Οι θιασώτες πήραν την είδηση της μετάδοσης της κίνησης στον μπροστινό άξονα άσχημα. Μήπως όμως αυτό θα φέρει για τη νέα Σειρά 1 κάποια πλεονεκτήματα; Την οδηγούμε και ανακαλύπτουμε τις αλλαγές στο νέο μοντέλο.
Με κίνηση μπροστά πια. Έτσι έρχεται η νέα Σειρά 1 και αλλάζει σελίδα στην ιστορία της. Η BMW λέει πως οι ίδιοι οι κάτοχοι δεν ήξεραν ότι οι προηγούμενες γενιές ήταν πισωκίνητες, άρα το ότι τώρα είναι μπροσθιοκίνητη, θα της μειώσει (μάλλον) το κόστος για να το επενδύσει σε άλλους τομείς. Εμείς, από την πλευρά μας, θα τολμήσουμε να πούμε πως στις αδύναμες εκδόσεις ισχύος όντως αυτό δεν μας πειράζει, όμως στις πιο ισχυρές η κίνηση πίσω ταίριαζε στο μότο της μάρκας: Freude am Fahren.
Τρίτη γενιά λοιπόν (F40), νέα πλατφόρμα, νέοι κινητήρες, νέα εμφάνιση, νέα όλα… Ξεκινώντας με την εμφάνιση, o ¶σσος μας αρέσει πολύ στο μπροστινό μέρος, ακόμα και τα νεφρά στη μάσκα έχουν καλή αναλογία, πίσω όμως οι αναλογίες θυμίζουν λίγο… πολυμορφικό, μιας και ο ποπός ανασηκώνεται αρκετά αφήνωντας ένα το μικρό κάθετο πίσω τζάμι. Αναφορικά με τις διαστάσεις, η νέα Σειρά 1 είναι 5 χλστ. πιο κοντή (4.319 χλστ.), 34 χλστ. φαρδύτερη (1.799 χλστ.), 13 χλστ. ψηλότερη (1.434 χλστ.), ενώ το μεταξόνιο έχει μήκος στα 2.670 χλστ. (+20 χλστ. από πριν).