Με μια ματιά• 3η γενιά Honda Jazz• Βασισμένο σε νέα πλατφόρμα• Μεγαλύτερο και πιο ευρύχωρο από ποτέ• Μόνο με 1,3 i-VTEC 102 PS• Toν Οκτώβριο στην ΕλλάδαΣτις δύο προηγούμενες γενιές του και στα 14 χρόνια της μέχρι σήμερα εμπορικής του καριέρας, το Honda Jazz έγινε συνώνυμο με την πρακτικότητα και την ευρυχωρία στην μικρή κατηγορία σημειώνοντας πάνω από 5.000.000 πωλήσεις. Η νέα, 3η, γενιά Jazz είναι ωστόσο γεγονός, με το ιαπωνικό μικρό να διατηρεί το ενός όγκου αμάξωμά του, ώστε να παρέχει για μια ακόμη φορά κορυφαίους εσωτερικούς χώρους. Bασισμένο σε μια νέα πλάτφόρμα, το μικρό Honda μακραίνει κατά 95 χλστ. (3.995 χλστ. μήκος) και σε ένα επίσης μακρύτερο μεταξόνιο 2.530 χλστ. (+30 χλστ.) σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.Απέκτησε προσωπικότητα Το γούστο είναι αναμφίβολα κάτι υποκειμενικό. Αυτό που δεν χωράει αμφισβήτηση είναι πως επιτέλους το ιαπωνικό μικρό έχει το στυλ και τη σχεδιαστική ταυτότητα, που του έλλειπε. Το εμπρός μέρος χαρακτηρίζεται από το σχεδιαστικό θέμα «solidwing» στη μάσκα και τους προβολείς, σύμφωνα με το τελευταίο family look των μοντέλων της Honda . Ξεχωριστή είναι και υψηλή γραμμή των παραθύρων και οι ακμές του αμαξώματος. Την παράσταση στο πίσω μέρος κλέβουν τα εντυπωσιακά φώτα. Σε άλλους θα αρέσει και σε άλλους όχι το νέο Honda Jazz, που όμως πλέον ξεχωρίζει και δείχνει αρκετά «αθλητικό», χωρίς πάντως να είναι από τα πιο μοδάτα μικρά της αγοράς. Το νέο Honda Jazz θα έρθει στην Ελλάδα τον Οκτώβριο, χωρίς να έχουν προσδιοριστεί ακόμα οι τιμές του.
Θα εισαχθεί η βασική Trend (μόνο για το χειροκίνητο) και η μεσαία Comfort έκδοση με στάνταρ το σύστημα infotainment Honda Connect και οθόνη αφής (για χειροκίνητο και αυτόματο CVT κιβώτιο). Στάνταρ σε αυτή την έκδοση θα είναι και το Honda ADAS, το πακέτο συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας, που περιλαμβάνει Forward Collision Warning, Traffic Sign Recognition System, Intelligent Speed Limiter, Lane Departure Warning and High-beam Support System. Η κορυφαία εξοπλιστική έκδοση Elegance με επιπλέον σύστημα πλοήγησης δε θα εισαχθεί μιας και η τιμής της θα πλησίαζε τα 20.000 ευρώ. Το νέο Honda Jazz δεν θα κατασκευάζεται πλέον στην Αγγλία, αλλά στην Ιαπωνία.
Στις στροφές το νέο Honda Jazz κρατάει καλά πάντως, χάρη και στο Agile Handling Assist, που φρενάρει κατάλληλα τον εσωτερικό προς τη στροφή τροχό.
''Το ταμπλό δεν έχει κάτι ιδιαίτερο να δείξει ούτε σχεδιαστικά, ούτε και ποιοτικά''
Τα λογια του δημοσιογραφου... Ηρθε το αυτοκινητο για δοκιμη κ διαγνωσατε οτι δεν εχει ποιοτικο εσωτερικο? Αν ηταν κανενα Polo ακομα διθυραμβους θα γραφατε..
Καποια στιγμη να μιλησετε για το service των αυτοκινητων, το ποσο πραγματικα κοστιζουν....
Απάντηση: Το αυτοκίνητο δεν ήρθε για δοκιμή. Πήγαμε εμείς όμως αποστολή στη Φρανκφούρτη, όπου έγινε και η επίσημη παρουσίασή του, για να το οδηγήσουμε και να γράψουμε μεταξύ άλλων και για το ταμπλό. Για αυτό εξάλλου δεν γράφει TEST στον τίτλο αλλά ΟΔΗΓΟΥΜΕ.
το μονο θετικο ειναι οτι πια ειναι made in japan. Για να δουμε και την τιμη ομως- για να λεει οτι η ακριβη εκδοση θα πηγινε κοντα στα 20 χιλ - θα κανει τρελες πωλησεις
Ροπή 123 στις 5.000 στροφές;
Πάλι κόφτες θα δουλεύουμε;
Εκεί στη Honda δεν ξέρουν ότι το target group του Jazz θέλει να χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο σε αστικό περιβάλλον όπου η ροπή στις χαμηλές στροφές, όπως τα diesel, κάνει τη χρήση πιο εύκολη;
Άρα, πάμε yaris diesel.
Συνδυάζει κύκλο Atkinson για χαμηλές στροφές και κύκλο Otto στο υπόλοιπο φάσμα. Respect! Έχουμε ανάγκη απο κάτι τέτοια...
''Το ταμπλό δεν έχει κάτι ιδιαίτερο να δείξει ούτε σχεδιαστικά, ούτε και ποιοτικά'' Τα λογια του δημοσιογραφου... Ηρθε το αυτοκινητο για δοκιμη κ διαγνωσατε οτι δεν εχει ποιοτικο εσωτερικο? Αν ηταν κανενα Polo ακομα διθυραμβους θα γραφατε.. Καποια στιγμη να μιλησετε για το service των αυτοκινητων, το ποσο πραγματικα κοστιζουν....
Απάντηση: Το αυτοκίνητο δεν ήρθε για δοκιμή. Πήγαμε εμείς όμως αποστολή στη Φρανκφούρτη, όπου έγινε και η επίσημη παρουσίασή του, για να το οδηγήσουμε και να γράψουμε μεταξύ άλλων και για το ταμπλό. Για αυτό εξάλλου δεν γράφει TEST στον τίτλο αλλά ΟΔΗΓΟΥΜΕ.
Συμφωνω με το σχολιασμο οσο αφορα το ταμπλο..Εαν ηταν Polo θα ελεγαν τα καλυτερα...
το μονο θετικο ειναι οτι πια ειναι made in japan. Για να δουμε και την τιμη ομως- για να λεει οτι η ακριβη εκδοση θα πηγινε κοντα στα 20 χιλ - θα κανει τρελες πωλησεις
Τελικα το Honda Jazz Hybrid 1.5 θα ερθει στην Ελλαδα?Εχουμε καμια πληροφορια??Ευ χαριστω
Απάντηση: Όπως αναφέρουμε και στο άρθρο, θα έρθει αποκλειστικά με ένα μοτέρ. Αυτό στο οποίο αναφερόμαστε.
ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ HONDA JAZZ HYBRID 1.5 ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ??
Ροπή 123 στις 5.000 στροφές; Πάλι κόφτες θα δουλεύουμε; Εκεί στη Honda δεν ξέρουν ότι το target group του Jazz θέλει να χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο σε αστικό περιβάλλον όπου η ροπή στις χαμηλές στροφές, όπως τα diesel, κάνει τη χρήση πιο εύκολη; Άρα, πάμε yaris diesel.