Το Insignia GSi θα διατεθεί τόσο σε Grand Sport 5θυρη έκδοση (φωτό), όσο και σε Sports Tourer στέισον βάγκον. Αμφότερες διαθέτουν πιο δυναμική σχεδίαση.
Oδηγούμε το νέο Opel Insignia GSi
Οδηγούμε στους φιδωτούς δρόμους της γαλλικής εξοχής γύρω από τη Μασσαλία τις πιο σπορ εκδοχές των Insignia Grand Sport & Sports Tourer με 260 άλογα βενζίνη και 210 άλογα diesel, οι οποίες «τιμούν» την ονομασία GSi, που ξαναφέρνει στο προσκήνιο η Opel.
Οδηγήσαμε το νέο Insignia GSi τόσο με 2λιτρο κινητήρα diesel 210 ίππων, όσο και βενζίνης (φωτό) με 260 άλογα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το Insignia GSi θα διατεθεί τόσο σε Grand Sport 5θυρη έκδοση, όσο και σε Sports Tourer στέισον βάγκον. Αμφότερες διαθέτουν τονισμένες εισαγωγές αέρα στο εμπρός προφυλακτήρα, σπορ πλαινά σκέρτς, χαρακτηριστικές απολήξεις εξάτμισης, τροχούς που φτάνουν μέχρι τις 20 ίντσες τυλιγμένους με ειδικά εξελιγμένα ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S και IntelliLux φώτα, ενώ το Grand Sport ειδικά διαθέτει και μεγάλο χείλος καπό εν είδη αεροτομής για αυξημένο downforce. Aπό εκεί και πέρα και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν εσωτερικό με σπορτίφ λεπτομέρειες, με τη μεγαλύτερη διαφορά είναι κάνουν τα νέα σπορ αεριζόμενα και θερμαινόμενα μπάκετ καθίσματα που έφτιαξε η Opel και τα οποία σχεδιαστικά θυμίζουν… κόμπρα. Προσφέρουν από ρυθμιζόμενη πλευρική στήριξη μέχρι μασάζ! Στην καμπίνα, που δεν έχει διαφοροποιηθεί σε ποιότητα και ευρυχωρία παραμένοντας σημείο αναφοράς, έχουν τοποθετηθεί επίσης flat-bottom δερμάτινο τιμόνι, αλουμινένια πεντάλ και μαύρος ουρανός, ώστε να τονιστεί ο σπορ χαρακτήρας του νέου Insignia GSi.
Σε σχέση με τις πιο απλές εκδόσεις, το Insignia «καθέται» 10 χλστ. χαμηλότερα, διαθέτει πιο σκληρή ανάρτηση, προσφέρει στάνταρ το μηχανοτρονικό πλαίσιο Flexride με ενεργά αμορτισέρ, μεγαλύτερα φρένα της Brembo με αεριζόμενους δίσκους 345 χλστ. και 4 πιστονες δαγκάνες μπροστά. Η Opel υποστηρίζει πως το νέο Insignia GSi αν και είναι λιγότερο ισχυρό από το προηγούμενο Insignia OPC με τον V6 των 2,8 λτ. των 325 ίππων, είναι 12 δλ. Καλύτερο σε χρόνο μέσα στο Nurburgring (χωρίς να αναφέρει τον ακριβή χρόνο πάντως όταν τον ρωτήσαμε τον ίδιο τον υπεύθυνος εξέλιξης, τον «πολύς» Βόλκερ Στράισεκ, που έχει κερδίσει αναρίθμητους αγώνες στην θρυλική πίστα). Ένας από τους λόγους είναι πως το νέο μοντέλο είναι ελαφρύτερο κατά 160 κιλά από το OPC, χάρη στο νέο πλαίσιο. Ένας ακόμα λόγος είναι το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης, το οποίο περιλαμβάνει στον πίσω άξονα σύστημα torque vectoring ( αντί για το κλασικό πίσω διαφορικό διαθέτει δύο πολύδισκους συμπλέκτες ), με την Opel να υπόσχεται πως η υποστροφή σχεδόν εξαφανίστηκε. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στις λειτουργίες Standard, Tour και Sport, αλλά και την αποκλειστικά για το GSi, λειτουργία Competition λειτουργία για το ESP. Το σύστημα προσαρμόζει τα αμορτισέρ, το τιμόνι, το κιβώτιο και το γκάζι, ανάλογα. Το κέντρο βάρους είναι συνολικά χαμηλότερα από ότι στο παρελθόν.
Η σπορ έκδοση του Opel Insignia είναι ήδη διαθέσιμη προς παραγγελία και στην Ελλάδα, με τιμή από 44.350 ευρώ για τη βενζίνη.
Περισσότερα στο τεύχος 11/2018 του Auto Τρίτη, το οποίο θα κυκλοφορήσει στις 13/3/2018.
Αφού το diesel πέθανε. Γιατί η opel βγάζει το insignia με diesel κινητήρα? Για ακόμη μια φορά πέσατε μέσα.
Απάντηση: Πάντα αναφερόμαστε στους μικρού κυβισμού ντίζελ κινητήρες, που δεν μπορούν να πιάσουν τα όρια εκπομπών ρύπων. Πολλές μάρκες έχουν ήδη ανακοινώσει ότι θα σταματήσουν την παραγωγή ντίζελ κινητήρων στο άμεσο μέλλον. Αυτό δε σημαίνει πως θα σταματήσουν να παράγονται ντίζελ κινητήρες όλως διόλου.
Ενω η βενζίνη πιάνει τα όρια των εκπομπών ρύπων. Πλάκα μας κάνετε? Το οτι κάνετε προπαγάνδα υπέρ της βενζίνης αυτό είναι γνωστό εδώ και καιρό. Ειμαι κάτοχος και βενζίνης και diesel. Η μέρα με την νύχτα σε όλους τους τομείς. Οχι μόνο στην κατανάλωση.