2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Βρεθήκαμε στην Ιταλία και είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το νέο Mazda 3, λίγες μέρες πριν την αναλυτική του δοκιμή.
Οδηγούμε: Νέο Mazda 3
76.408 Επισκέψεις στο άρθρο (29/5/2019)
Η Mazda δίνει το παρών στην ελληνική αγορά και μαζί της όλη η γκάμα των μοντέλων της. Οδηγούμε στην Ιταλία το μικρομεσαίο της μοντέλο, το 3άρι, το οποίο δίνει δυναμικό παρών!
Λίγες ημέρες πριν την επίσημη έναρξη της Mazda στην Ελλάδα είχαμε την ευκαιρία να συμμετάσχουμε στη μεγάλη δοκιμή «Test The Best 2019» που διοργανώθηκε από τους συνεργάτες μας στην πίστα δοκιμών της Bridgestone, 20 χιλιόμετρα έξω από τη Ρώμη. Εκεί δοκιμάσαμε σχεδόν 30 νέα μοντέλα, κάποια όμως μας τράβηξαν πιο πολύ το ενδιαφέρον, περισσότερο μάλιστα και από super-cars όπως η McLaren 720 S Spider.
Ένα από αυτά -σωστά το καταλάβατε- ήταν το Mazda 3, ένα αυτοκίνητο το οποίο στην ελληνική αγορά έχει αγαπηθεί αρκετά και το οποίο μας είχε λείψει. Για αυτό ήταν και το πρώτο αυτοκίνητο που δοκιμάσαμε εκείνη την ημέρα. Πάμε να το δούμε πιο αναλυτικά;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ένα από αυτά -σωστά το καταλάβατε- ήταν το Mazda 3, ένα αυτοκίνητο το οποίο στην ελληνική αγορά έχει αγαπηθεί αρκετά και το οποίο μας είχε λείψει. Για αυτό ήταν και το πρώτο αυτοκίνητο που δοκιμάσαμε εκείνη την ημέρα. Πάμε να το δούμε πιο αναλυτικά;
Sexy και δυναμικό
Εμφανισιακά το Mazda 3 δεν θα περάσει απαρατήρητο. Και όχι επειδή είναι Mazda, και άρα έλειπε από τους ελληνικούς δρόμους, αλλά επειδή είναι όμορφο. Μπροστά, η μεγάλη μάσκα που χαμηλώνει προς τα κάτω βγάζει πολύ δυναμισμό, στο πλάι οι καθαρές γραμμές ενισχύουν το premium χαρακτήρα του, ενώ και πιο πίσω η μεγάλη κολόνα του δίνει ένα κουπέ στιλ. Βέβαια, να πούμε την αλήθεια, αυτό έχει ένα αντίκτυπο και είναι η περιορισμένη ορατότητα προς τα πίσω. «Τα κάλλη απαιτούν θυσίες», λέει σωστά ο λαός…
Καλησπερα Πανεμορφο αυτοκινητο εξαιρετικη αξιοπιστια τραγικη τιμολογιακη πολιτικη. Κινητηρες που δεν θα πωλησουν στην Ελλαδα. Ακομα και εαν υπαρξει περιπτωση να υπαρξει κινητηρας 1.5 122 αλογα με τιμη κοντα στα 20000 ευρω. Προς την αντιπροσωπεια αλλαξτε τιμοκαταλογο γιατι η mazda δεν ειναι premium εταιρεια οπως mercedes bmw audi ουτε καν ημιpremium οπως ειναι η volvo και η alfa romeo. Λατρης της mazda μην την καταστρεψετε δευτερη φορα στην Ελλαδα.
Μαζντα 3, "....οπως Αμερική" που έλεγε και μια διαφήμηση στην τηλεωραση πριν πολλα χρονια με την όμορφη Ιβετ! Μαλιστα, ....μικρομεσαιο 2λιτρο ατμόσφαιρα, περι τα 120 άλογα, εν ετη 2019. Οκ.... καλες πωλησεις!
Με ποια κριτήρια έχετε κατατάξει το mazda 3 στα premium ? Ένας μαζικός κατασκευαστής όπως η mazda δεν γίνεται ξαφνικά premium επειδή έτσι δηλώνει ο ίδιος ή επειδή έφτιαξε ένα ποιοτικό προϊόν που το πουλάει ακριβότερα. Από εκεί και πέρα, χαίρομαι για την επιστροφή της mazda αλλά δεν βλέπω δυστυχώς να κρατάει για πολύ με αυτούς τους κινητήρες και αυτές τις τιμές.
Είμαι ένας από αυτούς που περίμεναν πως και πως την επιστροφή της mazda στην Ελλάδα.το νεο mazda 3 είναι ένα υπέροχο αυτοκίνητο μόνο που αυτά τα κυβικά δεν είναι για την Ελλάδα.απορω δεν το ξέρει η επίσημη αντιπροσωπεία?κυβικά 2000 Τιμή 27000 ευρώ τεκμήρια εφορίας.σε ποιους απευθύνονται άραγε?κρίμα πολύ κρίμα...
Αν μπορούσα να διαλέξω μεταξύ ενός μικρού τούρμπο κινητήρα όπως πχ ο 1,4 tsi και του διλιτρου ατμοσφαιρικου της mazda σε μια χώρα που τα κυβικά δεν θα επιβαρυναν τόσο πολύ την αρχική τιμή και το κόστος χρήσης εννοείται ότι θα επέλεγα mazda. Στην Ελλάδα όμως δυστυχώς...
..σίγουρα έχει ημιάκαμπτους άξονες στην πίσω ανάρτηση; Και αυτή οπισθοδρόμησε όπως η Φορντ με το Φοκους;
Από που να το πιάσεις; Ατμοσφαιρικός 2λιτρος, κόστος κτήσης στα ουράνια, για μοντέλο που έχει χώρο αποσκευών πιο μικρό και από το polo. Ο χαρακτηρισμός premium δε δικαιολογείται μονάχα από τα κυβικά. Η οθόνη απλά πληροφοριακή, σε κόντρα της μόδας που προσφέρει διαδραστικότητα και πληθώρα συνδέσεων. Χίλιες φορές να πας για το mx5, πιο πολύ θα το χαρείς (κι ας αφήσεις τον τρίτο επιβάτη με τα πόδια).
..δεν γνωρίζω τα οικονομικά του Groupo FCA, γνωρίζω όμως από πρώτο χέρι και μετά από ένα χρόνο εμπειρίας μαζί της, πως η G τα έχει όλα και … συμφέρει....!
Εκπληκτική σχεδίαση , αλλα με τέτοιες τιμες θα παει άπατη στην Ελλάδα.
Kaλητερα εκτως ελλαδας ..ουτε 322.ουτε 222 ..122 αλ μουλαρ ωρε φιλε κριμα
Κρίμα που δεν θα έχει τύχη με τέτοιους κινητήρες. Η ατμόσφαιρα έχει τελειώσει.