6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
H Giulietta QV κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 6 δλ., όντας γρηγορότερη από την προκάτοχό της κατά 0,8 δλ., ενώ η τελική της ταχύτητα είναι της τάξης των 240 χλμ./ώρα.
Οδηγούμε: Ανανεωμένες Alfa Romeo MiTo & Giulietta Quadrifoglio Verde
19.506 Επισκέψεις στο άρθρο (13/6/2014)
Οι κορυφαίες εκδόσεις των δύο ιταλικών σπορ μοντέλων ανανεώνονται, συνεχίζοντας να ενθουσιάζουν στο έπακρο με την οδική τους συμπεριφορά και φυσικά, με την εμφάνισή τους. Ταξιδεύουμε στο Μιλάνο και τις οδηγούμε εντός και εκτός πίστας.
Επίσης, στα τέλη Ιουνίου, θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα ένα νέο εξοπλιστικό πακέτο στη Giulietta, το «QV Line». To συγκεκριμένο θα περιλαμβάνει τις στιλιστικές νόρμες της QV (εξωτερικά και εσωτερικά) και θα συνδυάζεται με το μοτέρ πετρελαίου των 1,6 λίτρων (24.500 ευρώ με έκπτωση και απόσυρση) , αλλά και με τον Μultiair των 1.400 κ.εκ. και 170 ίππων (25.500 ευρώ με έκπτωση και απόσυρση).
Giulietta Quadrifoglio Verde: Mε την ψυχή της 4CΗ ανανεωμένη Guilietta, στην κορυφαία της έκδοση, την Quadrifoglio Verde, διαθέτει το αλουμινένιο turbo μοτέρ των 1,75 λτ., το οποίο είδαμε για πρώτη φορά στην 4C coupe. Αποδίδει 240 ίππους στις 5.750 σ.α.λ. (από 235 στο προ-ανανέωσης μοντέλο) και 340 Nm στις 2.000-4.000 σ.α.λ., με το 80% της ροπής να είναι διαθέσιμο στις 1.800 σ.α.λ. Συνεργάζεται με το 6άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη TCT της Alfa με σύστημα Launch Control, δανεισμένο και αυτό από την 4C.Κατόπιν όλων αυτών, η Giulietta QV είναι σε θέση να πραγματοποιήσει τη διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα σε 6 δλ., όντας γρηγορότερη από την προκάτοχό της κατά 0,8 δλ.. Η τελική της ταχύτητα είναι της τάξης των 240 χλμ./ώρα, την ίδια στιγμή που το Euro 6 μοτέρ της έχει εκπομπές CO2 162 γρ./χλμ., 15 γρ./χλμ. λιγότερα από ότι πριν.Επιπλέον, τα νέα συστήματα εισαγωγής και εξάτμισης, βοηθούν την Alfa να ξεχωρίζει με τον ήχο της. Στην ίδια κατεύθυνση οπτικά λειτουργούν η χαμηλωμένη σπορ ανάρτηση, τα φιμέ πίσω τζάμια και η ανθρακί επικάλυψη της γρίλιας της μάσκας, των καθρεπτών, των χειρολαβών των θυρών και των πλαισίων των προβολέων ομίχλης. Την οπτική διαφοροποίηση της συγκεκριμένης Giulietta ολοκληρώνουν οι μεγάλες διπλές απολήξεις της εξάτμισης, οι τροχοί των 18 ιντσών, οι κόκκινες δαγκάνες της Brembo στα φρένα και τα λογότυπα της Quadrifoglio Verde στα εμπρός φτερά.Eσωτερικό: Ποιοτικό με σπορ στοιχείαΤο εσωτερικό προέρχεται από την «κανονική» Giulietta, με τη διαφορά να γίνεται από τα σπορ καθίσματα, το flat-bottom τιμόνι, τα λογότυπα QV, τους αισθητήρες στάθμευσης (εμπρός-πίσω) και το σύστημα infotainment Uconnect με οθόνη αφής 6,5 ιντσών.Τέλος, η Alfa Romeo γιορτάζει τα 60 χρόνια Giulietta με μια επετειακή έκδοση, την «Launch Edition». Η περιορισμένης παραγωγής έκδοση «Launch Edition» θα κατασκευαστεί μόνο σε 999 κομμάτια και προσφέρει επιπλέον λεπτομέρειες από ανθρακονήματα, νέα πλευρικά μαρσπιέ και πίσω διαχύτη, 18άρες στιλβωμένες ζάντες και ένα νέο ματ χρώμα αμαξώματος, το Magnesio Grey.
