3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
H σχεδίαση του νέου Avensis υιοθετεί αρκετά δυναμικά στοιχεία, ενώ από πλευράς διαστάσεων έχει αλλάξει μόνο το μήκος του, σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.
Οδηγούμε: Νέο Toyota Avensis
38.348 Επισκέψεις στο άρθρο (21/6/2015)
Με πιο δυναμική εμφάνιση, αλλά και με το νέο 1.600αρη diesel κινητήρα, το Toyota Avensis επιχειρεί να μπει και πάλι δυναμικά στη μεσαία κατηγορία.
Το μεσαίο μοντέλο της Toyota έχει σημειώσει πάνω από 1,7 εκατομμύρια πωλήσεις σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Για το 2015, η ιαπωνική εταιρεία προχωρά σε μια σειρά από αλλαγές στο νέο Avensis, αναβαθμίζοντάς το συνολικά. Έτσι, εκτός από την φρέσκια και δυναμική εμφάνιση εξωτερικά και εσωτερικά, το Avensis αποκτά ένα ακόμη πλεονέκτημα. Την προσθήκη ενός 1.600άρη ντίζελ κινητήρα στην γκάμα, ο οποίος παρουσιάζει και το μεγαλύτερο εμπορικό ενδιαφέρον, ειδικά για τη χώρα μας.Με πιο δυναμικό lookΥιοθετώντας πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από το ανανεωμένο Auris, το Avensis αποκτά μια φρέσκια εμφάνιση με αρκετά δυναμικά στοιχεία. Εδώ αξίζει να αναφέρουμε ότι το νέο Avensis, σχεδιάστηκε στη Γαλλία, στο Design Studio ED2, έπειτα εξελίχθηκε στο Βέλγιο, ενώ η κατασκευή του θα γίνεται σε εργοστάσιο της Αγγλίας.
Έτσι, στο εμπρόσθιο τμήμα ξεχωρίζει η νέα μάσκα και ο προφυλακτήρας. Επίσης, έχουν τοποθετηθεί νέα φωτιστικά σώματα, τα οποία ενσωματώνουν τα φώτα ημέρας LED. Στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά έχουν μεγάλες διαστάσεις και φέρουν επίσης προβολείς LED, ενώ η χρωμιωμένη λωρίδα στο καπό, δίνει μια νότα πολυτέλειας.
Σε επίπεδο διαστάσεων, το μήκος είναι 4.750 χλστ. (+40 χλστ. λόγω του διαφορετικού εμπρόσθιου προφυλακτήρα), όμως το πλάτος, το ύψος και το μεταξόνιο παραμένουν ίδια με πριν (1.810, 1.480 και 2.700 χλστ. αντίστοιχα).
Αμεσα διαθέσιμο σε τιμές από 18.080 ευρώΤο νέο Avensis είναι άμεσα διαθέσιμο στη χώρα μας για παραγγελίες, με τις ιμές του να ξεκινούν από τα 18.080 ευρώ, με το όφελος της απόσυρσης, για την έκδοση με τον βενζινοκινητήρα των 1,6 λτ. (η τιμή για το 1.800άρη μοτέρ βενζίνης τοποθετείται στα 25.570 ευρώ). Το κόστος για τις εκδόσεις που εφοδιάζονται με το μοτέρ πετρελαίου, των 1,6 λίτρων, ξεκινά από τα 22.420 ευρώ. Τέλος, στο βασικό εξοπλισμό του μοντέλου συμπεριλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, 7 αερόσακοι, ηλεκτρικοί θερμαινόμενοι καθρέπτες, κλιματισμός, σύστημα αποφυγής σύγκρουσης pre-collision system κ.λπ.
Σε επίπεδο διαστάσεων, το μήκος είναι 4.750 χλστ. (+40 χλστ. λόγω του διαφορετικού εμπρόσθιου προφυλακτήρα), όμως το πλάτος, το ύψος και το μεταξόνιο παραμένουν ίδια με πριν (1.810, 1.480 και 2.700 χλστ. αντίστοιχα).
Το 1998 αγόρασα ένα anensis και δυο φίλοι ο ένας passat και ο άλλος c5...τα ίδια έλεγαν τότε με εσάς αργό, άσχημο κοκ τα χρόνια πέρασαν και με λιγότερα χλμ απο έμενα πάρα την συντήρηση που τους είχαν κάνει το ένα είναι κοτέτσι το γαλλικό και το γερμανικό κάπου παρατημένο στο χωριό, γιατί είχε ολο βλάβες( μονο με 6 γρύλους παράθυρων που άλλαξε φτάνει)........Το δικό μου κυκλοφορεί αστέρι και είναι μια χαρά....άσε που όλα αυτά τα χρόνια μόνο την προληπτική συντήρηση έκανα (δε λέει κάτι αυτό)....Το πήρε ο γυιος (μεχρι να πάρει κάτι άλλο )και εγώ αγοράζω το καινούργιο ντίζελ!!!!!! Φυσικα και δεν θα το δωσω το εργαλειο.... ΥΣ Ο ένας φίλος πήρε το προηγούμενο avensis ,o αλλος πηρε ενα Rav και ενα auris (έκοψαν τις εξυπνάδες που έλεγαν τότε για τα toyota ) YS 2 Άλλωστε τα πρώτα σε πωλήσεις είναι και τις λιγότερες βλάβες έχουν ....ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΙΜΗ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗΣ ....
