4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Λογικές κλίσεις στις στροφές εξαιρετικό κράτημα χάρη στην τετρακίνηση που ρυθμίζει συνεχώς την κατανομή της ροπής, άψογος έλεγχος των κινήσεων του αμαξώματος.
Νέο VW Tiguan
37.736 Επισκέψεις στο άρθρο (22/4/2016)
Το εντελώς νέο, 2ης γενιάς, VW Tiguan δεν πήρε ιδιαίτερα ρίσκα στην σχεδίαση, αλλά έχει όλα τα φόντα για να ηγηθεί της κατηγορίας των compact οχημάτων ελεύθερου χρόνου.
Μετά από 8 χρόνια στην παραγωγή και με πάνω από 2,8 εκατ. πωλήσεις σε 170 χώρες, το Tiguan το πρώτο ουσιαστικά compact όχημα ελεύθερου χρόνου της VW, παραδίδει τη σκυτάλη στην εντελώς νέα γενιά, που θα είναι στις ελληνικές εκθέσεις στο τέλος του Μαΐου.
Το νέο Tiguan είναι το πρώτο SUV, που «χτίστηκε» πάνω στην πολυτραγουδισμένη, πλατφόρμα MQB του ομίλου VW. Μάλιστα στη γκάμα του από την άνοιξη του 2017 θα υπάρχει μια 7θέσια έκδοση με μεγαλύτερο μεταξόνιο και μία κουπέ με έμφαση στο δυναμικό στυλ. Αμφότερες αυτές οι εκδόσεις θα προκύψουν χάρη στην ευμεταβλητότητα της πλατφόρμας MQB.
Πίσω στο νέο Tiguan τώρα, που οδηγήσαμε για πολλά χιλιόμετρα σε ασφάλτινες και χωμάτινες διαδρομές γύρω από το Βερολίνο. Με το καλημέρα το νέο μοντέλο δείχνει πως έχει μεγαλώσει. Με μήκος 4.486 χλστ. και πλάτος 1.839 χλστ. είναι 60 χλστ. μακρύτερο και 30 χλστ. φαρδύτερο από το προηγούμενο , τη στιγμή που το μεταξόνιο έχει κερδίσει 77 χλστ. φθάνοντας στα 2.681 χλστ. Παρά την αύξηση των βασικών διαστάσεων (το ύψος πάντως έχει μειωθεί 33 χλστ.) και την προσθήκη πολλών νέων στοιχείων άνεσης και ασφάλειας, το νέο Tiguan είναι μέχρι και 53 κιλά ελαφρύτερο από πριν.
Δείχνει πιο δυναμικό από ποτέ
Ρίσκα στη σχεδίασή του, το Tiguan δεν έχει, αλλά σίγουρα έχει πιο δυναμικό ύφος και επιβλητικότητα. Είναι δύσκολο να πεις αν θυμίζει Passat ή Golf. Σίγουρα πάντως έχει στοιχεία και από τα δύο μοντέλα. Μπροστά με την νέα μάσκα-σήμα κατατεθέν της νέας εταιρικής ταυτότητας και το νευρώδες καπό θυμίζει Passat. Πίσω πάλι φέρνει στο νου το Golf. Όλα τα λεφτά πάντως είναι το νεύρο στο πλάι, που η VW ονομάζει «tornado line» και το οποίο ενσωματώνει τις χειρολαβές. Χαρακτηριστικό του νέου Tiguan είναι και οι κοντοί πρόβολοι, εμπρός και πίσω. Εκτός από την νορμάλ έκδοση, τα νέο Tiguan διατίθεται και σε έκδοση με πιο off road χαρακτηριστικά και σχετικούς προφυλακτήρες για καλύτερες γωνίες αναρρίχησης. Υπάρχει επίσης και η έκδοση R Line, που ενισχύει ακόμα περισσότερο την δυναμική του εικόνα. Τέλος, οι τιμές για το νέο Tiguan δεν έχουν ανακοινωθεί, ωστόσο αναμένεται να κινηθούν στα επίπεδα του απερχόμενου μοντέλου.
Χωρίς ίχνος υπερβολής δεν είναι και μεγάλες οι διαφορές του νέου Tiguan από ένα Golf.
Γενικώς υπάρχει καμιά μέρα σε αυτοκίνητο του group να ακούσουμε από εσάς τουλάχιστον και ένα αρνητικό να έχει,δηλάδή είναι τα υπέρτατα αμάξια στον πλανήτη,μέχρι και ο Πάπας έχει παραδεχτεί ότι δεν έχει το Αλάθητο,ήμαρτον πια.
Η ΧΑΡΑ ΤΟΥ ΜΑΣΤΟΡΑ
Ντροπή σας ιθαγενείς που δεν σας αρέσει το υπέρτατο εργαλείο για τους καρόδρομους της Κηφισιάς και της Εκάλης. :) :) Τα συνεργεία κλέφτες θα γίνουν?
Ακριβο κουτι
εχω οδηγήσει το tiguan του αδερφού μου που είναι 1400 δικίνητο του 2011 . Δεν βάζει φωτια στο δρόμο, αλλά η αίσθηση οδήγησης , η άνεση και σιγουριά που προσφέρει αθορυβα στο δρόμο, εμένα με εντυπωσίασαν. Μην κρίνετε κάτι αν δεν το δοκιμάσετε. Φαντάζομαι οτι το καινούργιο θα είναι ακόμη καλυτερο. σκεφτομαι να το οδηγησω οταν θα το εχουν για δοκιμή, οπως και τους ανταγωνιστές του. απο τιμες ξερετε τίποτε?
Δεν θα έπρεπε να γράψετε για το πόσο απαράδεκτα ακριβός είναι αυτός ο τενεκές; Έλεος...