Το ταμπλό του νέου C-HR έχει μια ακόμα πιο οδηγοκεντρική σχεδίαση με περισσότερα μαλακά υλικά για μια premium προσέγγιση και κυρίως, εξοπλίζεται με 12,3 ιντσών πίνακα οργάνων (στάνταρ) και μεγάλη ορθογώνια οθόνη αφής (8 ή 12,3 ιντσών προαιρετικά) που ανταποκρίνεται πιο άμεσα στις εντολές του χρήστη.
Εσωτερικό: Οδηγοκεντρικό και με πιο premium χαρακτηριστικά
Μπαίνοντας στο εσωτερικό του νέου C-HR αμέσως διαπιστώνεις πως η σχεδίαση του ταμπλό ταιριάζει περισσότερο στη φιλοσοφία του μοντέλου, όντας αρκετά οδηγοκεντρικό. Αγγίζοντας τις επιφάνειες αισθανθήκαμε τη σαφώς πιο premium προσέγγιση στοιχείο που τονίζεται από τα μαλακά υλικά στο ταμπλό και στο πάνω μέρος των μπροστινών πορτών. Επίσης, η εργονομία συνδυάζεται με τη μοντέρνα άνεση των εξαιρετικών νέων καθισμάτων, αλλά και σοφιστικέ επιλογές, όπως η νέα πανοραμική οροφή με υλικά που αποτρέπουν την άνοδο της θερμοκρασίας το καλοκαίρι, αλλά ταυτόχρονα διατηρούν τη θερμότητα το χειμώνα, οπότε δεν υπάρχει σκίαστρο.
Το μπες βγες δεν είναι τόσο άνετο όσο π.χ στο Qashqai που οι πόρτες ανοίγουν 90 μοίρες. Παρά την κουπέ οροφή υπάρχει αέρας για το κεφάλι. Δεν έχουν αλλάξει πάντως σημαντικά οι εσωτερικές διαστάσεις.
Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι 12,3 ιντσών, ενώ τεράστια επίσης είναι και η οθόνη αφής στο κέντρο (έως 12,3 ιντσών και αυτή), η οποία έχει ευκρινή υλικά με γρήγορη απόκριση, ενώ ο ambient φωτισμός με τις 64 αποχρώσεις ενισχύει το good feeling στην καμπίνα. Μάλιστα ανάλογα με την ώρα της ημέρας και τη θερμοκρασία, αλλάζει αυτόματα χρωματισμούς που να ταιριάζουν και να δημιουργούν μια ευχάριστη αίσθηση. Επίσης υπάρχει και δυναμική συνεργασία με το Toyota Safety Sense 3+, οπότε αν πας να ανοίξεις την πόρτα και περνάει αυτοκίνητο τότε η φωτιζόμενη μπάρα στην πόρτα θα αναβοσβήσει σε κόκκινο χρώμα για να επισημάνει τον κίνδυνο.
Σύμφωνα με την Toyota έχουν χρησιμοποιηθεί ανακυκλώσιμα και animal-free υλικά σε περισσότερα από 100 σημεία στην καμπίνα, όπως στο δερμάτινο τιμόνι για παράδειγμα ή τις επενδύσεις των καθισμάτων και τα πατάκια. Η οικολογική προσέγγιση είναι σημαντική την σήμερον ημέρα, ενδεικτικό που και οι προφυλακτήρες έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με αυτήν την αρχή όντας από το καλούπι προχρωματισμένοι... Κατά τα άλλα, οι χώροι είναι αντίστοιχοι με το υπάρχον μοντέλο και χωρίς να είναι τεράστιοι κρίνονται ως επαρκείς, ενώ οι πίσω επιβάτες κοιτώντας από το μικρό παράθυρο προς τα έξω έχουν κάπως βελτιωμένη αίσθηση. Πιο πολύ ενοχλεί η αποκλειστική χρήση σκληρού πλαστικού και ο φτωχός (συγκριτικά με μπροστά) διάκοσμος με μοναδική πολυτέλεια μία θύρα USB-C.