κλασική, άχρωμη λογική του γκρουπ VW.Επιπλέον, στον 1.800άρη δεν υπάρχει η υποχρεωτική επιλογή του αυτόματου σασμάν, με το οποίο φοβάσαι να σανιδώσεις το γκάζι, μη γνωρίζοντας πόσες σχέσεις θα κατεβάσει γιατί... έτσι του κάπνισε. Η αίσθηση του τιμονιού έχει την κλασική, άχρωμη λογική του γκρουπ VW.)δεν ωφελεί πλεον να καθομαστε να μιλαμε για το γκρουπ..Κατά τα άλλα για ρύπανση των ντιζελ τα ακουω βερεσέ σα να μου λενε μην καπνιζεις καμελ αλλά να καπνιζεις μαρλμπορο σε σκοτωνει ποιο αργά,δεν ρυπαινουν τα βενζινα αλλά μονο τα ντιζελ,λες και ολα τα άλλα που τρωμε και πινουμε ειναι προτυπα υγειας όλα για τα φράγκα γίνονται και τιποτα άλλο,είπαμε τα ντιζελ δε σπανδε χαλαν δεν καινε αντεχουν πολλες χιλ.χιλιόμετρα άρα σαν εταιρείες δεν μας συμφερει γιαυτο χτυπήστετα όπως μπορειτε...ταΐστε τον κόσμο με σανό πουειναι και φτηνό και υγειινό,κι αφήστε σε μας (εταιρείες ) εκεινα τα ερμα τα βρομόψαρα θαρρώ ...αστακούς τα λενε
9 χρώματα αμαξώματος και 3 οροφής μπορούν να προσφέρουν 27 διαφορετικούς συνδυασμούς, όχι 36... Μου διαφεύγει κάτι;
Τα πίσω παράθυρα ανοίγουν κανονικά ή είναι με μεντεσέδες ή δεν ανοίγουν καθόλου; Επίσης στροφόμετρο έχει;
Θεωρώ οτι το C3 που κυκλοφορει τωρα ειναι πολυ ποιο ομορφο ιδίως μπροστα αλλά και σαν συνολο. Το εσωτερικο βεβαια το έχουν βελτιώσει πολύ.
@anti-vw να σου πω την αληθεια δεκαρα δεν δινω για τα καυσαερια. Κατα τα αλλα μια χαρα ειναι οσους γνωριζω και εχουν γερμανικα αμαξια.
απαντηση για Χρηστο ,ναι εχει στροφομετρο,για τα ηλεκτρικα δεν ξερω μαλλον θα εχει σε ακριβοτερη εκδοση,αλλα ευχομαι να εχει σε ολες τις εκδοσεις για να κερδισει ολο το πελατογιο
Απαντηση προς France ,δεν ειναι και θεοι ενταξει καταλαβαν οτι ηταν λαθος αυτο που δημοσιευσαν αλλα σε ενα εχουν δικιο οτι το ντιζελ θα υπαρχει απο 1500 κυβικα και πανω και συμφωνω και σε αυτο για να πιανει τους ρυπους ποιο ευκολα,δες παραδειγμα την νεα τζουλια 2.2D 107 ρυπους ποιο καθαρη και απο 1.6 tdi
θα θελε να ηταν Polo. εμ δεν ειναι.