ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οδηγούμε το ανανεωμένο Ford Focus: Με 155 άλογα από 1,0 λτ. & οθονάρες
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγούμε το ανανεωμένο Ford Focus: Με 155 άλογα από 1,0 λτ. & οθονάρες

53.470 Επισκέψεις στο άρθρο (24/5/2022)

Οι όμορφες εξωτερικές πινελιές, η οθονάρα στο εσωτερικό, τα νέα τεχνολογικά συστήματα και ο 1.000άρης EcoBoost με τα 155 άλογα είναι τα 4 πράγματα που θα κρατήσουμε από την πρώτη μας επαφή με το ανανεωμένο Ford Focus.

Δικαιώνει τους «παραδοσιακούς»

Εντάξει, θα συμφωνήσουμε μαζί σας ότι τα SUV έχουν αναλάβει το ρόλο του οικογενειακού μοντέλου (είτε B-SUV, είτε C-SUV είναι αυτά), όμως να παραδεχθούμε και ότι τα παραδοσιακά hatchback τώρα τελευταία και έχουν αναθερμανθεί ως κατηγορία, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις αποτελούν και πιο ταιριαστή επιλογή. Θα συμφωνήσετε π.χ. μαζί μας ότι η αυξημένη απόσταση από το έδαφος δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση για έναν οικογενειάρχη…  Το παραπάνω σχόλιο αποτελεί εισαγωγικό και αφορμή για τις πρώτες οδηγικές μας εντυπώσεις από το νέο Ford Focus που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στην Ιταλία, στις εγκαταστάσεις της Bridgestone. Τι νέο έχει και πως μας φάνηκε στο δρόμο;


Στο εσωτερικό η 13,2 ιντσών οθόνη στο κέντρο του ταμπλό κλέβει την παράσταση. Εξαιρετική σε αίσθηση και η παχιά στεφάνη του τιμονιού.

Στο εσωτερικό η 13,2 ιντσών οθόνη στο κέντρο του ταμπλό κλέβει την παράσταση. Εξαιρετική σε αίσθηση και η παχιά στεφάνη του τιμονιού.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αιχμηρή εμφάνιση, οθονάρα στο εσωτερικό

Θα ξεκινήσουμε με το design, μέσα και έξω. Εμφανισιακά, λοιπόν, οι εξωτερικές αλλαγές είναι διακριτικές και εντοπίζονται κυρίως στα φώτα τεχνολογίας LED. Παρόλα αυτά, αν και οι αλλαγές είναι μικρές, το μοντέλο έδειχνε πιο φρέσκο και δυναμικό στα δικά μας μάτια σε σχέση με το υπάρχον. Άρα στόχος επετεύχθη.

Στο εσωτερικό από την άλλη το wow effect είναι πιο έντονο και οφείλεται στην οθονάρα στο κέντρο του ταμπλό. Έχει διάσταση 13,2 ίντσες και αυτό που μας άρεσε ήταν το ότι τόσο η απόκριση και η ευκρίνεια είναι άριστες, όσο και το ότι το menu του SYNC4 είναι εύκολο και βρίσκεις εύκολα και αμέσως αυτό που ψάχνεις. Νομίζουμε πως σύντομα θα περάσει και στα υπόλοιπα μοντέλα της Ford και είναι προφανώς καλοδεχούμενη. Όσον αφορά τέλος την εργονομία, την ποιότητα των υλικών και τη συναρμογή, επίσης μείναμε απόλυτα ευχαριστημένοι.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL