ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το λογότυπο e-tron στην μάσκα, στην πίσω πόρτα και στα μαρσπιέ, ο επανασχεδιασμένος προφυλακτήρας μπροστά και ο πίσω διαχύτης είναι τα στοιχεία που υποδηλώνουν την ηλεκτρική φύση του μοντέλου.
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το λογότυπο e-tron στην μάσκα, στην πίσω πόρτα και στα μαρσπιέ, ο επανασχεδιασμένος προφυλακτήρας μπροστά και ο πίσω διαχύτης είναι τα στοιχεία που υποδηλώνουν την ηλεκτρική φύση του μοντέλου.

Οδηγούμε: Audi A3 Sportback e-tron

12.159 Επισκέψεις στο άρθρο (4/7/2014)

Η ηλεκτρική φύση του Audi A3 e-tron το καθιστά για 50 χλμ. ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, ενώ η υβριδική του φύση του εξασφαλίζει αυτονομία έως 940 χλμ. και κατανάλωση μόλις 1,5 λτ./100 χλμ.!

Με μια ματιάΣυνδυαστική ισχύς 204 PSΚατανάλωση 1,5 λτ./100 χλμ.Αυτονομία 940 χλμ. και 50 χλμ. ως EVΤον Σεπτέμβριο στην ΕλλάδαΣτην προσπάθειά τους οι κατασκευαστές να συμμορφωθούν στα ολοένα και πιο αυστηρά μέτρα αναφορικά με τους εκπεμπόμενους ρύπους CO2 εξελίσσουν συνεχώς τους κινητήρες και τα μοντέλα τους, ενώ «καταφεύγουν» σε προηγμένες τεχνολογικά λύσεις και μορφές κίνησης. Για παράδειγμα, το φυσικό αέριο μπαίνει δυναμικά στην αυτοκίνηση, ενώ τα ηλεκτρικά οχήματα αρχίζουν πλέον να κυκλοφορούν στους δρόμους και όχι μόνο στις ταινίες επιστημονικής φαντασίας.Στην προκειμένη περίπτωση τώρα, αυτή της Audi, το Α3 Sportback g-tron είναι το πρώτο premium μικρομεσαίο που καίει φυσικό αέριο, ενώ το Α3 Sportback e-tron, στα πλαίσια της δημοσιογραφικής παρουσίασης του οποίου ήμασταν προσκεκλημένοι, αποτελεί την υβριδική plug-in εκδοχή του. Με τη σειρά του είναι το πρώτο plug-in hybrid στην κατηγορία των premium μικρομεσαίων και ξεχωρίζει τόσο με την άκρως χαμηλή κατανάλωσή του (1,5 λτ./100 χλμ.), όσο και για την αυξημένη αυτονομία του (940 χλμ.). Ας το δούμε πιο αναλυτικά.Κινητήρας: 204 PS με 1,5 λτ./100χλμ.Το Audi Α3 Sportback e-tron είναι ένα plug-in υβριδικό και όχι ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, όπως μπορεί κάποιος να θεωρήσει από το όνομά του. Έτσι, κάτω από το καπό του βρίσκεται ένας 1.400άρης TFSI 150 ίππων και 250 Nm ροπής, ο οποίος συνεργάζεται με έναν δισκοειδή ηλεκτρικό κινητήρα 102 ίππων και 330 Nm ροπής. Η συνδυαστική ισχύς είναι 204 PS και 350 Nm, ενώ πιο εντυπωσιακά είναι τα νούμερα της επιτάχυνσης και της κατανάλωσης. Συγκεκριμενα, το e-tron πιάνει τα 100 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ, την ώρα που η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 1,5 λτ./100 χλμ.!Ταυτόχρονα, οι εκπομπές CO2 είναι σχεδόν μηδαμινές (35 γρ./χλμ.), ενώ η αυτονομία φτάνει έως και τα 940 χιλιόμετρα. Τέλος, η μετάδοση της κίνησης γίνεται μέσω ενός, τροποποιημένου για την περίσταση, κιβώτιου διπλού συμπλέκτη eS tronic 6 σχέσεων, του οποίου το εύρος σχέσεων επιτρέπει στον ηλεκτροκινητήρα να λειτουργεί σε ένα στενότερο φάσμα στροφών (0-2.000 σ.α.