Στο δρόμο οδηγήσαμε την πετρελαιοκίνητη έκδοση των 116 ίππων με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Η διαδρομή περιλάμβανε το κομμάτι από τη Βασιλεία της Ελβετίας μέχρι το Στρασβούργο, η οποια κατά κύρια βάση έγινε σε χαλαρούς ρυθμούς ταξιδιού. Σε αυτές τις συνθήκες το Kamiq έδειξε να έχει αρκετά ποιοτική κύλιση, καθώς και πολύ καλή ηχομόνωση, αφήνοντας εκτός καμπίνας τους θορύβους από τον κινητήρα.
Η ανάρτηση του έδειξε πολύ αποτελεσματική στις ελάχιστες κακοτεχνίες του δρόμου, όντας απορροφητική και με πολύ καλό bound-rebound. Αντίστοιχα στις απότομες αλλαγές πορείας, η διαδρομή της δεν επέτρεπε φαινόμενα κλίσεων ή κάποια απότομη μετατόπιση βάρους. Σε πιο έντονο ρυθμό δεν είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε το Kamiq σε πολλά σημεία, ωστόσο όπου το προσπαθήσαμε, η προαιρετική προσαρμοζόμενη ανάρτηση με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και τέσσερα mode λειτουργίας σημεία έδειξε να μπορεί να δώσει το κάτι παραπάνω. Θα θέλαμε ίσως μια λίγο πιο έντονη αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης, το οποίο αν και απόλυτα ακριβές υστερεί λίγο σε αίσθηση. Το παρών δηλώνει και μια πλήρης σουίτα συστημάτων ασφαλείας.
Αναλυτικότερα, όσον αφορά στα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, θα συναντήσουμε όλες τις γνωστές τεχνολογίες, όπως του αυτόνομου φρένου με ανίχνευση πεζών, η υποβοήθηση λωρίδας και το προσαρμοζόμενο cruise control. Παράλληλα αναβαθμισμένο είναι το σύστημα νεκρής γωνίας, Side Assist το οποίο ελέγχει νεκρές γωνίες και οχήματα που πλησιάζουν από απόσταση 70 μέτρων, ενώ τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως στο βασικό εξοπλισμό του Kamiq θα συναντήσουμε 9 αερόσακους.