Στο δρόμο: Ανετο, ευέλικτο & σταθερό
19.240 Επισκέψεις στο άρθρο (20/9/2017)
2 Φωτογραφίες »
Το Grandland Χ καταφέρνει να κρύψει το μέγεθός του όντας ευέλικτο, υπακούοντας άμεσα στις εντολές του οδηγού.
Πεταχτήκαμε αυθημερόν στη Γερμανία για μια σύντομη οδηγική επαφή με το νέο Grandland X σε διαδρομές γύρω από την Φρανκφούρτη και τον ποταμό Ρήνο. Από την πρώτη στιγμή νιώσαμε την ευκολία στην οδήγησή του έχοντας προσαρμοστεί σε λίγα δευτερόλεπτα στη λογική ενός υψηλότερου Astra. Αρχικά οδηγήσαμε την έκδοση βενζίνης, που δεν έδειξε να ζορίζεται παρά την 3κύλινδρη φύση του κινητήρα. Ελάχιστος κραδασμός, δυνατό τράβηγμα και κατανάλωση περί τα 7,8 λτ./100 χλμ. χωρίς τσιγκουνιά στο γκάζι μας προδιέθεσαν θετικά. Η συνέχεια ήρθε από την άνεση, την ησυχία και το σίγουρο «πάτημα» ακόμη και σε ταχύτητες κοντά στην τελική. Το Grandland Χ έδειξε πως καταφέρνει να κρύψει το μέγεθός του όντας ευέλικτο και υπακούοντας άμεσα στις εντολές του οδηγού. Έτσι φάνηκε πως έχουν πιάσει τόπο οι προσπάθειες των τεχνικών για περικοπή περιττών κιλών από παντού στα πλαίσια της φιλοσοφίας του νέου Astra και του Insignia Grand Sport. Το τιμόνι δεν ενθουσιάζει με την πληροφόρηση, ούτε ο επιλογέας με την αίσθησή του, αλλά συνολικά η οδήγηση εμπνέει σιγουριά, η οποία τονίζεται από τη συγκρατημένη κλίση στις στροφές, το υψηλό επίπεδο πρόσφυσης και τα δυνατά φρένα που δεν προβληματίζουν. H diesel έκδοση έδειξε σαφώς λιγότερο κραδασμό στην επιτάχυνση με το τράβηγμά της να είναι σαφώς πιο δυνατό ελέω των 70 Nm επιπλέον ροπής, ενώ η κατανάλωση κυμάνθηκε γύρω στα 5,5 λτ./100 χλμ. Διαβάστε περισσότερες οδηγικές εντυπώσεις για το Grandland X στο περιοδικό AutoΤρίτη, που κυκλοφορεί την ερχόμενη Τρίτη 26/9.
2 Φωτογραφίες »
Το τιμόνι δεν ενθουσιάζει με την πληροφόρηση, ούτε ο επιλογέας με την αίσθησή του, αλλά συνολικά η οδήγηση εμπνέει σιγουριά.
Σελίδα 1 | Οδηγούμε το νέο Opel Grandland X |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό-Χώροι: Ποιοτικό, high-tech & ιδιαίτερα ευρύχωρο |
Σελίδα 3 | Φουλ στην τεχνολογία |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Ανετο, ευέλικτο & σταθερό |