Αναφορικά με το τιμόνι συνεχίζει να προσφέρει καλή πληροφόρηση σε διαδρομές τόσο εντός, όσο και εκτός πόλης.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αναφορικά με το τιμόνι συνεχίζει να προσφέρει καλή πληροφόρηση σε διαδρομές τόσο εντός, όσο και εκτός πόλης.

Στο δρόμο: Νοστίμεψε η συνταγή

22.382 Επισκέψεις στο άρθρο (7/4/2017)

Ένα από τα σημεία τα οποία δούλεψαν ιδιαίτερα οι άνθρωποι της Toyota ήταν η βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς μέσω της μείωσης του θορύβου και της ενίσχυσης της άνεσης (σ.σ. οι αλλαγές εντοπίζονται στις νέες βάσεις μηχανής, τα αμορτισέρ, το νέο υποπλαίσιο στη μπροστινή ανάρτηση, και τη λειτουργία του συστήματος διεύθυνσης).

Το μοντέλο φάνηκε κατά τις διαδρομές μας στην εντελώς επίπεδη, χωρίς λακκούβες στους δρόμους και με ελάχιστες απαιτητικές καμπές Ολλανδία πιο ήσυχο.

Το μοντέλο φάνηκε κατά τις διαδρομές μας στην εντελώς επίπεδη, χωρίς λακκούβες στους δρόμους και με ελάχιστες απαιτητικές καμπές Ολλανδία πιο ήσυχο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Όντως το μοντέλο φάνηκε κατά τις διαδρομές μας στην εντελώς επίπεδη, χωρίς λακκούβες στους δρόμους και με ελάχιστες απαιτητικές καμπές Ολλανδία πιο ήσυχο, θα θέλαμε όμως να δούμε και στους ελληνικούς δρόμους κατά πόσο έχει βελτιωθεί η συμπεριφορά της ανάρτησης στο πέρασμα και ταυτόχρονο φρενάρισμα σε «κατσαρούς» δρόμους (αναφερόμαστε στο HSD). Αναφορικά με το τιμόνι αυτό συνεχίζει να προσφέρει καλή πληροφόρηση, ενώ η ευελιξία-ευκολία μέσα στην πόλη και η σταθερότητα στον αυτοκινητόδρομου παραμένουν από τα πλεονεκτήματα του ιαπωνικού μοντέλου.

Αφήνοντας, τώρα, την οδηγική αίσθηση, και περνώντας στους κινητήρες, να σημειώσουμε πως κατά την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου Yaris διαθέσιμοι κινητήρες ήταν μόνο οι βενζινοκινητήρες.

Ξεκινήσαμε με τον 1,5 Dual VVT-IE, όπως είναι η πλήρη ονομασία του, ο οποίος μας κέρδισε με την οικονομία του, αφού το trip ύστερα από αρκετή πίεση έδειξε 5,8 λτ./100 χλμ. (5,0 είναι το επίσημο νούμερο). Ο εν λόγω κινητήρας έχει γραμμική λειτουργία, καλά αποθέματα ροπής από χαμηλά (σ.σ. δεν έχει το νεύρο ενός turbo, όμως δεν αισθάνεσαι πουθενά να κρεμάει ή να υστερεί σε δύναμη), είναι πολιτισμένος, και εξασφαλίζει καλές επιδόσεις.

Συνεχίζοντας με τον 1.000άρη των 69 ίππων, αυτός κρύβει πλέον καλύτερα την 3κύλινδρη φύση του και στην πράξη αν και δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, κινεί οικονομικά και άνετα συνθήκες πόλης το ιαπωνικό μικρό, ενώ τέλος παραδοσιακή αξία συνεχίζει να είναι το υβριδικό αφού με κατανάλωση 4,5 με 5,0 λίτρα αποτελεί την πιο οικονομική πρόταση στην κατηγορία.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
4green