6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Οδηγούμε το νέο Nissan Micra στο Ντουμπρόβνικ της Κροατίας και σας μεταφέρουμε τις απόψεις μας, μετά την πρώτη επαφή.
Το νέο Nissan Micra
45.768 Επισκέψεις στο άρθρο (26/1/2017)
Το ολοκαίνουργιο Nissan Micra έχει όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να γίνει με το καλημέρα πρωταγωνιστής σε μια ιδιαίτερα αγαπητή και άκρως εμπορική κατηγορία αυτοκινήτων.
What is new
- 5η γενιά Nissan Micra
- Μοντέρνα σχεδίαση
- Με 2 κινητήρες βενζίνης και 1 diesel
- Tον Απρίλη στην Ελλάδα
- Από 12.000 ευρώ (κατ` εκτίμηση)
Όλα τα λεφτά το πλαϊνό «νεύρο» και οι κρυμμένες χειρολαβές των θυρών.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το Nissan Micra ήταν το πρώτο ιαπωνικό μοντέλο, που κέρδισε τον τίτλο Car Of the Year το 1993
Αυτό είναι το ολοκαίνουργιο Nissan Micra, που ξορκίζει το πρόσφατο «φτηνό» παρελθόν κρατώντας μόνο το όνομα και επιδιώκοντας να γίνει σημείο αναφοράς στην μικρή κατηγορία. Αλλωστε η σχεδίαση και η κατασκευή του στοχεύουν στο απαιτητικό και… καλομαθημένο ευρωπαϊκό κοινό, τη μεγαλύτερη hatchback αγορά του κόσμου και στην οποία θα λανσαριστεί αποκλειστικά, στην αρχή τουλάχιστον. Για αυτό πλέον το νέο Micra είναι μεγαλύτερο, φέρει νέους κινητήρες, διαθέτει τεχνολογία αιχμής και κυρίως δεν κατασκευάζεται στην Ινδία και στην Ταϊλάνδη, όπως το προηγούμενο, αλλά στο εργοστάσιο της Renault στο Φλιν, της Γαλλίας. Το νέο Nissan Micra, που έχει κάποια κοινά μηχανικά μέρη με τον τρέχον Renault Clio -όχι, η πλατφόρμα δεν είναι από αυτά μιας και το νέο Micra βασίζεται στο εκτενώς μεταποιημένο υπάρχον πάτωμα V της Nissan- έχει πάρει μπόλικο μπόι σε σχέση με πριν. Το μήκος του πλέον αγγίζει τα 4 μέτρα (3.999 χλστ.), όντας 174 χλστ. μακρύτερο από πριν. Παράλληλα, το πλάτος έφτασε στα 1.743 χλστ. (+78 χλστ.) και το μεταξόνιο ανέβηκε στα 2.525 χλστ. (+75 χλστ.). Μέσα σε όλα αυτά βέβαια, το ύψος έπεσε στα 1.455 χλστ. (-55 χλστ.) μειώνοντας σημαντικά το κέντρο βάρους, αλλά και τον αεροδυναμικό συντελεστή: Με Cd 0,29 το Micra είναι ένα από τα καλύτερα στην κατηγορία.
Βγάζει μάτι…
Το νέο Nissan Micra ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά χάρη στη μοντέρνα και τολμηρή του σχεδίαση, αν και σε σχέση με το… φερραροειδές πρωτότυπο Sway, που είδαμε το 2015 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, έχουν γίνει πιο down to earth επιλογές. Κύριο χαρακτηριστικό της εμφάνισής του αποτελεί η μεγάλη μάσκα σε σχήμα V και τα μεγάλα φώτα εμπρός. Ωστόσο την παράσταση κλέβει το έντονο νεύρο που ξεκινάει πάνω από τα μπροστινά φανάρια, κατεβαίνει απότομα κάτω ώστε να τονίσει τους θόλους, κάνει ένα «σπάσιμο» στη μέση της πόρτας του οδηγού και στη συνέχεια ρέει αρμονικά προς τα πίσω και καταλήγει στα πίσω φώτα. Αλλο ένα βασικό χαρακτηριστικό είναι οι «κρυμμένες» χειρολαβές των πίσω θυρών, που θυμίζουν Renault Clio (το μόνο κοινό σχεδιαστικό στοιχείο είναι οι καθρέφτες), αλλά η γραμμή της… αιωρούμενης οροφής, η οποία πέφτει αρμονικά προς τα πίσω δίνοντας μια κουπέ αίσθηση. Σε τελική ανάλυση και παρότι σε σχέση με το πρωτότυπο έχουν γίνει συμβιβασμοί, το νέο Nissan Micra ξεχειλίζει από δυναμισμό και oι γραμμές του προκαλούν, αν μη τι άλλο, αίσθηση. Μέσα σε όλα αυτά το Nissan Micra προσφέρεται με χιλιάδες συνδυασμούς χρωμάτων, αυτοκόλλητων, ζαντών, καπακιών καθρεπτών, χρωματικών ενθέσεων κτλ. τονίζοντας τον trendy χαρακτήρα του νέου μικρού Nissan.
Τον Απρίλη στην Ελλάδα
Το εμπορικό λανσάρισμα του νέου Nissan Micra στην Ελλάδα θα γίνει τον ερχόμενο Απρίλιο. Οι τιμές ακόμη δεν έχουν οριστεί, αλλά τα στελέχη της Νικ. Ι Θεοχαράκης ΑΕ καταβάλουν ιδιαίτερες προσπάθειες, ώστε αυτές να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές. Ακούγεται μάλιστα και το «από 12.000»… Ίδωμεν, λίαν συντόμως!
Αυτό είναι το ολοκαίνουργιο Nissan Micra, που ξορκίζει το πρόσφατο «φτηνό» παρελθόν κρατώντας μόνο το όνομα και επιδιώκοντας να γίνει σημείο αναφοράς στην μικρή κατηγορία. Αλλωστε η σχεδίαση και η κατασκευή του στοχεύουν στο απαιτητικό και… καλομαθημένο ευρωπαϊκό κοινό, τη μεγαλύτερη hatchback αγορά του κόσμου και στην οποία θα λανσαριστεί αποκλειστικά, στην αρχή τουλάχιστον. Για αυτό πλέον το νέο Micra είναι μεγαλύτερο, φέρει νέους κινητήρες, διαθέτει τεχνολογία αιχμής και κυρίως δεν κατασκευάζεται στην Ινδία και στην Ταϊλάνδη, όπως το προηγούμενο, αλλά στο εργοστάσιο της Renault στο Φλιν, της Γαλλίας. Το νέο Nissan Micra, που έχει κάποια κοινά μηχανικά μέρη με τον τρέχον Renault Clio -όχι, η πλατφόρμα δεν είναι από αυτά μιας και το νέο Micra βασίζεται στο εκτενώς μεταποιημένο υπάρχον πάτωμα V της Nissan- έχει πάρει μπόλικο μπόι σε σχέση με πριν. Το μήκος του πλέον αγγίζει τα 4 μέτρα (3.999 χλστ.), όντας 174 χλστ. μακρύτερο από πριν. Παράλληλα, το πλάτος έφτασε στα 1.743 χλστ. (+78 χλστ.) και το μεταξόνιο ανέβηκε στα 2.525 χλστ. (+75 χλστ.). Μέσα σε όλα αυτά βέβαια, το ύψος έπεσε στα 1.455 χλστ. (-55 χλστ.) μειώνοντας σημαντικά το κέντρο βάρους, αλλά και τον αεροδυναμικό συντελεστή: Με Cd 0,29 το Micra είναι ένα από τα καλύτερα στην κατηγορία.
Βγάζει μάτι…
Το νέο Nissan Micra ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά χάρη στη μοντέρνα και τολμηρή του σχεδίαση, αν και σε σχέση με το… φερραροειδές πρωτότυπο Sway, που είδαμε το 2015 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, έχουν γίνει πιο down to earth επιλογές. Κύριο χαρακτηριστικό της εμφάνισής του αποτελεί η μεγάλη μάσκα σε σχήμα V και τα μεγάλα φώτα εμπρός. Ωστόσο την παράσταση κλέβει το έντονο νεύρο που ξεκινάει πάνω από τα μπροστινά φανάρια, κατεβαίνει απότομα κάτω ώστε να τονίσει τους θόλους, κάνει ένα «σπάσιμο» στη μέση της πόρτας του οδηγού και στη συνέχεια ρέει αρμονικά προς τα πίσω και καταλήγει στα πίσω φώτα. Αλλο ένα βασικό χαρακτηριστικό είναι οι «κρυμμένες» χειρολαβές των πίσω θυρών, που θυμίζουν Renault Clio (το μόνο κοινό σχεδιαστικό στοιχείο είναι οι καθρέφτες), αλλά η γραμμή της… αιωρούμενης οροφής, η οποία πέφτει αρμονικά προς τα πίσω δίνοντας μια κουπέ αίσθηση. Σε τελική ανάλυση και παρότι σε σχέση με το πρωτότυπο έχουν γίνει συμβιβασμοί, το νέο Nissan Micra ξεχειλίζει από δυναμισμό και oι γραμμές του προκαλούν, αν μη τι άλλο, αίσθηση. Μέσα σε όλα αυτά το Nissan Micra προσφέρεται με χιλιάδες συνδυασμούς χρωμάτων, αυτοκόλλητων, ζαντών, καπακιών καθρεπτών, χρωματικών ενθέσεων κτλ. τονίζοντας τον trendy χαρακτήρα του νέου μικρού Nissan.
