ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Lexus ES είναι η ιαπωνική απάντηση στα γερμανικά premium.
13 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Lexus ES είναι η ιαπωνική απάντηση στα γερμανικά premium.

Οδηγούμε: Νέα Lexus ES 300h

4.363 Επισκέψεις στο άρθρο (18/3/2019)

Το νέο Lexus ES έχει μια δύσκολη αποστολή. Να αγωνιστεί στο γκρουπ των ισχυρών, στον πολύ δυνατό όμιλο όπου πρωταγωνιστούν οι «Γερμανοί» Audi A6 και BMW Σειρά 5. Για να τα καταφέρει, προτάσσει την ιδιαίτερη εμφάνιση και την υβριδική του τεχνολογία.

Σχεδόν 5 μέτρα μήκος, επιβλητική εμφάνιση από όποια γωνία και αν το κοιτάξεις, λεπτεπίλεπτη σιλουέτα που κρύβει τις εξωτερικές διαστάσεις, εξοπλισμός που περιλαμβάνει τα πάντα και τελευταίας κοπής υβριδική τεχνολογία. Αυτά είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου Lexus ES που οδηγήσαμε στη Μάλαγα προσκεκλημένοι με αφορμή την είσοδό του στην ευρωπαϊκή αγορά και ο στόχος σαφής και ξεκάθαρος από τη πρώτη στιγμή: Να χτυπήσει τον γερμανικό ανταγωνισμό.

Στο δρόμο το ES θυμίζει κάτι από την LS. 
Η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου, η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή, το τιμόνι ικανοποιεί στην παροχή πληροφοριών και αίσθηση.

Στο δρόμο το ES θυμίζει κάτι από την LS. Η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου, η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή, το τιμόνι ικανοποιεί στην παροχή πληροφοριών και αίσθηση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το ES βρίσκεται στη γκάμα της Lexus από την αρχή της δημιουργίας της, το 1989, μαζί με το άλλο σύμβολο της ιαπωνικής μάρκας, το μεγαλύτερο και υπερπολυτελές LS. Ωστόσο, μέχρι τώρα δεν είχε πατήσει τις ρόδες του στην ευρωπαϊκή αγορά, «έπαιζε μπάλα» στην αγορά της Βορείου Αμερικής. Φέτος, στην 7η πλέον του γενιά αποφασίστηκε να κατέβει στη λίγκα των ισχυρών…

Φυσικά, το ότι λανσάρεται στην Ευρώπη για πρώτη φορά, δεν σημαίνει πως κατεβαίνει στο γήπεδο «φοβισμένο» απέναντι στα γερμανικά premium panzer, ως ο αδύναμος κρίκος που θα κλειστεί στην άμυνα μην έχοντας τα αθλητικά προσόντα… Το αντίθετο τολμούμε να πούμε!

Το νέο Lexus ES διαθέτει αρκετά στοιχεία που το διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό και το βάζουν γερά στο παιχνίδι. Πάρτε για παράδειγμα την εμφάνιση. Αν θεωρείτε την 5άρα ή το Α6 μονότονα σχεδιαστικά, ίσως και συντηρητικά, αποκλείεται να πείτε το ίδιο για το ES. Η μεγάλη χαρακτηριστική γρίλια με τα μεταλλικά στοιχεία μπροστά είναι όλα τα λεφτά, και μάλιστα δεν είναι το μόνο επιβλητικό στοιχείο πάνω του. Είναι ακόμη τα LED φανάρια, οι ρέουσες γραμμές στο πλάι, τα μακρόστενα πίσω φανάρια, οι γωνίες, οι ακμές αλλά και όλες οι λεπτομέρειες χρωμίου σε όλο το αμάξωμα. Με απλά λόγια: αποκλείεται το ES να περάσει από δίπλα σου και να μην το κοιτάξεις…

Εξίσου ιδιαίτερο είναι και το εσωτερικό. Ο σχεδιασμός δεν σε κάνει να αναφωνήσεις wow, έχει όμως αυτό το κάτι. Στο ταμπλό η πλευρά του οδηγού με αυτήν του συνοδηγού χωρίζεται με μια χιαστί γραμμή, στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας η 12,3 ιντσών οθόνη γεμίζει το μάτι, ενώ κανένα απολύτως παράπονο δεν έχουμε από πλευράς επιλογής υλικών και συναρμογής. Αντικειμενικά, το ES είναι ένα μεσαίο με premium κατασκευή. Ωστόσο, έχει μια σημαντική αδυναμία, η οποία έχει να κάνει με την εργονομία. Αν και μπορούμε να κατανοήσουμε τη δομή-λογική που κρύβεται στο touchpad, η υλοποίηση απαιτεί αρκετή εξοικείωση, και δεν σημαίνει πως θα έχεις πάντα 100% επιτυχία για να επιλέξεις αυτό που θέλεις.

Συνεχίζοντας με τους χώρους του ιαπωνικού μεσαίου, και σε αυτόν τον τομέα δεν θα εκφράσουμε κάποια δυσαρέσκεια. Οδηγός και συνοδηγός θα καθίσουν με άνεση ακόμη και αν είναι υψηλόσωμοι, ενώ στο πίσω κάθισμα θα βρείτε αρκετό χώρο για τα πόδια, όχι όμως και για το κεφάλι. Εκεί ο «αέρας» είναι περιορισμένος λόγω της coupe σχεδίασης της γραμμής της οροφής, ενώ μέτρια τα πράγματα είναι και για τις αποσκευές, αφού ο όγκος περιορίζεται στα 454 λίτρα.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON