5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Οδηγούμε το νέο Opel Insignia Grand Sport στους δρόμους της Φρανκφούρτης και σας αναφέρουμε...
Οδηγούμε: Νέο Opel Insignia Grand Sport
38.618 Επισκέψεις στο άρθρο (24/3/2017)
Οδηγούμε στη Γερμανία το νέο Opel Insignia Grand Sport, που δείχνει τα δόντια του ακόμη και απέναντι σε καθιερωμένες premium επιλογές της μεσαίας κατηγορίας.
What is new
- Εξαιρετικά αεροδυναμικό (cd:0,26)
- Ελαφρύτερο έως και 175 κιλά
- Με νέο 1.500άρη κινητήρα 140 ή 165 ίππων
- Με νέα σοφιστικέ τετρακίνηση και χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης
- Αρχές Ιουνίου στη Ελλάδα
Πηγή έμπνευσης για τη σχεδίασή του νέου Opel Insignia Grand Sport αποτέλεσε το πρωτότυπο Monza Concept με τις έντονες ακμές στον πρόβολο και τους νέους (έξτρα) IntelliLux LED matrix προβολείς (με 32 LED πλέον) να δεσπόζουν. Το Insignia Grand Sport δε θα είναι διαθέσιμo σε 4θυρη έκδοση, αλλά μόνο σε 5θυρη και στέισον βάγκον Sports Tourer. Tο νέο Insignia Grand Sport βασίζεται στη νέα Ε2 πλατφόρμα της GM. Είναι 55 χλστ μακρύτερο (4.897 χλστ.), φαρδύτερο και με 11 χλστ. μεγαλύτερα μετατρόχια, ενώ το μεταξόνιο έχει διευρυνθεί κατά 92 χλστ. Σε συνδυασμό με τους μικρότερους προβόλους, αλλά και το χαμηλότερο ύψος (-29 χλστ.), το Insignia σχεδόν σε ψαρώνει καθώς στέκεται φαρδύ και χαμηλό μπροστά σου. Η πλήρως νέα σχεδίαση έχει βοηθήσει σημαντικά στη βελτίωση του αεροδυναμικού συντελεστή ο οποίος βρίσκεται πλέον στο εντυπωσιακά χαμηλό Cd: 0,26. Παράλληλα και παρά την αύξηση του μήκους και του φάρδους, το Insignia Grand Sport είναι έως και 175 κιλά ελαφρύτερο (έως 200 κιλά το Sports Tourer) σε σχέση με το πρώτο Ιnsignia. To εμπορικό λανσάρισμα του νέου Opel Insignia Grand Sport στην Ελλάδα θα γίνει τον ερχόμενο Iούνιο. Περισσότερα μπορείτε να διαβάστε στο τεύχος του Auto Τρίτη, που κυκλοφορεί την Τρίτη 28 Μαρτίου.
Παρά την αύξηση του μήκους και του φάρδους, το Insignia Grand Sport είναι έως και 175 κιλά ελαφρύτερο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Μεγαλύτερο, φαρδύτερο, αλλά χαμηλότερο- Εξαιρετικά αεροδυναμικό (cd:0,26)
- Ελαφρύτερο έως και 175 κιλά
- Με νέο 1.500άρη κινητήρα 140 ή 165 ίππων
- Με νέα σοφιστικέ τετρακίνηση και χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης
- Αρχές Ιουνίου στη Ελλάδα
Πηγή έμπνευσης για τη σχεδίασή του νέου Opel Insignia Grand Sport αποτέλεσε το πρωτότυπο Monza Concept με τις έντονες ακμές στον πρόβολο και τους νέους (έξτρα) IntelliLux LED matrix προβολείς (με 32 LED πλέον) να δεσπόζουν. Το Insignia Grand Sport δε θα είναι διαθέσιμo σε 4θυρη έκδοση, αλλά μόνο σε 5θυρη και στέισον βάγκον Sports Tourer. Tο νέο Insignia Grand Sport βασίζεται στη νέα Ε2 πλατφόρμα της GM. Είναι 55 χλστ μακρύτερο (4.897 χλστ.), φαρδύτερο και με 11 χλστ. μεγαλύτερα μετατρόχια, ενώ το μεταξόνιο έχει διευρυνθεί κατά 92 χλστ. Σε συνδυασμό με τους μικρότερους προβόλους, αλλά και το χαμηλότερο ύψος (-29 χλστ.), το Insignia σχεδόν σε ψαρώνει καθώς στέκεται φαρδύ και χαμηλό μπροστά σου. Η πλήρως νέα σχεδίαση έχει βοηθήσει σημαντικά στη βελτίωση του αεροδυναμικού συντελεστή ο οποίος βρίσκεται πλέον στο εντυπωσιακά χαμηλό Cd: 0,26. Παράλληλα και παρά την αύξηση του μήκους και του φάρδους, το Insignia Grand Sport είναι έως και 175 κιλά ελαφρύτερο (έως 200 κιλά το Sports Tourer) σε σχέση με το πρώτο Ιnsignia. To εμπορικό λανσάρισμα του νέου Opel Insignia Grand Sport στην Ελλάδα θα γίνει τον ερχόμενο Iούνιο. Περισσότερα μπορείτε να διαβάστε στο τεύχος του Auto Τρίτη, που κυκλοφορεί την Τρίτη 28 Μαρτίου.
Κακως βγαινει σε Diesel ομως γιατι απο το 2020 θα αρχισουν να μην εχουν τοση σημασια στα ιχ παρα μονο σε αγροτικα και σε τζιπ μεγαλα,
Απο τα πολυ ομορφα οχηματα που διπλα του το passat δειχνει φτωχο και ξεπερασμενο. Τωρα που ειναι ντυμενο στα γαλλικα χρωματα μαλιστα η opel θα εχει ενα λογο παρα πανω να νιωθει καλυτερα!
Ρε παιδιά η οπελ σαρώνει όλα τα βραβεία τρεμε ανταγωνισμε φοβερό μοντέλο
Καθαρόαιμο opel μπράβο στους μηχανικούς της γερμανικής εταιρείας θα κλάψει με μαύρο δάκρυ ακόμα και ο premium ανταγωνισμός
Opelάρααα το νέο Insignia Grand Sport είναι πανέμορφο ολοκληρωμένο και πιο πλήρες από ποτέ! Θα το ήθελα κι εγώ, σίγουρα όπως και το πρώτο θα έχει επιτυχία!
Κάτοχος Mercedes C180 ρε παιδιά το ζήλεψα πιστεύω στη κατηγορία του θα πάει πολύ καλά. Πανέμορφο
Πάλι σε πωλήσεις θα σκίσει,πάλι βλέπω να βάζει πλερέζες το vw passat που δεν μπορεί να κτυπήσει από τότε που βγήκε το Insignia.