Τον Απρίλη στην Ελλάδα
Το εμπορικό λανσάρισμα του νέου Nissan Micra στην Ελλάδα θα γίνει τον ερχόμενο Απρίλιο. Οι τιμές ακόμη δεν έχουν οριστεί, αλλά τα στελέχη της Νικ. Ι Θεοχαράκης ΑΕ καταβάλουν ιδιαίτερες προσπάθειες, ώστε αυτές να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές. Ακούγεται μάλιστα και το «από 12.000»… Ίδωμεν, λίαν συντόμως!
καλως να ερθει,και καλοπουλητο !προερχεται απο μια εταιρια ,που αν μη τι αλλο ειναι τιμια!η μονη ενσταση που εχω,ειναι στους κινητηρες!θα μπορουσε να εξελιξει ενα μπλοκ στα 1.2 και 1.4 κ.ε. ατμοσφαιρικο οπως η nissan ξερει να κανει.
Ποιος απο τους κινητηρες θα ειναι ιαπωνικος για να ξερουμε ποιο μηχανικο συνολο θα επιλεξουμε?
ολοι οι κινητηρες στα 1.0 1.2 1.5 και 1.6 εχουν τον κωδικο HR και ειναι συνεργασια της nissan με τη renault!για τα αυτοκινητα της nissan οι κινητηρες κατασκευαζονται στο εργοστασιο της ιδιας στο aichi kikai!εχουν κωδικους αναλογως με την χαρτογραφηση και αν ειναι ατμοσφαιρα η τουρμπο,και οι κωδικοι ειναι DDR, DDT και DE!εκτος απο τον 900 κ.ε. που ειναι καθαρα της renault ολοι οι αλλοι γινονται στην ιαπωνια!επισης ο 1.5 και ο 1.6 ντιζελ ειναι καθαρα της renault εκτος απο τον διλιτρο που ειναι συνεργασια και φερει τον κωδικο Μ.
@日本 旗Δεν υπαρχει ιαπωνικος κινητηρας στα nissan πλεον εχω την εντυπωση...η renault κατεχει μεγαλο μερος της εταιριας εδω και χρονια...επισης η σχεδιαση γινεται στην ευρωπη,αλλα μικρη σημασια εχει...
Το εχω ξαναγραψει, ειναι απιστευτο σχεδιαστικα μεσα εξω, θα εχει την τυχη του QASHQAI (νομιζω HONDA-TOYOTA χρειαζονται σχεδιαστες η ελευθερια σχεδιου). Ειναι βεβαιο οτι θα εμπλουτιστει γενικοτερα με κινητηρες και διορθωσεις σε ελλειψεις/ατελειες που θα προκυψουν (βρεφικες ασθενειες κοινως). Παντως αξιζει να περιμενει κανεις για αγορα του μετα τον 1ο χρονο, που θα στρωσει η παραγωγη και θα διορθωθουν ελλατωματα.
Φτανει στην ελλαδα απο θεση ισχυος αποδιδωντας σε ολους τους επι μερους τομεις ψηλα ειναι πανεμορφο και μικρο δηλαδη οτι πρεπει για την πολη. Ποιοτητα και ασφαλεια το συνοδευουν και καλη σχετικα τιμη οποτε εχει στο τσεπακι την επιτυχια γιατι του πρεπει. Το yaris βρηκε μαλλον τον μαστορα του στην πατριδα μας στην μαχη για την πρωτια!
Τουλαχιστον για το qashqai ηξερα πως σχεδιαστηκε στην ευρωπη(νομιζω συγκεκριμενα στην αγγλια),οποτε υπεθεσα πως εγινε το ιδιο και εδω,μιας και η nissan δεν ειναι πλεον 100% ιαπωνικη,αλλα οι αποριες μου ξεκαθαριστηκαν απο αλλους σχολιαστες.Οπως και να εχει,πολυ ομορφο αυτοκινητο.
Η σχεδίαση του Micra έγινε στην Ιαπωνία. Μόνο κάποιες λεπτομέρειες στο εσωτερικό (κυρίως υφάσματα και υλικά) έγιναν στην Αγγλία. Μην λέμε οτι σχεδιάστηκε στην Ευρώπη.
Ευχαριστω Ρουμλουκιωτη για την αναλυτικη απαντηση.
Οντως ομορφο το συγκεκριμενο....κραταω μικρο καλαθι για τις εκδοσεις που θα < παιζουν > στην Ελλαδα...με bodykit και 17 αρες μια χαρα...
Πάρα πολύ όμορφο... μπορείτε να το βγάλετε με τον turbo 1600άρη κινητήρα με 190 άλογα ή και περισσότερα!!! ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΧΘΕΣ!!!