4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Οδηγούμε το νέο VW Polo GTI με τον δίλιτρο κινητήρα 200 ίππων και αναφέρουμε...
Οδηγούμε το νέο VW Polo GTI
13.148 Επισκέψεις στο άρθρο (15/12/2017)
H VW εμπλουτίζει τη γκάμα του νέου Polo ρίχνοντας στη μάχη και το GTI. Φορτωμένο με τους συμβολισμούς που κουβαλάει το αντίστοιχο Golf, αλλά και με κινητήρα σίγουρα από εκείνη την κατηγορία, το νεο Polo GTI δίνει από την αρχή την αίσθηση ότι σχεδιάστηκε χωρίς πρόθεση συμβιβασμού.
What is new
- Προφίλ οδήγησης και ρυθμιζόμενη ανάρτηση
- Από 21.500 ευρώ με χειροκίνητο κιβώτιο
- Στην Ελλάδα το Φεβρουάριο
Δεύτερη φορά φετος καλεσμένοι στη Μαγιόρκα και δεύτερη φορά με οικοδέσποινα τη VW. Κι από το ανανεωμένο Golf στις αρχές του 2017, φτάσαμε στο κλείσιμο της χρονιάς με αντικείμενο την πιο σπορ έκδοση του Polo. Εξωτερικά το νέο Polo GTI όπως είναι λογικό δεν κραυγάζει σχετικά με τον χαρακτήρα του, είναι όμως εμφανές ότι πρόκειται για τη δυναμική έκδοση της γκάμας κάτι που οφείλεται στις κλασσικές λεπτομέρειες: κόκκινη γραμμή στην κυψελωτή γρίλια εμπρός, ειδικής σχεδίασης προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, διπλή απόληξη της εξάτμισης και ζάντες 17 (προαιρετικά και 18) ιντσών.
Η προσεγμένη ποιότητα κύλισης και το αξιόλογο επίπεδο άνεσης από την ανάρτηση παραμένουν βασικά χαρακτηριστικά και σε αυτό το Polo.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Δίλιτρος κινητήρας με 200 ίππους- Προφίλ οδήγησης και ρυθμιζόμενη ανάρτηση
- Από 21.500 ευρώ με χειροκίνητο κιβώτιο
- Στην Ελλάδα το Φεβρουάριο
Δεύτερη φορά φετος καλεσμένοι στη Μαγιόρκα και δεύτερη φορά με οικοδέσποινα τη VW. Κι από το ανανεωμένο Golf στις αρχές του 2017, φτάσαμε στο κλείσιμο της χρονιάς με αντικείμενο την πιο σπορ έκδοση του Polo. Εξωτερικά το νέο Polo GTI όπως είναι λογικό δεν κραυγάζει σχετικά με τον χαρακτήρα του, είναι όμως εμφανές ότι πρόκειται για τη δυναμική έκδοση της γκάμας κάτι που οφείλεται στις κλασσικές λεπτομέρειες: κόκκινη γραμμή στην κυψελωτή γρίλια εμπρός, ειδικής σχεδίασης προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, διπλή απόληξη της εξάτμισης και ζάντες 17 (προαιρετικά και 18) ιντσών.