Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά

Οδηγοί ηλεκτρικών: Τσαμπουκάς & σφήνες στην πόλη αλλά «κότα» στην Εθνική

 Σχολιάστε 
2.799 Επισκέψεις στο άρθρο (5/7/2024)
Οδηγοί ηλεκτρικών: Τσαμπουκάς & σφήνες στην πόλη αλλά «κότα» στην Εθνική
2 Φωτογραφίες »

- Με τόσα άλογα στα ηλεκτρικά, το γκάζι σε «γαργαλάει» να το πατήσεις
- Αυτό κάνει τις σφήνες εύκολη μα και επικίνδυνη υπόθεση στην πόλη
- Στην Εθνική πάλι οι ταχύτητες πέφτουν για να μην πέσει η αυτονομία
- Έτσι οι ηλεκτρικάκιδες βιάζονται» στην πόλη, αλλά πάνε αργά κι αριστερά στην Εθνική & ενοχλούν τους υπόλοιπους

Με τόση δύναμη, συχνά το γκάζι σε «γαργαλάει» να το πατήσεις

Δεν είναι περίεργο όταν έχεις ξαφνικά 200+ άλογα και μάλιστα με απίστευτη ροπή σε κάθε πάτημα, να θες να κάνεις «πατήματα» σε κάθε ευκαιρία. Τα ηλεκτρικά έχουν «τρελά» 0-100 και ρεπρίζ και όσοι τώρα ξαφνικά βρέθηκαν με τέτοιες επιδόσεις, έχουν κάνει τη σφήνα «επάγγελμα». Στην Εθνική όμως, τα ηλεκτρικά έχουν άλλο πρόβλημα. Τι συμβαίνει;
 
Εντάξει, αν το εταιρικό αυτοκίνητο μέχρι τώρα είχε 110-150 άλογα και ξαφνικά βρέθηκες με 250+, απύθμενη ροπή, και ακαριαία απόδοση, δεν είναι περίεργο να νιώθεις το γαργάλημα στο πόδι. «Η ισχύς κάνει τον οδηγό έφηβο» είχε πει την χρυσή εποχή των muscle αυτοκινήτων στην Αμερική ο πρόεδρος της Ford, όμως υπάρχει λόγος που οι έφηβοι δεν επιτρέπεται να οδηγούν, ειδικά όταν έχουν τόση πολλή ισχύ και δεν μπορούν να αντισταθούν στο γαργάλημα του γκαζιού.

Αυτό κάνει τις σφήνες εύκολη μα και επικίνδυνη υπόθεση

Με τόσο «γκάζι» όμως, τα «πατήματα» των ηλεκτρικών και μάλιστα αθόρυβα ώστε να μην τα ακούς να ξέρεις τι σου έρχεται, έχουν γίνει συνηθισμένα στις πόλεις, ειδικά στις μεγάλες λεωφόρους. «Ανοιγμα» στα φανάρια, σφήνες στην κίνηση, και με κάθε ευκαιρία, τα ηλεκτρικά επιδεικνύουν τις αρετές τους στις επιδόσεις. Κάτσε μισή ώρα να χαζεύεις την κίνηση στην Κηφισίας, πριν το Ψυχικό, και θα μετρήσεις ατελείωτες σφήνες και οι περισσότερες από ηλεκτρικά.

Στην Εθνική πάλι οι ταχύτητες πέφτουν για να μην πέσει η αυτονομία

Όμως η «μαγκιά» των ηλεκτρικών κρατάει όσο είναι κοντά σε κάποιο φορτιστή. Οι αυτονομίες που ανακοινώνονται στα τεχνικά χαρακτηριστικά δεν είναι για χρήση πάτα-άσε-πάτα στην Κηφισίας. Είναι για οδήγηση με αβγό κάτω από το γκάζι, μηδενικές επιταχύνσεις και σταθερή, χαμηλή ταχύτητα για να μην «κόβει» πολύ η αεροδυναμική αντίσταση. Και έτσι στην Εθνική, τα ηλεκτρικά πάνε «κότα» και πολλές φορές μάλιστα κολλημένα στην αριστερή λωρίδα. Η αντίθεση με την συμπεριφορά στις πόλεις είναι μεγάλη, όπως και η ενόχληση που προκαλούν στους υπόλοιπους οδηγούς και στις δύο περιπτώσεις.

Έτσι οι ηλεκτροκίνητοι «βιάζονται» στην πόλη, αλλά πάνε αργά κι αριστερά στην Εθνική

Και αυτή είναι μια νέα συμπεριφορά που παρατηρείται στους οδηγούς των ηλεκτρικών και φυσικά όχι μόνο στην Ελλάδα. Οι απίστευτες επιδόσεις κάνουν τους ηλεκτροκίνητους συχνά ανταγωνιστικούς στην πόλη, να οδηγούν επιθετικά, επιδεικτικά και ίσως και επικίνδυνα, ενοχλώντας τους υπόλοιπους. Στην Εθνική πάλι, το να πηγαίνουν αργά δεν είναι πρόβλημα, εκτός αν το κάνουν στην αριστερή λωρίδα, αφού όταν κάποιος «κολλήσει» λίγο από πίσω, τους δίνει την ευκαιρία να του δείξουν πως «πάνε» πιο γρήγορα όταν θέλουν, με ένα άνοιγμα. Και μετά πάλι… «κότα».

Εσύ έχεις προσέξει τέτοιες συμπεριφορές; Έχουν κάνει τα ηλεκτρικά τους οδηγούς τους λίγο πιο ενοχλητικούς από τους άλλους; Τι λες;

test center
Audi