ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Έχοντας λάβει σχετικές βελτιώσεις από τους μηχανικούς της μάρκας, το Auris Touring Sports προσφέρει μια «ενεργή» οδηγική εμπειρία, χωρίς να έχει χάσει την υψηλή άνεση και πολύ καλή ποιότητα κύλισης το
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Έχοντας λάβει σχετικές βελτιώσεις από τους μηχανικούς της μάρκας, το Auris Touring Sports προσφέρει μια «ενεργή» οδηγική εμπειρία, χωρίς να έχει χάσει την υψηλή άνεση και πολύ καλή ποιότητα κύλισης του χάτσμπακ μοντέλου.

Οδηγούμε: Νέο Toyota Auris Touring Sports

29.877 Επισκέψεις στο άρθρο (23/8/2013)

Tο Toyota Auris αποκτά για πρώτη φορά station wagon έκδοση με ξεκάθαρο πρακτικό και οικογενειακό προσανατολισμό. Παράλληλα όμως γράφει και ιστορία μιας και είναι το πρώτο μοντέλο της κατηγορίας, που θα διαθέτει και υβριδική έκδοση.

Και εγένετο Auris Touring Sports! Η Toyota για πρώτη φορά στην ιστορία του Auris προχώρησε στην παραγωγή της πιο πρακτικής εκδοχής του, που φυσικά δεν αφορά τίποτε άλλο παρά το station wagon. Με ποσοστό, που φτάνει το 25% των πωλήσεων της μικρομεσαίας κατηγορίας, τα station wagon αποτελούν μια πρόταση, η οποία δελεάζει τους οικογενειάρχες, αλλά και τους χομπίστες της ευρωπαϊκής αγοράς. Ακόμα και στη χώρα μας πλέον, τα station wagon αρχίζουν να ενισχύουν το μερίδιό τους στην αγορά μιας και οι αγοραστές κοιτάνε περισσότερο τις ανάγκες, αφήνοντας πίσω τις όποιες προκαταλήψεις…
Κομψό και αεροδυναμικόΕίναι γεγονός πως η ονομασία Touring Sports δημιουργεί προσδοκίες για κάτι δυναμικό και εντυπωσιακό. Και η πράξη δε φαίνεται να αδικεί το νέο μοντέλο της Toyota. Βασισμένο στο δυναμικό look της πεντάθυρης έκδοσης, το Auris Touring Sports είναι ελκυστικό στο μάτι. Για την ακρίβεια, στο δικό μας μάτι φάνηκε πιο ελκυστικό από την χάτσμπακ έκδοση, με το σφηνοειδές του σχήμα να μας κερδίζει. 
Ουσιαστικά, οι μεγάλες αλλαγές έρχονται στο πίσω μέρος, εκεί όπου η οροφή τραβιέται αρκετά προς τα πίσω και καταλήγει σε ένα εντελώς κάθετο τμήμα, αυξάνοντας παράλληλα τις πλευρικές γυάλινες επιφάνειες. Το Auris Touring Sports έρχεται μακρύτερο κατά 285 χλστ. από το 5θυρο, με την αύξηση αυτή να αφορά αποκλειστικά και μόνο στο πίσω τμήμα και το ολικό μήκος φτάνει στα 4,56 μ.
Τα εντυπωσιακά φώτα έρχονται απευθείας από το γνωστό μας Auris , όπως επίσης και ο προφυλακτήρας, ωστόσο αυτό που αλλάζει και για λόγους πρακτικότητας, είναι η μεγαλύτερη πόρτα του χώρου αποσκευών.Και πότε στην Ελλάδα;Η ελληνική αντιπροσωπεία δεν μας έκανε γνωστό πότε θα έρθει στη χώρα μας το νέο Auris Touring Sports, ούτε φυσικά και σε ποιες τιμές. Οι διαπραγματεύσεις με το εργοστάσιο είναι ακόμα σε εξέλιξη. Σε κάθε περίπτωση, η station wagon έκδοση του Auris καλύπτει με το παραπάνω τις ανάγκες μιας οικογένειας προσφέροντας ένα μεγάλο και άκρως πρακτικό πορτ-μπαγκάζ. Η υβριδική έκδοση, του δίνει ένα συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.