λ.), πράγμα που βελτιώνει την απόδοση. Επίσης, αυτό διαθέτει έναν επιπλέον συμπλέκτη που αποσυμπλέκει τους κινητήρες επιτρέποντας το ελεύθερο ρολάρισμα του οχήματος.Wanna be electricΜπορεί το Audi Α3 e-tron να είναι στην πράξη plug-in υβριδικό, όμως η ηλεκτρική φύση του είναι τόσο έντονη που δικαιολογεί το γράμμα e στο όνομά του. Πρώτα από όλα όταν το «βάζεις μπροστά» ξεκινάει ως ηλεκτρικό. Έπειτα, μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 50 χιλιόμετρα καλύπτοντας έτσι τις μικρές καθημερινές διαδρομές. Μάλιστα, ως EV μπορεί να πιάσει τα 130 χλμ./ώρα δείχνοντας έτσι ότι hybrid γίνεται εφόσον το επιλέξει ο οδηγός του. Δηλαδή είτε με kickdown, είτε πατώντας τον αντίστοιχο διακόπτη στην κεντρική κονσόλα. Από την άλλη, ο ίδιος μπορεί να επιλέξει να κινηθεί αποκλειστικά με βενζίνη (λειτουργία hold) στην περίπτωση που θέλει να κρατήσει την μπαταρία για μετά, π.χ. όταν φτάνει στο κέντρο της πόλης, ή να δώσει «βάρος» στην φόρτιση των μπαταριών (λειτουργία charge).
Σχετικά με το χρόνο φόρτισης, σημειώστε πως η μπαταρία των 8,8 kWh μπορεί να φορτιστεί σε 3 ώρες και 45 λεπτά από μια οικιακή πρίζα, και σε 2:15 από έναν ταχυφορτιστή, χρόνοι αντίστοιχοι με αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.Εσωτερικό: με e-πινελιέςΤο εσωτερικό του Audi A3 e-tron φέρει τις απαιραίτητες e-πινελιές που αποκαλύπτουν την ηλεκτρική φύση του, αν και κατά βάση δεν διαφοροποιείται από αυτό των συμβατικών εκδόσεων. Έτσι, στον πίνακα οργάνων θα εντοπίσετε τον μετρητή ισχύος στη θέση του στροφόμετρου, ενώ το trip computer έχει εμπλουτιστεί με νέες ενδείξεις αναφορικά με την κίνηση και αυτονομία του οχήματος. Επιπλέον, τα μαρσπιέ και ο λεβιέ ταχυτήτων φέρουν το λογότυπο της έκδοσης, ενώ το κουμπί EV στην κεντρική κονσόλα κλείνει τον κύκλο των αισθητικών επεμβάσεων. Αναφορικά με την ποιότητα των υλικών και την συναρμογή αυτές παραμένουν κορυφαίες, καλή είναι και η εργονομία, ενώ η προσθήκη των μπαταριών κάτω από το πίσω κάθισμα δεν φαίνεται να έχει επηρεάσει τους χώρους για τους επιβάτες. Από την άλλη ο χώρος αποσκευών έχει μειωθεί στα 280 λτ. (από 380)  εξαιτίας της μετατόπισης του ρεζερβουάρ πιο πίσω.Οδική συμπεριφορά: άνετο, ήσυχο και διασκεδαστικόΣτο δρόμο το Audi A3 e-tron διατηρεί τα τυπικά χαρακτηριστικά των συμβατικών εκδόσεων, με την ποιότητα κύλισης να είναι κορυφαία και τα περιθώρια πρόσφυσης αυξημένα. Αίσθηση, όπως και στα ηλεκτρικά οχήματα, κάνει η απουσία θορύβου από τον κινητήρα η οποία τονίζει την προσφερόμενη άνεση, καθώς και η δυνατότητα αλλαγής των ταχυτήτων, οι οποίες σημειωτέον αλλάζουν τόσο ομαλά που έχεις την αίσθηση πως πρόκειται για κιβώτιο μίας σχέσης! Από την άλλη η τοποθέτηση των μπαταριών κάτω από τα πίσω καθίσματα έχει βελτιώσει την κατανομή βάρους κάνοντας το μοντέλο πιο ευχάριστο στο δρόμο. Σε αυτό βέβαια συμβάλλει και η άμεση απόκριση του κινητήρα, όπως και οι σβέλτες επιδόσεις που εξασφαλίζει. Το τιμόνι, τέλος, είναι σαφές και πλούσιο σε πληροφόρηση, ενώ καλή και η αίσθηση από τα φρένα ακόμη και στη λειτουργία της μέγιστης ανάκτησης ενέργειας.Από τον Σεπτέμβριο στην ΕλλάδαΤο A3 e-tron είναι ένα μοντέλο με εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης, προηγμένο τεχνολογικά και ευχάριστο στην οδήγηση. Στην Ελλάδα αναμένεται από τον Σεπτέμβριο, όμως η τιμή του δεν έχει ανακοινωθεί. Στην Γερμανία πάντως κοστίζει 37.900 ευρώ, ποσό που δεν είναι ευκαταφρόνητο, όμως από την άλλη το e-tron είναι premium και μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά. Και αυτό του δίνει ένα πλεονέκτημα...  

Ευχάριστο στο δρόμο και με κορυφαία ποιότητα κύλισης έρχεται το νέο Audi A3 Sportback e-tron.

Ευχάριστο στο δρόμο και με κορυφαία ποιότητα κύλισης έρχεται το νέο Audi A3 Sportback e-tron.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
EGYHSH ELASTIKON