ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σαφώς πιο επιθετικό είναι το ύφος του εμπρός μέρους πλέον. Αυξημένες είναι οι καμπύλες αλλά και όπου υπήρχαν ακμές έχουν σκληρύνει αισθητά.

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει ο νέος προφυλακτήρας, ο αεροδυναμικός διαχύτης αλλά κυρίως οι τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης οι οποίες ταιριάζουν γάντι με τον πληθωρικό 5λιτρο κινητήρα τον οποίο συνοδεύουν ως στάνταρ.

Η νέα Mustang στρίβει με πολύ μικρές κλίσεις, ειδικά όταν είναι εφοδιασμένη με το νέο σύστημα ανάρτησης με προσαρμοζόμενη απόσβεση.

Zoom στις λεπτομέρειες της ανανεωμένης Ford Mustang.

Zoom στις λεπτομέρειες της ανανεωμένης Ford Mustang.

Zoom στις λεπτομέρειες της ανανεωμένης Ford Mustang.

Οδηγούμε την ανανεωμένη Ford Mustang

16.271 Επισκέψεις στο άρθρο (22/3/2018)

Η επικαιροποιημένη εκδοχή της Ford Mustang δείχνει πόσο καλά μπορούν να πιάσουν οι Αμερικάνοι το σφυγμό της Ευρώπης σήμερα. Αρκεί να θέλουν.

Η Mustang, στην τρέχουσα γενιά της αποτέλεσε έναν πρώτης τάξεως πολιορκητικό κριό για τη Ford, η οποία έφερε το διάσημο κουπέ της από την Αμερική και κέρδισε μεγάλο μέρος του σπορ κοινού στη δύσκολη αγορά της Ευρώπης. Γενικά η Mustang έδωσε νέα ζωή στην κλάση των κουπέ και σπορ μοντέλων και σε διάφορες χώρες έχει ήδη γράψει τις δικές της μικρές ή μεγάλες ιστορίες εμπορικής επιτυχίας. Αυτή η πορεία δείχνει ότι οι Αμερικανοί μπορούν όποτε το θελήσουν να κερδίσουν πολλά από την Ευρώπη, χωρίς να ρίχνουν πολύ νερό στο κρασί τους, απλώς προσαρμόζοντας λίγο το «Made in USA» χαρακτήρα, στα ευρωπαϊκά γούστα.

Από την αρχή, αιχμή του δόρατος για τη Ford ήταν η σχεδίαση της Mustang (δε μπορούν να βγάλουν κάτι τόσο μυώδες οι Eυρωπαίοι, να είμαστε ειλικρινείς), η οποία όπως είναι λογικό δε μπορούσε, και δε χρειαζόταν εξάλλου, να αλλάξει σε μεγάλο βαθμό στο πλαίσιο ενός λιφτινγκ, στο μέσον του κύκλου ζωής του μοντέλου. Υπάρχουν όμως διαφοροποιήσεις και κυρίως στο εμπρός μέρος όπου το στιλ είναι πλέον πιο επιθετικό, πιο χαμηλό, με περισσότερες καμπύλες στο πάνω μέρος του και πιο σκληρές ακμές χαμηλά στον προφυλακτήρα. Η μάσκα ανασχεδιάστηκε, τα φώτα έχουν πιο διάφανο στιλ και προστέθηκαν αεραγωγοί στο καπό. Λείπει λίγο η εντελώς ευθύγραμμη αίσθηση που έβγαζε το καπό, σαν προτεταμένο «κανόνι» όταν ήσουν στη θέση του οδηγού, όμως το νέο στιλ είναι εξίσου καλό και σίγουρα το ίδιο επιβλητικό, αν όχι και περισσότερο. Μικρότερες επεμβασεις έγιναν και πίσω, όπου κυριαρχούν οι μεγάλες απολήξεις της εξάτμισης, τέσσερις στην περίπτωση της έκδοσης των 5,0 λίτρων με τον οχτακύλινδρο κινητήρα. Μαζί με ένα πιο ξεκάθαρα digital εσωτερικό, αλλαγές στους κινητήρες και στα διάφορα ηλεκτρονικά που πλαισιώνουν την οδηγική εμπειρία, η ανανεωμένη Mustang μπορεί να στοχεύει ακόμα πιο ψηλά. Στη χώρα μας, αυτό το «αμερικανικό όνειρο» έρχεται προς τα τέλη Απριλίου με αρχές Μαΐου αλλά με τιμές που δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL