Κινητήρες-Κιβώτια: Προσθήκη του 1,5 TSI EVO και DSG σε όλες τις εκδόσεις
23.706 Επισκέψεις στο άρθρο (13/10/2019)
Ο 1,4 TSI κινητήρας δίνει τη θέση του στον 1,5 TSI ΕVO στο ανανεωμένο Passat, στη βασική έκδοση των 150 ίππων η οποία είναι και η μοναδική που διατίθεται και με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Ο 2λιτρος TSI συμπληρώνει την γκάμα βενζίνης με απόδοση 190 ίππους, ενώ στους diesel διατίθεται με τον 1,6 ΤDI των 120 ίππων ο οποίος εντυπωσιάζει με την πολιτισμένη λειτουργία του , την επάρκειά του και τον οικονομικό του χαρακτήρα. Στην κορυφή βρίσκεται ο 2λιτρος TDI σε αποδόσεις 150 και 190 ίππων. Η έκδοση GTE (Plug-in Hybrid) δίνει και πάλι το παρών στην γκάμα του Passat συνδυάζοντας ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 115 ίππων με τον 1,4 λτ. TSI κινητήρα (156 ίππων), αποδίδοντας συνολικά 218 ίππους και προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ. με την μπαταρία του συστήματος να έχει χωρητικότητα 13 kWh. Τέλος, όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με το 7τάχυτο DSG κιβώτιο της VW (6τάχυτο στο GTE).
....αχ αυτή η « φολκσβαγκεν», και αν έχουμε ράμματα για τη γούνα της!
Όμως η αλήθεια είναι (και για κάποιους πολύ πικρή) ότι το Πασσάτ θα ξανακυριαρχισει στην κατηγορία.
Μοντεο ουσιαστικά δεν υπάρχει, Ινσιγκνια είναι στα αζήτητα, το 508 λίγα πράγματα με τις τιμές που έχει, Ιάπωνας δεν παίζει σε αυτή την κατηγορία στο Ελλαδιστάν, ....καλές πωλήσεις νέο πασσάτ, που έχει πια μυρωδιά ... Lahmacun...!!
(Μας κέρδισε για άλλη μια φορά, και σε αυτό η γείτονα χώρα, αλλά αυτό είναι μια άλλη μεγάλη κουβέντα.)
....αχ αυτή η « φολκσβαγκεν», και αν έχουμε ράμματα για τη γούνα της! Όμως η αλήθεια είναι (και για κάποιους πολύ πικρή) ότι το Πασσάτ θα ξανακυριαρχισει στην κατηγορία. Μοντεο ουσιαστικά δεν υπάρχει, Ινσιγκνια είναι στα αζήτητα, το 508 λίγα πράγματα με τις τιμές που έχει, Ιάπωνας δεν παίζει σε αυτή την κατηγορία στο Ελλαδιστάν, ....καλές πωλήσεις νέο πασσάτ, που έχει πια μυρωδιά ... Lahmacun...!! (Μας κέρδισε για άλλη μια φορά, και σε αυτό η γείτονα χώρα, αλλά αυτό είναι μια άλλη μεγάλη κουβέντα.)