7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το λογότυπο e-tron στην μάσκα, στην πίσω πόρτα και στα μαρσπιέ, ο επανασχεδιασμένος προφυλακτήρας μπροστά και ο πίσω διαχύτης είναι τα στοιχεία που υποδηλώνουν την ηλεκτρική φύση του μοντέλου.
Οδηγούμε: Audi A3 Sportback e-tron
12.159 Επισκέψεις στο άρθρο (4/7/2014)
Η ηλεκτρική φύση του Audi A3 e-tron το καθιστά για 50 χλμ. ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, ενώ η υβριδική του φύση του εξασφαλίζει αυτονομία έως 940 χλμ. και κατανάλωση μόλις 1,5 λτ./100 χλμ.!
Σχετικά με το χρόνο φόρτισης, σημειώστε πως η μπαταρία των 8,8 kWh μπορεί να φορτιστεί σε 3 ώρες και 45 λεπτά από μια οικιακή πρίζα, και σε 2:15 από έναν ταχυφορτιστή, χρόνοι αντίστοιχοι με αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.Εσωτερικό: με e-πινελιέςΤο εσωτερικό του Audi A3 e-tron φέρει τις απαιραίτητες e-πινελιές που αποκαλύπτουν την ηλεκτρική φύση του, αν και κατά βάση δεν διαφοροποιείται από αυτό των συμβατικών εκδόσεων. Έτσι, στον πίνακα οργάνων θα εντοπίσετε τον μετρητή ισχύος στη θέση του στροφόμετρου, ενώ το trip computer έχει εμπλουτιστεί με νέες ενδείξεις αναφορικά με την κίνηση και αυτονομία του οχήματος. Επιπλέον, τα μαρσπιέ και ο λεβιέ ταχυτήτων φέρουν το λογότυπο της έκδοσης, ενώ το κουμπί EV στην κεντρική κονσόλα κλείνει τον κύκλο των αισθητικών επεμβάσεων. Αναφορικά με την ποιότητα των υλικών και την συναρμογή αυτές παραμένουν κορυφαίες, καλή είναι και η εργονομία, ενώ η προσθήκη των μπαταριών κάτω από το πίσω κάθισμα δεν φαίνεται να έχει επηρεάσει τους χώρους για τους επιβάτες. Από την άλλη ο χώρος αποσκευών έχει μειωθεί στα 280 λτ. (από 380) εξαιτίας της μετατόπισης του ρεζερβουάρ πιο πίσω.Οδική συμπεριφορά: άνετο, ήσυχο και διασκεδαστικόΣτο δρόμο το Audi A3 e-tron διατηρεί τα τυπικά χαρακτηριστικά των συμβατικών εκδόσεων, με την ποιότητα κύλισης να είναι κορυφαία και τα περιθώρια πρόσφυσης αυξημένα. Αίσθηση, όπως και στα ηλεκτρικά οχήματα, κάνει η απουσία θορύβου από τον κινητήρα η οποία τονίζει την προσφερόμενη άνεση, καθώς και η δυνατότητα αλλαγής των ταχυτήτων, οι οποίες σημειωτέον αλλάζουν τόσο ομαλά που έχεις την αίσθηση πως πρόκειται για κιβώτιο μίας σχέσης! Από την άλλη η τοποθέτηση των μπαταριών κάτω από τα πίσω καθίσματα έχει βελτιώσει την κατανομή βάρους κάνοντας το μοντέλο πιο ευχάριστο στο δρόμο. Σε αυτό βέβαια συμβάλλει και η άμεση απόκριση του κινητήρα, όπως και οι σβέλτες επιδόσεις που εξασφαλίζει. Το τιμόνι, τέλος, είναι σαφές και πλούσιο σε πληροφόρηση, ενώ καλή και η αίσθηση από τα φρένα ακόμη και στη λειτουργία της μέγιστης ανάκτησης ενέργειας.Από τον Σεπτέμβριο στην ΕλλάδαΤο A3 e-tron είναι ένα μοντέλο με εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης, προηγμένο τεχνολογικά και ευχάριστο στην οδήγηση. Στην Ελλάδα αναμένεται από τον Σεπτέμβριο, όμως η τιμή του δεν έχει ανακοινωθεί. Στην Γερμανία πάντως κοστίζει 37.900 ευρώ, ποσό που δεν είναι ευκαταφρόνητο, όμως από την άλλη το e-tron είναι premium και μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά. Και αυτό του δίνει ένα πλεονέκτημα...
Ευχάριστο στο δρόμο και με κορυφαία ποιότητα κύλισης έρχεται το νέο Audi A3 Sportback e-tron.