Κινητήρες: Με έως 150 ίππους και έκδοση φυσικού αερίου
42.381 Επισκέψεις στο άρθρο (27/8/2019)
Το νέο Kamiq εφοδιάζεται συνολικά με 6 μηχανικά σύνολα, όλα γνώριμα από υπόλοιπα μοντέλα του ομίλου, τέσσερα με κινητήρες βενζίνης, ένα με ντίζελ και ένα διπλού-καυσίμου, βενζίνης-φυσικού αερίου.
Ξεκινώντας από τα σύνολα βενζίνης πρωταγωνιστής είναι ο γνωστός τρικύλινδρος 1.000άρης TSI με 95 και 116 ίππους, συνδυαζόμενος με 3 συνολικά κιβώτια (μηχανικά 5 και 6 σχέσεων και αυτόματο DSG7), με τις επιλογές στην βενζίνη να επεκτείνονται και στον τετρακύλινδρο TSI Evo των 1,5 λίτρων και απόδοση 150 ίππων.
Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων θα υπάρχει ο 1,6 TDI σε εκδοχή με 116 ίππους και αυτόματο κιβώτο διπλού συμπλέκτη, ενώ η G-Tec εκδοχή, όπως ονομάζει η Skoda τα μοντέλα της με CNG, θα χτιστεί πάνω στον 1,0 TSI με την ισχύ εδώ όμως προσαρμοσμένη στους 90 ίππους για την περίσταση, όπως ακριβώς και στα SEAT Arona και Ibiza.
Όλες οι εκδόσεις έχουν κίνηση στον μπροστινό άξονα, ωστόσο δεν αποκλείεται στο μέλλον να υπάρξει και τετρακίνητη έκδοση από τη στιγμή μάλιστα που το επιτρέπει η πλατφόρμα. Από τη φίρμα πάντως η απάντηση που λάβαμε ήταν πως δεν το αποκλείουν.