To ΑutoTρίτη βρέθηκε στην Bαρκελώνη και σας μεταφέρει τις πρώτες εντυπώσεις από το ολοκαίνουργιο, 5ης γενιάς, Toyota RAV4, που απέκτησε νέο σχεδιαστικό και οδηγικό χαρακτήρα!
- Μικρότερο μήκος και ύψος, μεγαλύτερο μεταξόνιο και πλάτος
- Βελτιωμένη τετρακίνηση AWD-i με λειτουργία Trail
- Νέο υβριδικό σύστημα με κινητήρα 2,5 λτ. και 222 ή 218 άλογα (4Χ2)
- Δεύτερης γενιάς Toyota Safety Sense με τονισμένα στοιχεία ημιαυτόνομης οδήγησης
- Τέλος Φλεβάρη στην Ελλάδα
- Από 27.700 ευρώ το δίλιτρο
- Με πλουσιότερο εξοπλισμό & φθηνότερο έως 4.000 ευρώ το υβριδικό από το απερχόμενο
Πριν 25 χρόνια η Toyota έγραψε ιστορία με το λανσάρισμα του Toyota RAV4, που ήταν ο πιονέρος των σύγχρονων οχημάτων ελεύθερου χρόνου συνδυάζοντας τις εκτός δρόμου ικανότητες ενός 4Χ4 με τις οδηγικές αρετές ενός συμβατικού μοντέλου. Από τότε πέρασαν 4 γενιές RAV4 και το SUV της Toyota κατάφερε το 2017 να γίνει το πρώτο σε παγκόσμιες πωλήσεις μοντέλο της κατηγορίας και το 4ο overall. Μιλάμε για γκράν σουξέ, όχι αστεία. Σήμερα βρισκόμαστε στη Βαρκελώνη και σας μεταφέρουμε σχεδόν live τις οδηγικές μας εντυπώσεις από το ολοκαίνουργιο, 5ης γενιάς, RAV4, το οποίο δεν είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις.
Με σαφώς πιο αιχμηρή σχεδίαση από πριν, το νέο RAV4 βασίζεται σε μια πολυγωνική σχεδιαστική λογική, που αρχικά δείχνει κάπως, αλλά σε τελική ανάλυση είναι δυναμική και αν μη τι άλλο ξεχωριστή. Σε κάποιους δε θα αρέσει, κάποιοι το κοιτάνε και το ξανακοιτάνε. Μέσα σε αυτούς και εμείς, που γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε, μας άρεσε. Το σίγουρο είναι πως το νέο RAV4 αδικείται στις φωτό. Όπως και να έχει, η ουσία στο νέο RAV4 δεν είναι στο περιτύλιγμα, αλλά στη νέα πλατφόρμα TNGA-K στην οποία βασίζεται και είναι 57% πιο άκαμπτη, μειώνει το κέντρο βάρους (αυξάνοντας ταυτόχρονα την απόσταση από το έδαφος κατά 15 χλστ.), λανσάρει πίσω ανάρτηση με διπλά ψαλίδια, βελτιώνει την κατανομή βάρους και λανσάρει τη δεύτερης γενιάς σουίτα συστημάτων ασφαλείας Toyota Safety Sende με αναπτυγμένα χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης.
Εντελώς νέα είναι και η σχεδίαση στην καμπίνα, που εκτός από στα όρια του premium ποιότητα και μοντέρνο look, διαθέτει χαμηλομένη θέση οδήγησης, βελτιωμένη περιμετρική ορατότητα και σαφώς καλύτερη ευρυχωρία χάρη στην άυξηση του μεταξονίου και του πλάτους. Ο δε χώρος αποσκευών έχει φτάσει πλέον στα 580 λτ. (+79 από πριν) με την Toyota να υπόσχεται πως με την πτώση της 60:40 διαιρούμενης πλάτης των πίσω καθισμάτων μπορεί να χωρέσει ένα ποδήλατο βουνού με τροχούς 29 ιντσών χωρίς την αφαίρεσή τους. Ασε δε που η πίσω πόρτα είναι ηλεκτρική με hands free λειτουργία, ενώ υπάρχουν δύο θέσεις για το δάπεδο, του οποίου η μία πλευρά διαθέτει επένδυση για μεταφορά λασπωμένων αντικειμένων. Στο πεδίο της πληροφόρησης και ψυχαγωγίας οδηγού και επιβατών, τέλος, η ιαπωνική μάρκα έχει φροντίσει να εφοδιάσει τον πίνακα οργάνων με μια μεγάλη ψηφιακή οθόνη 4,2 ιντσών ανάμεσα στα αναλογικά στοιχεία και μια οθόνη αφής 7 ιντσών που δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό, η οποία ωστόσο δεν έχει και την καλύτερη ανάλυση.
Τα 27.700 € για αρχικη τιμη δίλιτρου ακουγονται τίμια, μπροστα σε παρόμοια τιμή για κατι ...1200-αρια. Να δουμε και τον εξοπλισμό όμως και αν είναι το δικινητο...
Τα 27.700 € για αρχικη τιμη δίλιτρου ακουγονται τίμια, μπροστα σε παρόμοια τιμή για κατι ...1200-αρια. Να δουμε και τον εξοπλισμό όμως και αν είναι το δικινητο...
...εμφανισικά πάντως για εμένα προσωπικά είναι πάρα πολύ όμορφο... περί ορέξεως...