Octavia RS: Τη θες 2λιτρη «ορθόδοξη» ή 1.4 υβριδική;
6.371 Επισκέψεις στο άρθρο (7/12/2020)
H Skoda δεν λανσάρει μία Octavia RS αλλά τρεις. Μία βενζίνη, την κλασσική, την σωστή την ορθόδοξη δίλιτρη, μία ακόμη δίλιτρη αλλά ντίζελ και για πρώτη φορά μία με μοτέρ 1,4 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα. Εσείς ποιά θα θέλατε;
Δεν είναι περίεργο να πει κανείς πως η δίλιτρη, η σωστή, η «ορθόδοξη» RS είναι και αυτή που θα αγοράσει. Παραδοσιακά η RS ειναι δίλιτρη τούρμπο, και είναι λογικό πίσω από το σηματάκι της πιο γρήγορης Octavia, να θέλει κανείς να πάρει την γνωστή έκδοση.
Και φυσικά έχει δίκιο. Η βενζινοκίνητη, δίλιτρη RS είναι η πιο γρήγορη, με κάτω από 7 δλ. για το 0-100, ενώ έχει και τον καλύτερο ήχο από το μοτέρ που ήδη έχουμε δει στο Golf GTI.
Για την ντίζελ, στην Ελλάδα μάλλον δεν αξίζει να γίνεται κουβέντα, αφού αν κανείς κάνει το άλμα στα 2.000 κυβικά, δεν έχει λόγο να μην πάρει την πιο γρήγορη βενζινοκίνητη, ενώ αν η κατανάλωση τον απασχολεί τόσο, ίσως να πρέπει να κοιτάξει κάπου αλλού. Τα γρήγορα ντίζελ προορίζονται για την κεντρική Ευρώπη που η κουλτούρα του σπορ-ντίζελ έχει χτιστεί πάνω στο «όλα ντίζελ» εδώ και χρόνια.
Για την Ελλάδα υπάρχει η τρίτη λύση. Μόλις 1.400 κυβικά με τούρμπο. Και φυσικά αν σταματούσε εδώ η περιγραφή, θα έλεγε κανείς πως δεν πρόκειται για RS με ένα τόσο μικρό μοτέρ και μόλις 140 άλογα. Και πάλι όμως, βλέποντας την αντίστοιχη έκδοση του Golf GTI, ο συνδυασμός με έναν ηλεκτροκινητήρα 115 ίππων, ανεβάζουν τη διαθέσιμη ισχύ στα ίδια επίπεδα με της «ορθόδοξης» δίλιτρης έκδοσης. Και οι επιδόσεις; Μια ανάσα ψηλότερα, περίπου 0.5 δλ. παραπάνω για το 0-100 λόγω βάρους και μετάδοσης.
Ότι πληρώνεις σε επιδόσεις όμως δεν πληρώνεις σε τέλη, και έτσι η οικονομική λύση είναι μάλλον η υβριδική RS. Θα την προτιμούσατε όμως; θα αφήνατε την 2λιτρη παραδοσιακή έκδοση για μια υβριδική γρήγορη μπερλίνα; Τι λέτε;
Σίγουρα τα τεχνικά χαρακτηριστικά και οι δυνατότητες της υβριδικής έκδοσης αποτελούν μια πρόκληση. Με σωστή χρήση (και όχι φόρτιση όποτε το θυμηθούμε) μπορείς να γεφυρώσεις τον κόσμο της οικονομίας με τον κόσμο των επιδόσεων.
Το μόνο που με προβληματίζει είναι τα προβλήματα νεότητας της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Ο όμιλος δεν φημίζεται για τα απροβλημάτιστα άλματα στη νέα τεχνολογία..
Θα προτιμούσα την ντίζελ.... Είμαι ντιζελακιας.... Ντίζελ να έχεις ροπή στο θεό...!!!! Άντε και ένα προγράμματακι να γλεντας κόσμο...!!! Το υβριδικό πολύ φλωρικο ρε παιδάκι μου....!!!! Μα ΥΒΡΙΔΙΚΟ αγωνιστικό;;;!!!
Σίγουρα τα τεχνικά χαρακτηριστικά και οι δυνατότητες της υβριδικής έκδοσης αποτελούν μια πρόκληση. Με σωστή χρήση (και όχι φόρτιση όποτε το θυμηθούμε) μπορείς να γεφυρώσεις τον κόσμο της οικονομίας με τον κόσμο των επιδόσεων. Το μόνο που με προβληματίζει είναι τα προβλήματα νεότητας της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Ο όμιλος δεν φημίζεται για τα απροβλημάτιστα άλματα στη νέα τεχνολογία..
Γκάζι και με οικονομια. Τι άλλο!
Θα προτιμούσα την ντίζελ.... Είμαι ντιζελακιας.... Ντίζελ να έχεις ροπή στο θεό...!!!! Άντε και ένα προγράμματακι να γλεντας κόσμο...!!! Το υβριδικό πολύ φλωρικο ρε παιδάκι μου....!!!! Μα ΥΒΡΙΔΙΚΟ αγωνιστικό;;;!!!