Οδική συμπεριφορά: Στρίβει και κρατάει σαν γνήσια Alfa H ανανεωμένη Alfa Romeo Giulietta QV συνεχίζει να εντυπωσιάζει τον οδηγό της με τον υποδειγματικό τρόπο που στρίβει και πατάει στο δρόμο. Τα όρια της πρόσφυσης βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα, ακόμα και όταν ο οδηγός επιχειρήσει να υπερβάλλει. Εκεί, το εμπρός ηλεκτρονικό διαφορικό e-Q2 επεμβαίνει και εκμηδενίζει την οποιαδήποτε προδιάθεση για υποστροφή, με το άμεσο τιμόνι να δίνει στον οδηγό μια μοναδική αίσθηση. Από εκεί και πέρα, οι 240 ίπποι συνεργάζονται πολύ καλά με το TCT κιβώτιο κινώντας το αμάξωμα σε σπορ ρυθμούς. Τέλος, το Launch Control που περιλαμβάνεται στο αυτόματο κιβώτιο, αλλά το σύστημα “QV Intake Engine Sound” που τονίζει τον μπάσο ήχο του κινητήρα, είναι ορισμένα από τα στοιχεία που ενισχύουν τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Ανανεωμένη Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio VerdeΗ έκδοση Quadrifoglio Verde της MiTo ακολουθεί τη λογική της μεγαλύτερης Giulietta. Διαφοροποιείται αισθητικά, κυρίως μέσω του στιλβωμένου φινιρίσματος στους προβολείς ομίχλης, στη γρίλια της μάσκας, στους εξωτερικούς καθρέπτες, στις χειρολαβές και στα πλαίσια των πίσω φωτιστικών σωμάτων. Το παρόν δίνουν οι 17άρες ζάντες και οι κόκκινες δαγκάνες της Brembo.Στο εσωτερικό της MiTo QV ξεχωρίζουν το ταμπλό Competizione με φινίρισμα "carbon look", το μαύρο δέρμα με τις άσπρες ραφές και τα νέα όργανα με το λογότυπο QV. Εδώ έχει τοποθετηθεί το σύστημα infotainment Uconnect με μικρότερη οθόνη αφής 5,0 ιντσών.Κάτω από το καπό της MiTo QV εδράζει το 1,4 MultiAir turbo μοτέρ, η απόδοση του οποίου στη νέα του εκδοχή ανέρχεται σε 170 ΗΡ στις 5.500 σ.α.λ. και στα 230 Nm στις 2.500 σ.α.λ. (250 Nm στο Dynamic mode). Συνεργάζεται με το 6άρι TCT κιβώτιο και επιτρέπει στη MiTo QV να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 7,3 δλ. (-0,2 δλ. συγκριτικά με το προ ανανέωσης μοντέλο), ενώ χαρίζει στο μοντέλο μια τελική ταχύτητα της τάξης των 219 χλμ./ώρα. Χάρη και στο σύστημα stop-start η κατανάλωση του μοτέρ είναι 5,4 λτ./100 χλμ. (-10%), ενώ οι εκπομπές CO2 ορίζονται στα 124 γρ./χλμ. (-11%).
Οδική συμπεριφορά: Στα γνώριμα σπορτίφ επίπεδαΗ μικρή Alfa Romeo QV παραμένει διασκεδαστική σε κάθε είδους διαδρομή, παρέχοντας κορυφαίο πάτημα για τα δεδομένα της κατηγορίας. Στην επιλογή Dynamic οι πιο άμεσες αλλαγές του κιβωτίου TCT και η αλλαγή της ρύθμισης του συστήματος διεύθυνσης, σου δίνουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσεις στο έπακρο τους 170 ίππους του 1.400αρη κινητήρα και να κινηθείς σε πολύ γρήγορους ρυθμούς. Ακόμα και σε συνθήκες έντονης πίεσης, το αυτοκίνητο αντιδρά προοδευτικά, με το ηλεκτρονικό διαφορικό e-Q2 να διορθώνει κάθε τάση για υποστροφή.
Η έκδοση Quadrifoglio Verde της MiTo ακολουθεί τη λογική της μεγαλύτερης Giulietta σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς.