Η νέα A-Class βασίζεται στην αναδιαμορφωμένη πλατφόρμα MFA (Μodular Front Architecture) η οποία είναι ελαφρύτερη, πιο άκαμπτη και ορίζει μεγαλύτερες διαστάσεις. Στις βασικές και δικίνητες εκδόσεις απόδοσης, αυτή η πλατφόρμα ενσωματώνει γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, ενώ στις πιο ισχυρές και στις 4 κίνητες εκδόσεις της, η νέα A-Class θα διατίθεται με άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω.
Οδηγώντας την μικρότερη βενζινοκίνητη έκδοση είναι άμεση η διαφοροποίηση του οδηγικού της προφίλ σε σχέση με το παρελθόν. Αρχικά η ανάρτηση δουλεύει υποδειγματικά προσφέροντας άνεση και σταθερότητα ακόμα και στην Sport ρύθμιση (προαιρετική η ρυθμιζόμενη), με την A-Class να πατάει στο δρόμο εντυπωσιακά καλύτερα προβάλλοντας κι εδώ ένα πολύ πιο δυναμικό αλλά και premium προφίλ. Θα στρίψει αποφασιστικά και γρήγορα με μικρές κλίσεις αμαξώματος και τον οδηγό να λαμβάνει κορυφαία αίσθηση, ενώ εμφανίζει αναβαθμισμένη ποιότητα κύλισης, η οποία ορίζεται από τους μειωμένους κραδασμούς που περνούν στην καμπίνα, αλλά και την καλύτερη ηχομόνωση. Ειδικά στον τομέα της ηχομόνωσης, οι μηχανικοί έδωσαν μεγάλη σημασία στην εξέλιξη του μοντέλου, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στα σημεία σύνδεσης μεταξύ του αμαξώματος, της ανάρτησης και του κινητήρα, καθώς επίσης και στην ελαχιστοποίηση τον αεροδυναμικών θορύβων.
4 οδηγικά προφίλ και τετρακίνηση
Ακόμα ένα χαρακτηριστικό της νέας A-Class είναι η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τέσσερα οδηγικά προφίλ Drive Select, ECO, Comfort, Sport και Individual, μέσω του κουμπιού Dynamic Select, καθώς και του προαιρετικού συστήματος της ανάρτησης με ενεργό έλεγχο απόσβεσης. Ανάλογα λοιπόν με το τι θα επιλέξει ο οδηγός γίνονται οι κατάλληλες παραμετροποιήσεις, ώστε τα οδηγικά χαρακτηριστικά της A-Class να γίνουν πιο δυναμικά ή να εστιάσουν περισσότερο στην άνεση. Οι πιο ισχυρές της «βασικής» εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες και με το μόνιμο σύστημα τετρακίνησης 4MATIC της Mercedes, το οποίο κατανέμει τη ροπή -ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες- σε ποσοστό έως και 100% είτε στον εμπρός είτε στον πίσω άξονα. Ένα σημαντικό χαρακτηριστικό που έχει εξελιχθεί στο σύστημα φορά στη λειτουργία του πολύδισκου συμπλέκτη στο πίσω διαφορικό, ο οποίος ελέγχεται μέσω ενός ηλεκτρικού μοτέρ και δεν εξαρτάται από τις στροφές του κινητήρα, κάτι που σημαίνει πως ακόμα και σταματημένο μπορεί να διαμορφώνει την κατανομή στους τροχούς.
Η νέα A-Class θα έρθει στη χώρα μας στις αρχές του Ιουνίου με τις τιμές της να ξεκινούν για την έκδοση Α 180 d με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη από τις 32.338 ευρώ. Από την άλλη η βασική βενζινοκίνητη έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο Α 200 θα κοστίζει από 32.605 ευρώ.
Η νέα μερσεντες A Class έχει υπέροχο εσωτερικό, αλλά εξωτερικά είναι μια αποτυχία. Επίσης που είναι οι χώροι??? 4,42 εκατοστά μήκος , και μόνο 370 lt χώρος αποσκευών ???? Ο ανταγωνισμός τους έχει ξεπεράσει κατά πολύ. Εχει πολυ μεγαλη μουρη, και δεν περισσευει τιποτα για χωρο αποσκευων.
Από την προηγούμενη μόνο στο μπροστινό μέρος μου αρέσει περισσότερο.
Το εσωτερικό του χαρακτηρίζεται από παντελή έλλειψη φαντασίας... Δύο τάμπλετ ενωμένα κατακόρυφα και ξάπλωμα στο ταμπλό...
Δεν έχω να σχολιάσω τίποτε άλλο. Ολόκληροι σχεδιαστές της Mercedes, αυτό σκέφτηκαν να μας παρουσιάσουν?
Πολύ ακριβή γι αυτό που είναι, με κινητήρες RENAULT πλεον, στη Γερμανία οι τιμές ξεκινούν λίγο πάνω από τα 30.000 ευρώ και το αρνητικό είναι μήπως παρασύρει και τον ανταγωνισμό προς τα πολύ πάνω, συνεπώς στην Ελλάδα θα είναι ακριβότερη, δηλαδή στα υπόλοιπα μοντέλα, B-CLASS, GLA, CLA, που θα φτάσουν οι τιμές τους;
η νέα A-Class χρειάζεται 8,0 δλ. στην βενζινοκίνητη έκδοση των 163 ίππων και 6,2 σε αυτή των 350.
Τι ειναι το 350 ;;
Μήπως εννοειται την έκδοση Α250 ;;
Μήπως εγινε κάποιο λάθος ;;
Η νέα μερσεντες A Class έχει υπέροχο εσωτερικό, αλλά εξωτερικά είναι μια αποτυχία. Επίσης που είναι οι χώροι??? 4,42 εκατοστά μήκος , και μόνο 370 lt χώρος αποσκευών ???? Ο ανταγωνισμός τους έχει ξεπεράσει κατά πολύ. Εχει πολυ μεγαλη μουρη, και δεν περισσευει τιποτα για χωρο αποσκευων.
Από την προηγούμενη μόνο στο μπροστινό μέρος μου αρέσει περισσότερο. Το εσωτερικό του χαρακτηρίζεται από παντελή έλλειψη φαντασίας... Δύο τάμπλετ ενωμένα κατακόρυφα και ξάπλωμα στο ταμπλό... Δεν έχω να σχολιάσω τίποτε άλλο. Ολόκληροι σχεδιαστές της Mercedes, αυτό σκέφτηκαν να μας παρουσιάσουν?
Που πήγε η είδηση για το νέο Focus χάθηκε; Το γράφω εδώ γιατί μοιάζει λίγο.... χαχα...
Πολύ ακριβή γι αυτό που είναι, με κινητήρες RENAULT πλεον, στη Γερμανία οι τιμές ξεκινούν λίγο πάνω από τα 30.000 ευρώ και το αρνητικό είναι μήπως παρασύρει και τον ανταγωνισμό προς τα πολύ πάνω, συνεπώς στην Ελλάδα θα είναι ακριβότερη, δηλαδή στα υπόλοιπα μοντέλα, B-CLASS, GLA, CLA, που θα φτάσουν οι τιμές τους;
η νέα A-Class χρειάζεται 8,0 δλ. στην βενζινοκίνητη έκδοση των 163 ίππων και 6,2 σε αυτή των 350. Τι ειναι το 350 ;; Μήπως εννοειται την έκδοση Α250 ;; Μήπως εγινε κάποιο λάθος ;;