
Ήπια υβριδικό με 145 ίππους (1 μοτέρ βενζίνης και δύο ηλεκτροκινητήρες).
Νέα ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων & 21 εκ. απόσταση από το έδαφος (+10 χλστ.).
Σκαρφαλώνει σε δρόμο με κλίση έως και 40% και περνάει νερό βάθους 40 εκ..
Διαθέσιμο για παραγγελίες από 34.490 ευρώ.
autotriti team
Ήπια υβριδικό και 4κίνητο Jeep Avenger με 145 ίππους
H Jeep έχει συνδέσει το όνομά της διαχρονικά με την off-road οδήγηση, φροντίζοντας όλα της τα μοντέλα να έχουν και τετρακίνητες εκδόσεις. Συνεπώς δεν θα γινόταν το Jeep Avenger, το πιο εμπορικό της μοντέλο αυτή τη στιγμή, να εξαιρεθεί από τον κανόνα. Το Avenger λοιπόν, όπως και τα υπόλοιπα Jeep, αποκτά τη δική του τετρακίνητη και ήπια υβριδική έκδοση «4xe», με 145 ίππους, την οποία και είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε στην Τοσκάνη της Ιταλίας, αλλά και να τεστάρουμε τις δυνατότητές της στις off-road διαδρομές που είχε ετοιμάσει η Jeep στην πανευρωπαϊκή του παρουσίαση.
Εξοπλίζεται με 1 μοτέρ βενζίνης 136 ίππων και δύο ηλεκτροκινητήρες 29 ίππων
Το μηχανικό σύνολο του Avenger 4xe εφοδιάζεται με την πιο ισχυρή έκδοση του turbo 1,2 λτ. κινητήρα τoυ ομίλου Stellantis, ο οποίος αποδίδει 136 άλογα (5.500 σ.α.λ.) και 230 Nm ροπής (1.750 σ.α.λ.). Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στην τεχνολογία του κινητήρα, όπου θα συναντήσουμε καδένα χρονισμού και όχι ιμάντα, για λόγους αξιοπιστίας, αλλά και πτερύγια μεταβλητής γεωμετρίας (VGT), για καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση.
Το σύνολο συνεπικουρείται από ένα 48βολτο ήπια υβριδικό σύστημα, το οποίο μπορεί να κινεί υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις και ηλεκτρικά το Avenger και συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες. Έναν 29 ίππων (21 kW) τοποθετημένο στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με της 6 σχέσεις (eDCT), ως τμήμα του υβριδικού της συστήματος. Ο έτερος, επίσης 29 ίππων (21 kW) και 88 Nm ροπής, είναι τοποθετημένο ανάμεσα στους πίσω τροχούς (δεν έχει κάποιο άξονα μετάδοσης ή κεντρικό διαφορικό), με τη συνολική ισχύ του 4κίητου Avenger να φτάνει τους 145 ίππους.

Η νέα ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα προσφέρει καλύτερο χειρισμό και περισσότερη άνεση εκτός δρόμου.
Τετρακίνητο όπου και όταν χρειάζεται
Ο ηλεκτροκινητήρας που είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα, κινεί τους πίσω τροχούς μέσω μειωτήρα με λόγο μετάδοσης 22,7:1 και έτσι η ροπή φτάνει ισχυρά πολλαπλασιασμένη εξασφαλίζοντας το 20% της συνολικής πρόωσης ακόμα κι εάν οι εμπρός τροχοί έχουν μηδενική πρόσφυση. Μάλιστα ο πίσω ηλεκτροκινητήρας μπορεί να τροφοδοτείται αδιάκοπα με ενέργεια, οπότε η τετρακίνηση να λειτουργεί χωρίς κανένα χρονικό περιορισμό. Για να συμβεί αυτό, ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια είτε από τη μπαταρία των 0,89 kWh, είτε από τον άλλο ηλεκτροκινητήρα που βρίσκεται στο κιβώτιο, ο οποίος σε αυτή την περίπτωση λειτουργεί ως γεννήτρια, παρέχοντας άμεσα την ισχύ στον πίσω ηλεκτροκινητήρα.
Ανάλογα με τον επιλεγμένο τρόπο οδήγησης, σε χαμηλές ταχύτητες μέχρι 30 χλμ./ώρα, η κατανομή της ροπής είναι 50:50 και σε μεσαίες ταχύτητες (30 έως 90 χλμ./ώρα), η μετάδοση κίνησης του πίσω άξονα εμπλέκεται μόνο όταν απαιτείται. Αυτό μεταφράζεται σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης, όπως σε εκκίνηση στο χιόνι, σε ανάβαση σε σαθρό έδαφος, στην οδήγηση σε γλιστερό δρόμο και σε βροχή. Φυσικά, σε κανονικές συνθήκες παραμένει προσθιοκίνητο, ενώ σε υψηλές ταχύτητες (πάνω από 90 χλμ./ώρα), ο πίσω ηλεκτροκινητήρας αποδεσμεύεται από τον άξονα για βελτιστοποίηση της κατανάλωσης καυσίμου.
Νέα ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων & 21 εκ. απόσταση από το έδαφος (+10 χλστ.)
Συνέχεια του άρθρου >>>Σελίδα 2 | Πώς είναι στο δρόμο και πόσο κάνει το νέο Jeep Avenger 4xe |
Σελίδα 3 | Αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά |