Στο δρόμο: Aκόμα πιο ουσιαστική, ακόμα πιο ευρωπαία
16.275 Επισκέψεις στο άρθρο (22/3/2018)
Όπως έχει γίνει σε διάφορους τομείς της Mustang, έτσι και στην οδηγική αίσθηση υπάρχουν σχετικά μικρές βελτιώσεις, αλλά σε πολυάριθμα σημεία του μοντέλου. Πρώτο και κύριο, έχει γίνει πιο πολιτισμένη η ανάρτηση. Έχει χάσει κάποιες νευρικές αντιδράσεις σε «κατσαρά» τμήματα του δρόμου και είναι αισθητά βελτιωμένη σε ποιότητα κύλισης και θόρυβο από την επαφή με το δρόμο. Η παρουσίαση στη νότια Γαλλία, μας έφερε στη διάσημη Route Napoleon, το ξακουστό ορεινό πέρασμα από χαμηλά στη θάλασσα, μέχρι πίσω στη Γκρενόμπλ – ή τη «Γκρεμόμπλ» όπως σωστά είπε συνάδελφος, εξαιτίας των εντυπωσιακών γκρεμών που σε συνοδεύουν στο πλάι, στα μεγάλα υψόμετρα από τα οποία περνάει η χάραξη. Αρχικά, σκέφτεσαι ότι η Μustang θα φρακάρει σε τόσο στενά κομμάτια, θα νιώσει άβολα. Οι διαστάσεις της όμως κρύβονται καλά και η ανάρτηση, προαιρετικά πλέον με νέο διαρκώς προσαρμοζόμενο σύστημα απόσβεσης, MagneRide, χαρίζει μοναδική ευελιξία, άμεσες αλλαγές κατεύθυνσης και εξαιρετικό έλεγχο των κλίσεων, χωρίς ταυτόχρονα να γίνεται απόλυτη σε ρυθμίσεις και να κουράζει. Το δε τιμόνι, είναι πολύ γεμάτο σε αίσθηση, κι αν η ακρίβεια δε φτάνει τα γερμανικής και συγκεκριμένα βαυαρικής σχολής επίπεδα, η αποτελεσματικότητα του είναι οπωσδήποτε αξιόλογη.
Πολύ δυνατά τα φρένα, μοιάζουν να είναι σε μια διαρκή κατάσταση εγρήγορσης και μόλις πιέσεις έστω και λίγο το αντίστοιχο πεντάλ, παίρνεις αμέσως την αίσθηση και την αυτοπεποίθηση που θες, χωρίς κενά. Θα θέλαμε μόνο να είναι λίγο μειωμένη την αίσθηση βάρους που εισπράττεις από το αμάξωμα της δίθυρης καλλονής της Ford, παρόλο που οι τιμές που ανακοινώνονται είναι φυσιολογικές για ένα όχημα με μήκος σχεδόν 4,8 μέτρων. Αυτό που μένει, αυτό που ίσχυε πριν το λίφτινγκ και ενισχύθηκε κι άλλο μετά από αυτό, είναι ότι αυτή η γενιά της Mustang έχει πλούσιο και ουσιαστικό οδηγικό ενδιαφέρον, με έναν χαρακτήρα όμως ο οποίος όσο κι αν έχει πλησιάσει τα ευρωπαϊκά γούστα, διατηρεί ένα σεβαστό βαθμό διαφορετικότητας. Κι αυτό μόνο υπέρ της είναι.
Tipota to idiaitero. Opoios exei kanei USA kserei oti einai ena teleiws ka8hmerino autokinhto gia tous prwtoeteis foithtes. An pas sthn Amerikh kai peis oti exeis mustang kai eisai 40 xronws as poume 8a sou poune: Grow up man!
Το ΤΤ το εχει ξεπερασει σε πωλησεις ακομα και στην Γερμανια. Φοβερο αμαξι σε ολα.
epishs ksexasa na pw oti to paratsoukli ths mustang sthn amerikh einai shitstang...
Tipota to idiaitero. Opoios exei kanei USA kserei oti einai ena teleiws ka8hmerino autokinhto gia tous prwtoeteis foithtes. An pas sthn Amerikh kai peis oti exeis mustang kai eisai 40 xronws as poume 8a sou poune: Grow up man!
Πολύ πιο όμορφο για εμένα προσωπικά στα σημεία... περί ορέξεως... όσοι πιστοί... κοιτάνε στην αύξηση ιπποδύναμης...
Ωραίο αμάξι, ξεχωριστό, ΑΛΛΑ δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα με τα γερμανικά αντίστοιχα. Ούτε καν με το ΤΤ