Το βασικό προτέρημα του T-Roc R, είναι πως δεν χρειάζεται να είσαι «χεράς» για να αναδείξεις τις δυνατότητές του, ενώ παράλληλα είναι μια κατασκευή που και σε συνθήκες καθημερινής χρήσης δε θα σε κουράσει. Αρχικά θα βρεις εύκολα τη θέση οδήγησης που σου ταιριάζει, ενώ μέσω των οδηγικών προφίλ μπορείς να απολαύσεις από μια άνετη και ήσυχη διαδρομή, μέχρι και οδηγικές συγκινήσεις στην επιλογή Race.
Βέβαια ο καιρός μας τα χάλασε και η οδήγηση της κορυφαίας έκδοσης του T-Roc έγινε, την περισσότερη ώρα, υπό καταρρακτώδη βροχή και ομίχλη, συνεπώς δεν μπορούμε να σας μεταφέρουμε τις ακριβείς δυνατότητες του μοντέλου στο δρόμο. Ωστόσο, προλάβαμε να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα...
Μην περιμένετε ένα σκληροπυρηνικό hothatch στο δρόμο. Μπορεί η πιο σφιχτά ρυθμισμένη και χαμηλότερη ανάρτηση του T-Roc R, να καμουφλάρει όσο μπορεί τα SUV χαρακτηριστικά, ωστόσο σε οριακές συνθήκες το αυξημένο κέντρο βάρους και η πιο μακριά διαδρομή της ανάρτησης σε έναν πιο έμπειρο οδηγό θα γίνουν αντιληπτά, χωρίς βέβαια αυτά να διαταράσσουν τον σπορτίφ του χαρακτήρα. Έτσι ακόμα και σε μια κλειστή στροφή οι υποστροφικές τάσεις απουσιάζουν και το T-Roc είναι έτοιμο να ακολουθήσει πιστά τις εντολές από το απόλυτα συνεργάσιμο τιμόνι, με την ουδετερότητα του καλοζυγισμένου πλαισίου, να αφήνει τα περιθώρια και σε άμαθους οδηγούς σε σπορ κατασκευές να κάνουν το κομμάτι τους.
Τέλος εξαιρετική εντύπωση μας άφησαν και τα φρένα 17 ιντσών, τόσο από πλευράς αποτελεσματικότητας, όσο και αίσθησης.