Οδηγώντας το πετρελαιοκίνητο Passat με τον 1,6 TDI είναι σαφές πως δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές σε οδηγικό επίπεδο και αυτό γιατί τόσο ο χαρακτήρας του όσο και τα σημεία επικέντρωσης παραμένουν τα ίδια. Η άνεση λοιπόν είναι το βασικό χαρακτηριστικό του, με την ανάρτηση να απορροφά υποδειγματικά όλες τις ανωμαλίες προσφέροντας παράλληλα και κορυφαία επίπεδα ποιότητας κύλισης. Παρά τον αυξημένο όγκο του ωστόσο παραμένει ευχάριστο οδηγικά και σε πιο στριφτερές διαδρομές, με τις κλίσεις να είναι λογικές και να μην επηρεάζουν ούτε την αίσθηση, ούτε την αποτελεσματικότητά του να κινηθεί σβέλτα και πρωτίστως, με ασφάλεια.
....αχ αυτή η « φολκσβαγκεν», και αν έχουμε ράμματα για τη γούνα της!
Όμως η αλήθεια είναι (και για κάποιους πολύ πικρή) ότι το Πασσάτ θα ξανακυριαρχισει στην κατηγορία.
Μοντεο ουσιαστικά δεν υπάρχει, Ινσιγκνια είναι στα αζήτητα, το 508 λίγα πράγματα με τις τιμές που έχει, Ιάπωνας δεν παίζει σε αυτή την κατηγορία στο Ελλαδιστάν, ....καλές πωλήσεις νέο πασσάτ, που έχει πια μυρωδιά ... Lahmacun...!!
(Μας κέρδισε για άλλη μια φορά, και σε αυτό η γείτονα χώρα, αλλά αυτό είναι μια άλλη μεγάλη κουβέντα.)
....αχ αυτή η « φολκσβαγκεν», και αν έχουμε ράμματα για τη γούνα της! Όμως η αλήθεια είναι (και για κάποιους πολύ πικρή) ότι το Πασσάτ θα ξανακυριαρχισει στην κατηγορία. Μοντεο ουσιαστικά δεν υπάρχει, Ινσιγκνια είναι στα αζήτητα, το 508 λίγα πράγματα με τις τιμές που έχει, Ιάπωνας δεν παίζει σε αυτή την κατηγορία στο Ελλαδιστάν, ....καλές πωλήσεις νέο πασσάτ, που έχει πια μυρωδιά ... Lahmacun...!! (Μας κέρδισε για άλλη μια φορά, και σε αυτό η γείτονα χώρα, αλλά αυτό είναι μια άλλη μεγάλη κουβέντα.)