Πιστεύω ότι δεν πρέπει να βγαίνουν πρώιμα συμπεράσματα για την εμφάνιση του αυτοκινήτου. Οι φωτογραφίες το αδικούν. Άλλωστε τα κριτήρια επιλογής αυτοκινήτου διαφέρουν. Τα ατού του AVENSIS είναι η αξιοπιστία, οι ήρεμες μετακινήσεις και η αντοχή στον χρόνο. Το εσωτερικό είναι πιο νεανικό από το προηγούμενο μοντέλο και πιο όμορφο από του Auris. Μένει τώρα να το δούμε από κοντά...
PAIDEIA KANTE LATHOS. TO IDHA TO AYTOKINITO APO KONDA STIN GERMANIA KAI APO MESA. EINAI OMORFO AYTOKINITO KAI KOMSO MOU ARESE PARA POLI. KAI SKEFTOME SOVARA NA TO AGORAZO
Ποτέ μην κρίνετε την εμφάνιση ενός αυτοκινήτου από φωτογραφίες, αν δεν το έχετε δει στο δρόμο...
Το διαφορετικό δεν είναι και απαραίτητα άσχημο. Του Avensis το μπροστινό μέρος είναι μίξη Μirai + Αuris ενώ στο πίσω τα φωτιστικά σώματα μοιάζουν με του Αuris.
Κακάθλιο εμφανισιακά. Εντάξει, γιαπωνέζικο άρα και αξιόπιστο να τα λέμε αυτά, αλλά δεν θα ήθελα να γεράσω με ένα τέτοιο ασχημομούτσουνο.Μ'αρέσει η ζωή και έχει πολλά πιο όμορφα πράγματα.Να κηρυχτεί τζιχάντ στον σχεδιαστή του.
άσχημο αλλά σίγουρα πολύ καλό αυτοκίνητο...αλλά άσχημο
Σωστά σχολιάζετε, μπροστά είναι συνδυασμός mirai+auris. και γενικά δεν είναι τόσο ελκυστική η σχεδίασή του, όπως άλλωστε η τρίτη γενιά avensis δεν είναι και τόσο καλή εμφάνιση και είναι τελείως διαφορετικό από τα vectra, insignia, mondeo, passat. Αλλά είναι το πιο αξιόπιστο από όλα, αφού είναι TOYOTA.. Λοιπόν και το άλλο που με στενοχώρησε είναι ότι σε αυτή τη γενιά ΔΕΝ βγαίνει σε έκδοση liftback.... Όπως το carina(1992-1997) liftback το οποίο είναι φοβερό αμάξι και τώρα που πατά τα 23 χρόνια του... Λοιπόν αυτό που περιμένω είναι να σταματήσει αυτή η γενιά και να βγει η τέταρτη γενιά με σοβαρή σχεδίαση και να βγαίνει σε liftback που είναι αναγκαία για να ανταγωνιστεί την OCTAVIA... Διαφορετικά θα πάρω τη Τσέχα Κυρία που καταπίνει τα πάντα πίσω της..
Πολύ άσχημο αυτοκίνητο
Καλο αλλα ακριβη εκδοση diesel.Δεδομενου οτι ο κινητηρας ειναι αδυναμος σε ισχυ σε σχεση με τον ανταγωνισμο θα επρεπε να εχει πιο καλες τιμες κατα τη γνωμη μου.
Εντάξει, είδαμε μερικές φωτογραφίες και το βγάλαμε άσχημο το avensis. Το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε στην Γαλλία, εξελίχτηκε στο Βέλγιο και θα κατασκευάζεται στην Αγγλία. Από την Ιαπωνία μεριά κρατάει μόνο την αξιοπιστία, να μην τρελαθούμε. Δεν κοιτάμε το Mondeo η το Passat καλύτερα;
Μπάζο.
Νεοέλληνας 17/6/2015, 11:43 Και γιατί να περιμένουμε να το δούμε πρώτα στο δρόμο και μετά να κρίνουμε;;;; Αφού όντως είναι η τρίτη γενιά με δεύτερο fl και δεν μας πείθει ότι κρύβει την ασχημια του από την αρχή παραγωγής του το 2009.. Ειδικά το πίσω παρμπρίζ που ενώνεται με το πόρτ μπαγκάζ είναι παράξενη σχεδίαση σαν να το έχει τρακάρει ένα φορτηγό πίσω με αποτέλεσμα η πόρτα του πόρτ μπαγκάζ να κάνει κλίση πρός τα πάνω στο πίσω παρμπρίζ.... μακάρι η σχεδίαση της τέταρτης γενιάς να συμβαδίζει με τα ευρωπαικά αμάξια..
Όντως για τον πετρελαιοκινητήρα και τις αποδόσεις του, λίγο τσιμπημένη η τιμή!!