Κινητήρες -Και υβριδικό!Η γκάμα των κινητήρων του νέου Auris Touring Sports αντιστοιχεί ακριβώς σε αυτή του χάτσμπακ Toyota Auris, περιλαμβάνοντας μοτέρ βενζίνης 1,33 VVTi και 1,6 Valvematic (99 και 132 PS), αλλά και τους D-4D diesel των 1,4 και 2,0 λίτρων (90 και 124 PS). Στη γκάμα επίσης θα έχουμε και υβριδική έκδοση, με το Σύστημα Hybrid Synergy Drive της Toyota που χρησιμοποιεί έναν κινητήρα βενζίνης 1,8 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα.
 Όπως και στα υπόλοιπα Auris, η συνδυαστική ισχύς του συστήματος παραμένει στους 136 ίππους, ενώ η τελική ταχύτητα φθάνει τα 175 χλμ./ώρα και το 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 11,2 δλ. Φυσικά, οι εκπομπές CO2 μειώνονται μόλις στα 85 γρ./χλμ., ενώ η μέση κατανάλωση μειώνεται στα 3,7 λτ./100 χλμ. Η υβριδική έκδοση του στέισον Auris είναι ένα βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του μοντέλου.
Χώροι – Στα 1.658 λτ. φτάνει το πορτ μπαγκάζΣε σχέση με το κανονίκό Auris, το Auris Touring Sports προσφέρει ένα σημαντικά μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ, αλλά και μεγαλύτερη πρακτικότητα. Έτσι, ο όγκος του χώρου αποσκευών μεγαλώνει από τα 360 λτ. του 5θυρου μοντέλου, στα 530 λτ. του στέισον, δίνοντάς του πλέον τη δυνατότητα να μεταφέρει με περισσότερη άνεση τις αποσκευές μιας οικογένειας.
 Έπειτα, με μια απλή κίνηση απασφάλισης στο κουμπί που έχει κάθε μεριά του καθίσματος ή του ειδικού λεβιέ στο χώρο αποσκευών, τα πίσω 60/40 καθίσματα αναδιπλώνονται στο ίδιο ύψος με το δάπεδο, αυξάνοντας ακόμη περισσότερο το νούμερο στα 1.658 λίτρα. Ιδιαίτερα πρακτικό είναι και το μεγάλο άνοιγμα της πόρτας του πορτ-μπαγκάζ, αλλά και το χαμηλότερο κατά 100 χλστ. κατώφλι φόρτωσης, που θα βολέψει στην τοποθέτηση μεγάλων αντικειμένων.
Eσωτερικό – Ποιότητα και μοντέρνα σχεδίασηΣτο εσωτερικό, το νέο Toyota Auris Touring Sports δεν διαφοροποιείται από αυτό του 5θυρου μοντέλου, προσφέροντας ένα εργονομικό περιβάλλον, κατασκευασμένο με υψηλής ποιότητας υλικά και προσεκτικά συναρμολογημένο. Το φινίρισμα είναι υψηλού επιπέδου, ενώ τα στοιχεία που ξεχωρίζουν είναι το τριάκτινο τιμόνι, το υψηλό και σχεδόν κάθετο ταμπλό, αλλά και η μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο της κονσόλας για τον έλεγχο του συστήματος infotainment Τoyota Touch ή των πιο εξελιγμένων Touch and Gο και Τouch and Go Plus.Στο δρόμο – Aνετο, πρακτικό και πολιτισμένοΣίγουρα δεν είναι τυχαίο, που η παρουσίαση των ανθρώπων της Toyota ήταν σχεδόν αποκλειστικά αφιερωμένη στην υβριδική έκδοση του μοντέλου. Αλλωστε περιμένουν πως το 45% των πωλήσεων να αφορά το συγκεκριμένο μοντέλο. Έτσι με τη σειρά μας επιλέξαμε αυτή την έκδοση σαν πρώτο οδηγικό πιάτο και σίγουρα δεν το μετανιώσαμε. 
