Η νέα εμφάνιση και η ψηφιακή αναβάθμιση κάνουν το Opel Grandland (χωρίς Χ πλέον) να δείχνει εντελώς νέο αν και στην ουσία είναι η ανανεωμένη έκδοση του γνωστού μοντέλου.
- Νέα εξωτερική σχεδίαση σχεδίαση - Εντελώς ψηφιακό ταμπλό με Pure Panel - Χωρίς μηχανικές αλλαγές, αλλά με νέες τεχνολογίες - Διαθέσιμο ήδη στη χώρα μας από 26.500 ευρώ (1,2 turbo 130 PS)
Ακόμα και ο πιο αδαής θα αναγνωρίσει αμέσως τη νέα εκδοχή του Opel Grandland. Όχι φυσικά επειδή δε θα δει το όνομα του μοντέλου να συνοδεύεται από το Χ, αλλά γιατί το σύγχρονο πρόσωπο της Opel, όπως αυτό εκφράζεται στη μαύρη μάσκα Opel Vizor, είναι έκδηλο: Το Opel Vizor το πρωτογνωρίσαμε στο νέο Opel Mokka και μας άρεσε. Στο Grandland μας αρέσει ακόμη περισσότερο μιας και «δένει» τέλεια με το εξελιγμένο σύστημα φώτων IntelliLux LED Pixel Light με 84 στοιχεία για καθένα από τα δύο εμπρός προβολείς που προσαρμόζονται σε όλες τις συνθήκες με σκοπό να κάνουν τη νύχτα… μέρα. Οι αισθητικές βελτιώσεις στους προφυλακτήρες σε συνδυασμό με τις κάθετες νευρώσεις του καπό, τα νέα περιμετρικά πλαστικά προστατευτικά και την τοποθέτηση του ονόματος του μοντέλου στο κέντρο της πίσω πόρτας όλα μαζί συντελούν ώστε το Grandland να δείχνει πολύ διαφορετικό. Το μήκος και το ύψος μάλιστα έχουν διατηρηθεί αναλλοίωτα σε αντίθεση με το πλάτος που έχει αυξηθεί αρκετά χιλιοστά.
Διαθέσιμο ήδη στην Ελλάδα Το αναβαθμισμένο Opel Grandland είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελίες στη χώρα μας. Προσφέρεται σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού, τα Business Edition, GS Line, Business Elegance και Ultimate, που μπορούν να συνδυαστούν με όλες τις εκδόσεις κινητήρα βενζίνης ή diesel. Οι τιμές έχουν ήδη ανακοινωθεί για τις εκδόσεις με μοτέρ εσωτερικής καύσης και ξεκινούν από τα 26.500 ευρώ για την επιλογή Business Edition με τον 1.200άρη κινητήρα βενζίνης και από 29.500 ευρώ με τον 1,5 diesel κινητήρα και στάνταρ αυτόματο κιβώτιο. Οι τιμές για την προσθιοκίνητη Plug in υβριδική έκδοση των 224 ίππων αναμένονται, όπως και αυτές για την τετρακίνητη εκδοχή με τα 300 άλογα.
Εσωτερικό-Χώροι: Το Pure Panel κάνει τη διαφορά Στην καμπίνα του ανανεωμένου Grandland ξεχωρίζει το Pure Panel, το νέο και ψηλά τοποθετημένο στο ταμπλό ενιαίο πάνελ μέσα στο οποίο βρίσκονται οι δύο ψηφιακές οθόνες για τον πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων στάνταρ. Το στάνταρ μέγεθος για τις οθόνες είναι 7 ίντσες, αλλά τα μοντέλα που οδηγήσαμε έφεραν την προαιρετική 12άρα οθόνη για τον οδηγό και τη 10άρα αφής του συστήματος πολυμέσων. Κατά τα άλλη η καμπίνα παραμένει ουσιαστικά ίδια ξεχωρίζοντας για την ποιότητα κατασκευής, το φινίρισμα, την πρακτικότητα και την ευρυχωρία της ακόμα και για 5 ενήλικες. Ο δε χώρος αποσκευών των 514 λτ. (390 λτ. στις υβριδικές εκδόσεις) είναι μεγάλος και διαθέτει κανονικό σχήμα.
Στο δρόμο: Aνετο και ασφαλές Στις παρυφές της οροσειράς Taunus στα περίχωρα της Φρανκφούρτης οδηγήσαμε όλες τις διαθέσιμες εκδόσεις ( βενζίνη 1,2 T με 130 ίππους, 1,5 d με 130 ίππους και αυτόματο κιβώτιο, καθώς και τις 2 Plug-in υβριδικές που προσφέρουν μέχρι και 65 χλμ. ηλεκτροκίνησης) για να διαπιστώσουμε ακόμα μια φορά την έμφαση στην ποιότητα κύλισης, την ευχρηστία, το χαμηλό επίπεδο θορύβου και την ασφάλεια που προσφέρει το Opel Grandland.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Οι κινητήρες είναι απόλυτα επαρκείς σε επιδόσεις, με το «καλό» υβριδικό των 300 ίππων να ξεχωρίζει φυσικά με τις επιδόσεις και το τετρακίνητο κράτημά του. Aξια λόγου είναι τα νέα συστήματα ασφαλείας, όπως το σύστημα νυχτερινής όρασης (Night Vision), που αναγνωρίζει τυχόν πεζούς και ζώα τη νύχτα με βάση τη θερμότητα του σώματός τους και τα προβάλει στον πίνακα οργάνων. Επίσης υπάρχει και το σύστημα Highway Integration Assist, που συνεργάζεται με πολλά άλλα συστήματα για να διατηρεί το αυτοκίνητο στη μέση της λωρίδας κυκλοφορίας έχοντας και τη δυνατότητα να το επανεκκινήσει αυτόματα από στάση.