ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέο Omoda 5: Πόσο καλό είναι σε ασφάλεια σύμφωνα με τον Euro NCAP

 Σχολιάστε 
1.445 Επισκέψεις στο άρθρο (11/2/2025)
Νέο Omoda 5: «Αστακός» σε ασφάλεια με την σφραγίδα του Euro NCAP.
2 Φωτογραφίες »

Νέο Omoda 5: «Αστακός» σε ασφάλεια με την σφραγίδα του Euro NCAP.

Έχει αερόσακο ανάμεσα σε οδηγό - συνοδηγό για να μην χτυπήσουν μεταξύ τους
Προσφέρει μεγάλη ασφάλεια στα παιδιά (ενώ τα παιδικά καθίσματα τοποθετούνται εύκολα σε αυτό)
Φρενάρει αυτόματα αν εντοπίσει πεζό ή ποδηλάτη μπροστά του
Στην Ελλάδα υποστηρίζεται από τον εισαγωγέα των Mercedes-Benz

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Στην Ελλάδα υποστηρίζεται από τον εισαγωγέα των Mercedes-Benz

Το Omoda 5 είναι ένα οικογενειακό SUV με μήκος 4,5 μέτρα που πάτησε τις ρόδες του πριν λίγες ημέρες στην ελληνική αγορά. Πρόκειται για ένα made in China μοντέλο και ένας από τους παράγοντες αξιολόγησης και ενδιαφέροντος του κοινού είναι η παθητική ασφάλεια που προσφέρει σύμφωνα με τον Euro NCAP.

Στις επόμενες γραμμές σχολιάζουμε τα αποτελέσματα του Omoda 5 (διαβάστε εδώ την πλήρη παρουσίασή του). στις δοκιμές του Euro NCAP, τον εξοπλισμό ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, και τις επιμέρους  βαθμολογίες του πλέον των 5 συνολικά αστεριών που έλαβε.

Έχει αερόσακο ανάμεσα στον οδηγό και τον συνοδηγό για μην χτυπήσουν μεταξύ τους

To Omoda 5 βαθμολογήθηκε με άριστα από τον ανεξάρτητο οργανισμό Euro NCAP, αποσπώντας 5 αστέρια. Πολύ καλή (87%) ήταν η βαθμολογία του σε ό,τι αφορά την προστασία των ενήλικων επιβατών στις δύο μπροστινές θέσεις του οδηγού και του συνοδηγού.

Στη μετωπική δοκιμή πρόσκρουσης, ο Euro NCAP αναφέρει πως ο θάλαμος επιβατών δεν παραμορφώθηκε, με τις μετρήσεις να δείχνουν πως τα γόνατα και οι μηροί του οδηγού και του συνοδηγού έχουν πολύ καλή προστασία όταν το αυτοκίνητο χτυπήσει πάνω σε κάποιο άκαμπτο εμπόδιο όπως ένας τοίχος, παρότι το μοντέλο δεν εφοδιάζεται με αερόσακους γονάτων.

Στη δοκιμασία της πλαγιομετωπικής σύγκρουσης, οι δοκιμές έδειξαν πως το Omoda 5 προσφέρει καλή προστασία σε όλες τις κρίσιμες περιοχές του σώματος, με τον Euro ΝCAP να επισημαίνει πως το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με αερόσακο ανάμεσα στα δύο μπροστινά καθίσματα για να αποφευχθούν τραυματισμοί των κεφαλιών του οδηγού και του συνοδηγού. Τέλος, σε περίπτωση που ένα αυτοκίνητο χτυπήσει το πίσω μέρος του Omoda 5, οι μετρήσεις έδειξαν πως οι επιβαίνοντες στα μπροστινά καθίσματα έχουν εξαιρετική προστασία και δεν κινδυνεύουν από τραυματισμό. 


Εικόνες από τις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP.
2 Φωτογραφίες »

Εικόνες από τις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP.

Προσφέρει μεγάλη ασφάλεια στα παιδιά & τα παιδικά καθίσματα τοποθετούνται πανεύκολα

Πολύ υψηλά επίπεδα ασφαλείας απολαμβάνουν οι ανήλικοι επιβάτες, με το Euro NCAP να δίνει και εδώ βαθμολογία 87%. Πιο συγκεκριμένα, τόσο σε μετωπική όσο και στην περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης, η προστασία όλων των κρίσιμων περιοχών του σώματος του παιδιού (6 ή 10 ετών) κρίθηκε πολύ καλή.

Ο Euro NCAP βαθμολογεί επίσης πόσο συμβατές είναι οι θέσεις κάθε αυτοκινήτου με τα πιο δημοφιλή παιδικά καθίσματα και πόσο εύκολη είναι η τοποθέτησή τους. To Omoda 5 εξοπλίζεται με σύστημα ISOFIX και ο Euro NCAP σημειώνει πως τα παιδικά καθίσματα i-Size ή παλιότερης τεχνολογίας μπορούν να τοποθετηθούν εύκολα και με ασφαλή τρόπο στις δύο ακριανές θέσεις του πίσω καθίσματος. Ακόμη, ο Euro NCAP επιβραβεύει το Omoda 5 για το γεγονός πως, εάν το παιδικό κάθισμα τοποθετηθεί στη θέση του συνοδηγού, το αυτοκίνητο παρέχει άμεση ενημέρωση στον οδηγό για την απενεργοποίηση του αερόσακου του συνοδηγού.

Συνολικά, το Omoda 5 είναι εξοπλισμένο συνολικά με 7 αερόσακους: δύο μπροστά από τα καθίσματα του οδηγού και του συνοδηγού και δύο πλευρικούς, έναν ανάμεσα τους, και δύο αερόσακους-κουρτίνες που φτάνουν μέχρι τα πίσω καθίσματα. 

Φρενάρει αυτόματα για μην χτυπήσει πεζούς και ποδηλάτες

Η προστασία πεζών και ποδηλατών βαθμολογήθηκε με 68%, μια βαθμολογία άνω του μέσου όρου για την κατηγορία του. Ο προφυλακτήρας του Omoda 5, σύμφωνα με τον Euro NCAP προσφέρει καλή προστασία στα πόδια των πεζών, ενώ όσον αφορά το πιο σημαντικό τομέα της προστασίας του κεφαλιού, το Omoda 5 βαθμολογείται επίσης με καλό βαθμό. Τέλος, το σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης του αυτοκινήτου ανταποκρίνεται καλά στις περισσότερες περιπτώσεις και βοηθά το αυτοκίνητο να αποφεύγει την σύγκρουση με πεζούς ή ποδηλάτες. 

Συνέχεια του άρθρου >>>
FORD
SEAT