To νέο, 5ης γενιάς, Jeep Grand Cherokee έγινε plug-in υβριδικό και περνάει σε νέα εποχή, συνδυάζοντας πάντα την πολυτέλεια με τις extreme off road ικανότητες. Το οδηγούμε σε ασφάλτινες και χωμάτινες διαδρομές γύρω από τη Μάλαγα.
Τέλος oι V6 και οι V8 στο Cherokee! Ύβρις που έγινε υβριδικό;
Χρειάστηκε να περάσει σχεδόν ένα χρόνος από το λανσάρισμά του για να οδηγήσουμε το νέο, 5ης γενιάς, Grand Cherokee σε ασφάλτο και χώμα γύρω από τη Μάλαγα της Ισπανίας. Η ναυαρχίδα της Jeep αλλάζει σελίδα και «τελειώνει» τα θηριώδη V6 και V8 μοτέρ (για την αγοράς της Ευρώπης τουλάχιστον) και γίνεται plug-in υβριδικό. Για το λόγο αυτό βασίζεται σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα η οποία σχεδιάστηκε με σημείο αναφοράς το νέο υβριδικό σύστημα 4xe, το οποίο όμως δεν έχει ηλεκτρική τετρακίνηση, όπως στα μικρότερα Renegade και Compass, αλλά σύστημα με άξονα, 3 διαφορικά και κοντές σχέσεις. Με μήκος 4,91μ. πλάτος 1,96μ. ύψος 1,8μ. και μεταξόνιο 2,96μ. (περισσότερο από 50χλστ. μεγαλύτερο σε σχέση με την προηγούμενη γενιά), το Jeep Grand Cherokee είναι επιβλητικό, έχει αναλογίες που ξεχωρίζουν και φυσικά έχει τα απαραίτητα στιλιστικά στοιχεία που άμεσα δίνουν το στίγμα ενός αυθεντικού Jeep. Χαρακτηριστικότερο όλων, η κλασσική μάσκα με τις επτά γρίλιες που έχει εφαρμοστεί σε μια σιλουέτα που έχει σχεδιαστεί για μέγιστη αεροδυναμική απόδοση. Και για έναν τετράτροχο Γολιάθ, το 0,36 για τον αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας δεν είναι καθόλου άσχημο.