ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πώς είναι στο δρόμο και πόσο κάνει το νέο Jeep Avenger 4xe

 Σχολιάστε 
7.245 Επισκέψεις στο άρθρο (28/3/2025)
Το 4κίνητο Avenger διαχειρίζεται πολύ καλύτερα τις μετατοπίσεις του βάρους στις εναλλαγές πορείας, σε σχέση με τη δικίνητη έκδοση, με αποτέλεσμα σε μια κλειστή διαδρομή να κρατάει μεγαλύτερη μέση ταχύ
3 Φωτογραφίες »

Το 4κίνητο Avenger διαχειρίζεται πολύ καλύτερα τις μετατοπίσεις του βάρους στις εναλλαγές πορείας, σε σχέση με τη δικίνητη έκδοση, με αποτέλεσμα σε μια κλειστή διαδρομή να κρατάει μεγαλύτερη μέση ταχύτητα και με τη συνδρομή της τετρακίνησης να έχει αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης και μειωμένη κλίση.

Έχει βελτιωμένο κράτημα και είναι εξαιρετικά ικανό εκτός δρόμου


Ο ηλεκτροκινητήρας που είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα, κινεί τους πίσω τροχούς μέσω μειωτήρα με λόγο μετάδοσης 22,7:1 και έτσι η ροπή φτάνει ισχυρά πολλαπλασιασμένη εξασφαλίζοντας το 20% της συνολικής πρόωσης ακόμα κι εάν οι εμπρός τροχοί έχουν μηδενική πρόσφυση.
3 Φωτογραφίες »

Ο ηλεκτροκινητήρας που είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα, κινεί τους πίσω τροχούς μέσω μειωτήρα με λόγο μετάδοσης 22,7:1 και έτσι η ροπή φτάνει ισχυρά πολλαπλασιασμένη εξασφαλίζοντας το 20% της συνολικής πρόωσης ακόμα κι εάν οι εμπρός τροχοί έχουν μηδενική πρόσφυση.

Το Jeep Avenger δε μας είναι άγνωστο, ωστόσο η τοποθέτηση ανεξάρτητης ανάρτησης στο πίσω άξονα, πέρα από τη θεωρία, βελτίωσε και στην πράξη τα οδικά του χαρακτηριστικά. Το 4κίνητο Avenger διαχειρίζεται πολύ καλύτερα τις μετατοπίσεις του βάρους στις εναλλαγές πορείας , σε σχέση με τη δικίνητη έκδοση, με αποτέλεσμα σε μια κλειστή διαδρομή να κρατάει μεγαλύτερη μέση ταχύτητα και με τη συνδρομή της τετρακίνησης να έχει αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης και μειωμένη κλίση. Βελτιωμένος είναι και ο τρόπος που διαχειρίζεται τις ανωμαλίες του εδάφους, ωστόσο από την άλλη τα στάνταρ Mud & Snow ελαστικά έχουν περισσότερο θόρυβο κύλισης από τα θερινά.

Στην όμορφη Τοσκάνη η Jeep οργάνωσε και εκτός δρόμου δοκιμασίες σε μια διαδρομή στο ορεινό/δασικό κομμάτι της, όπου και τεστάραμε τις ικανότητες της τετρακίνησης. Για να εξασφαλίσει τις εκτός δρόμου δυνατότητες κορυφαίες του Avenger 4xe, η Jeep έχει αυξήσει στα 210 χλστ. την απόσταση από το έδαφος (+10 χλστ.), με αποτέλεσμα οι γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής να έχουν αυξηθεί στις 22 (+2), 21 (+1) και 35 (+1) μοίρες, αντίστοιχα, (σε παρένθεση οι γωνίες του 2κίνητου Avenger). Συνεπώς δεν είχαμε την παραμικρή δυσκολία να περάσουμε δύσβατα και κακοτράχαλα σημεία σε βραχώδης και ανισόπεδες επιφάνειες, όπου την περισσότερη ώρα κάποιος τροχός(οί) ήταν στον αέρα.

Επιπλέον η βροχή των προηγούμενων ημερών στην κεντρική Ιταλία, είχε δημιουργήσει αρκετά λασπώδη σημεία, τα οποία με λιγότερο ή περισσότερο κόπο περάσαμε χωρίς εξωτερική βοήθεια, ενώ επίσης και τα νεροφαγώματα δεν αποτέλεσαν πρόβλημα, με τη Jeep να υπόσχεται ότι το Avenger μπορεί να περάσει νερά βάθους 40 εκ., όταν το 2κίνητο μοντέλο έχει προδιαγραφές στα 23 εκ.. Τέλος δοκιμάσαμε και εκκίνηση σε μεγάλη ανηφόρα, όπου το Avenger στα «χαρτιά» μπορεί να εκκινήσει σε δρόμο με κλίση 40%, ακόμα και σε ολισθηρά εδάφη με τη συνδρομή δε όλων το κινητήρων του. Μοιρογνωμώνιο δεν είχαμε μαζί μας, αλλά μπορώ να πω ότι το Avenger τα κατάφερε, εκεί που έλεγες σιγά μην ξεκινήσει…

Συμπερασματικά λοιπόν το Avenger 4xe, θα πάει πολύ πιο μακριά από όσα αναζητά το 99% των οδηγών και σε πιο δύσκολα σημεία, σε σχέση με την απομακρυσμένη παραλία στο νησί που ο ντόπιοι σου λένε ότι χρειάζεσαι SUV για να φτάσεις…  

Διαθέσιμο για παραγγελίες από 34.490 ευρώ

Το τετρακίνητο Jeep Avenger είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία στην ελληνική αγορά σε δύο εκδόσεις. Στην Upland, αλλά και στην ειδική έκδοση North Face (η οποία θα παραχθεί σε μόλις 4.806 μονάδες), με κόστος από 34.490 και 41.990 ευρώ αντίστοιχα με τις πρώτες παραδόσεις να είναι δρομολογημένες για τις αρχές του καλοκαιριού.

Στο βασικό εξοπλισμό του Avenger 4xe θα συναντήσουμε στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη αφής 10,23 ιντσών, Full LED φώτα, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και πολλά συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας όπως τα Adaptive Cruise Control και Hill Descent Control.

Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται και το σύστημα Selec-Terrain μέσω του οποίου αλλάζουν τα οδηγικά προφίλ. Το βασικό είναι το Auto που ενεργοποιεί την τετρακίνηση όταν χρειάζεται και ισορροπεί μεταξύ υψηλής απόδοσης και χαμηλής κατανάλωσης, ενώ το Snow θέτει σε προτεραιότητα τη μέγιστη πρόσφυση και ευστάθεια. Η επιλογή Sand & Mud ενδείκνυται για κακοτράχαλα εδάφη αλλάζοντας την λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων και του ελέγχου της ευστάθειας, ενώ η Sport απελευθερώνει την πλήρη δυναμική του συστήματος 4xe. Σε αυτό βοηθάει και η λειτουργία e-Boost που ενεργοποιεί τη συνεχή συνδρομή του πίσω ηλεκτροκινητήρα στις επιταχύνσεις.
 

Σελίδα 1Οδηγούμε στην Ιταλία το τετρακίνητο Jeep Avenger 4xe
Σελίδα 2Πώς είναι στο δρόμο και πόσο κάνει το νέο Jeep Avenger 4xe
Σελίδα 3Αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά
ford
Cupra