Οδηγούμε στη Λισαβόνα το νέο Jeep Compass και σας μεταφέρουμε τις απόψεις μας μετά την πρώτη γνωριμία.
Οδηγούμε το νέο Jeep Compass
52.584 Επισκέψεις στο άρθρο (9/6/2017)
Oδηγούμε στην Πορτογαλία τη δεύτερη γενιά του Compass το οποίο θέτει ως προορισμό τα premium μικρομεσαία SUV χωρίς να ξεχνά λεπτό τις εκτός δρόμου δυνατότητες που έχουν καθιερώσει τη Jeep.
- Στο δάπεδο του Renegade - Από 1,4 λτ. έως 170 άλογα - Στην Ελλάδα τον Ιούνιο
Το γνωστό μοντέλο της Jeep λοιπόν ανοίγει δεύτερο κεφάλαιο στην καριέρα του και δέχεται μεν μια ξεκάθαρη ψήφο εμπιστοσύνης ως όνομα, έχει όμως και περισσότερες ευθύνες πλέον στους ώμους του, ανάλογες με τις φιλοδοξίες της φίρμας η οποία θέλει από το σχεδόν 1,5 εκ. οχήματα που πουλάει τώρα, να φτάσει τα 2 εκ. αυτοκίνητα το 2020.
Στην Ελλάδα το νέο C-SUV του ιταλοαμερικανικού ομίλου της FCA το περιμένουμε τον Ιούλιο με κινητήρες που θα ξεκινούν από τα 1,4 λίτρα για το στρατόπεδο της βενζίνης και από τα 1,6 λτ. για το ντίζελ ενώ από πλευράς ισχύος θα φτάνουν τους 170 ίππους. Οι δε τιμές, αν και δεν έχουν καθοριστεί επακριβώς γίνεται προσπάθει να ξεκινήσουν από τον ευρύτερο χώρο των 27.000 ευρώ, ενώ στην περίπτωση της έκδοσης Trailhawk, η πιο χωμάτινη όπως έχουμε ήδη δει και στο Renegade, θα ξεπερνά τις 41.000 ευρώ.
αν εχει 35 με 40 χιλιαρικα θα το εχουν στις εκθεσεις να το βλεπουν οι ιδιοι γιατι κανεις δεν θα το παρει
Ομορφο στυλατο και με χαρακτηρα και ιδανικο για τα ελληνικα δεδομενα (1400κυβικα και χάλια δρομοι)