Αφού βολευτήκαμε στην πολύ καλή θέση οδήγησης, όπως σε κάθε Auris άλλωστε, βρήκαμε φυσικά άπλετο χώρο στο πορτ μπαγκάζ (ακόμα και με τα καθίσματα πίσω σε χρήση είναι ο μεγαλύτερος στην κατηγορία), καθώς και πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα. Χωρίς αμφιβολία το Auris Touring Sports είναι ένα σούπερ πρακτικό αυτοκίνητο. Είναι όμως και ενδιαφέρον στην οδήγηση. Έχοντας λάβει σχετικές βελτιώσεις από τους μηχανικούς της μάρκας, όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις του νέου Auris, προσφέρει μια πιο «ενεργή» οδηγική εμπειρία, χωρίς να έχει χάσει την υψηλή άνεση και πολύ καλή ποιότητα κύλισης του χάτσμπακ μοντέλου. Απεναντίας την έχει βελτιώσει ακόμα περισσότερο.
 Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά που καθορίζουν τη δυναμική του συμπεριφορά, το Auris Sports Touring βελτιωμένη ακαμψία (το άνοιγμα της πίσω πόρτας έχει κατάλληλες ενισχύσεις), χαμηλό κέντρο βάρους (χάρη στα -55 χλστ. ύψος αμαξώματος, -10 χλστ. απόστασης από το έδαφος και -40 χλστ. χαμηλότερα τοποθετημένα εμπρός καθίσματα, όπως σε όλα τα Auris) και νέες ρυθμίσεις σε ανάρτηση και τιμόνι. Επίσης, έχουν βελτιωθεί σημαντικά τα επίπεδα θορύβου στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, με ενισχύσεις στην ηχομόνωση του κινητήρα και στο ταμπλό.
Μπορεί το βουητό της υβριδικής έκδοσης να συνεχίζει να υφίσταται, όταν πατάς τέρμα το γκάζι και η σχετική βελόνα βρίσκεται στην περιοχή «power», ωστόσο συνολικά ο θόρυβος είναι μειωμένος σε σχέση με την πεντάθυρη έκδοση. Παράλληλα, το μεγαλύτερο μήκος του αμαξώματος σε συνδυασμό με τη φόρτιση της πίσω ανάρτησης από το αντίστοιχο επιπλέον βάρος και το καλύτερο τιμόνι, έχουν κάνει πιο ευχάριστο και σταθερό το νέο μοντέλο, το οποίο φυσικά διατηρεί όλα τα πλεονέκτημα της υβριδικής τεχνολογίας του σε ότι έχει να κάνει με την οικονομία καυσίμου, εκπομπών CO2, αλλά και τη δυνατότητα κίνησης για μικρά διαστήματα αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα. Πάντως σε ανηφορική διαδρομή με πλήρες φορτίο το υβριδικό μοντέλο θα δείξει ότι του λείπει ροπή.Αντίθετα, αυτό δεν πρόκειται να απασχολήσει τον οδηγό της έκδοσης με τον εξαιρετικό 2λιτρο D-4D πετρελαιοκινητήρα των 124 ίππων και (κυρίως) των 310 Nm από τις 1.600-2.400 σ.α.λ. Εύρωστος χαμηλά, σχετικά ήσυχος, πολιτισμένος και με μόλις 4,4 λτ./100 χλμ. κατανάλωση, ο κινητήρας ταιριάζει γάντι στις μεταφορικές προοπτικές του μοντέλου. Όχι όμως και με τις φορολογικές πρακτικές στην Ελλάδα. 
Σε ότι αφορά τις βενζινοκίνητες εκδοχές του Auris Touring Sports είχαμε μια σύντομη επαφή με τον 1,6 Valvematic των 132 ίππων, που έδειξε να στέκεται στο ύψος των περιστάσεων. Όλες οι εκδόσεις που οδηγήσαμε είχαν διπλά ψαλίδια στην πίσω ανάρτηση, σε αντίθεση με τις «μικρές» εκδόσεις, που έχουν ημιάκαμπτο άξονα.

Ανετοι χώροι για τους επιβάτες, ακριβώς όπως και στο πεντάθυρο μοντέλο, χωρίς θυσίες για τον «αέρα» για τα κεφάλια των πίσω.

Ανετοι χώροι για τους επιβάτες, ακριβώς όπως και στο πεντάθυρο μοντέλο, χωρίς θυσίες για τον «αέρα» για τα κεφάλια των πίσω.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL