Το ανανεωμένο ASX διαθέτει προφυλακτήρες βαμμένους στο χρώμα του αμαξώματος. Η μάσκα τύπου «Jet Fighter» συνεχίζει να αποτελεί ένα από τα ατού της σχεδίασης του αυτοκίνητου.
Οδηγούμε:Μitsubishi ASX FL
10.846 Επισκέψεις στο άρθρο (17/10/2014)
Το Μitsubishi ASX ανανεώνεται, παραμένοντας ένα από τα πιο δυναμικά crossover της αγοράς. Οδηγούμε την τετρακίνητη έκδοσή του, με τον 1.800αρη πετρελαιοκινητήρα των 150 ίππων.
Με μια ματιά• Αισθητικές αλλαγές στο εξωτερικό και στο εσωτερικό• Με βελτιωμένη κατανάλωση & εκπομπές ρύπων• Βελτιώσεις στην ανάρτηση• Από 18.070 ευρώΜε το ASX, τα αρχικά του οποίου αναφέρονται στο «Active Sporting Crossover», η Μitsubishi εισήλθε επιτυχώς στην κατηγορία των compact crossover. Πλέον, μετά από τέσσερα χρόνια παρουσίας στην αγορά, η ιαπωνική εταιρεία προχωρά στην ανανέωση του μοντέλου της στα σημεία, χωρίς να αλλοιώσει το παραμικρό στα χαρακτηριστικά που το ανέδειξαν. Σε επίπεδο εμφάνισης, ελάχιστα πράγματα έχουν αλλάξει και αφορούν μόνο στους προφυλακτήρες, οι οποίοι είναι βαμμένοι πλέον-στο σύνολό τους-στο χρώμα του αμαξώματος. Επίσης, έχει δεχθεί και ορισμένες μηχανικές βελτιώσεις, με την γκάμα κινητήρων να παραμένει ίδια. Έτσι είναι διαθέσιμος ένας βενζινοκινητήρας 1,6 λτ. απόδοσης 117 ίππων και το ντίζελ μοτέρ των 1.798 κ. εκ. με 150 ίππους που συνδυάζεται και με τετρακίνηση.Εσωτερικό: Με αναβαθμισμένη εικόναΟι αλλαγές στο εσωτερικό του ανανεωμένου μοντέλου είναι πιο ορατές, σε σύγκριση με τις εξωτερικές. Πιο αναλυτικά, παρατηρούμε ένα εντελώς νέας σχεδίασης τιμόνι και νέα κεντρική κονσόλα (κυρίως στο επάνω μέρος στο σημείο που βρίσκεται το ηχοσύστημα). Επίσης, υπάρχουν καινούργιες επενδύσεις στα καθίσματα και λεπτομέρειες χρωμίου στις πόρτες, οι οποίες δημιουργούν μια αρκετά ελκυστική εικόνα.Επίσης, ο περιστροφικός διακόπτης μέσω του οποίου ελεγχόταν η λειτουργία της τετρακίνησης-στο προ ανανέωσης μοντέλο-έχει αντικατασταθεί από μπουτόν. Με το πάτημα του, ο οδηγός έχει -και πάλι- τρεις δυνατότητες: κίνηση μόνο στους εμπρόσθιους τροχούς, αυτόματη λειτουργία τετρακίνησης, κλείδωμα τετρακίνησης σε ποσοστό 50:50 μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα.Σε επίπεδο ποιότητας, το εσωτερικό του ανανεωμένου ASX παραμένει σε πολύ καλά επίπεδα. Τα επιμέρους τμήματα της καμπίνας εμφανίζουν πολύ καλή συναρμογή, με τη χρήση του μαλακού πλαστικού σε αρκετά σημεία να αναβαθμίζει τη συνολική εμφάνιση.Οι χώροι παραμένουν ένα από τα ατού του μοντέλου, το οποίο διαθέτει μια αρκετά ευρύχωρη καμπίνα (κάτι που οφείλεται και στο μακρύ μεταξόνιο του αυτοκινήτου). Ακόμη και 5 άτομα θα μετακινηθούν εύκολα, με τον αέρα για τα κεφάλια των πίσω επιβατών να περιορίζεται κάπως, λόγω της κλίσης της οροφής (η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ δεν έχει αλλάξει και παραμένει στα 419 λτ.). Με τα ίδια μηχανικά σύνολα και ελαφρώς χαμηλότερη κατανάλωση H Μitsubishi προχώρησε και σε ορισμένες μηχανικές βελτιώσεις στο ανανεωμένο ASX. Ειδικότερα και οι δύο κινητήρες (1,6 βενζίνης και 1,8 πετρελαίου) έρχονται με μειωμένη κατανάλωση κατά 0,1 λτ./100 χλμ., αλλά και λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (από 150 στα 146 γραμ./χλμ. στη 4κίνητη έκδοση με 1.800αρη ντίζελ). Η διάταξη της ανάρτησης παραμένει ίδια, ωστόσο έχουν τοποθετηθεί νέα αμορτισέρ και ελατήρια για βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς και έχει αναβαθμιστεί η πίσω των πολλαπλών συνδέσμων. Επίσης, η ιαπωνική εταιρεία αναφέρει ότι έχει κάνει βελτιώσεις στα φρένα, αλλά και στο κιβώτιο ώστε να εμφανίζει καλύτερη αίσθηση στις αλλαγές.Οδική συμπεριφορά: Ικανό εντός και εκτόςΤο ανανεωμένο ASX είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε-στο πλαίσιο της ελληνικής παρουσίασής του- και στις διαδρομές του Ράλι Ακρόπολις «Κινέττα» και «Πίσσια». Το ιαπωνικό μοντέλο απέδειξε για ακόμη μια φόρα ότι μπορεί να τα καταφέρνει καλά τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα (ακόμη και αν το παρακάνεις με την προϋπόθεση ότι έχεις τα κατάλληλα ελαστικά). Το σύστημα διεύθυνσης παρέχει πολύ καλή πληροφόρηση στον οδηγό, ενώ αρωγός σε κάθε διαδρομή είναι και ο 1.800αρης ντίζελ κινητήρας με τους 150 ίππους και τα 300 Nm ροπής, η δύναμη του οποίου γίνεται αισθητή πάνω από τις 2.000 σ.α.λ. Πολύ καλό σε αίσθηση και σε κλιμάκωση εμφανίζεται και το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Οι αλλαγές που έγιναν στην ανάρτηση δείχνουν να έχουν μετριάσει κάπως τα επίπεδα άνεσης, χωρίς όμως αυτό να ενοχλεί.Με πλήρη εξοπλισμό και απόσυρση για όλουςΟι τιμές για το πετρελαιοκίνητο ανανεωμένο ASX ξεκινούν από τα 23.526 ευρώ για τη 2κινητη έκδοση και τα 25.981 ευρώ για το τετρακίνητο μοντέλο. Στις παραπάνω τιμές συμπεριλαμβάνεται η προωθητική ενέργεια της ελληνικής αντιπροσωπείας που φτάνει τα 700 ευρώ και το όφελος της απόσυρσης. Σημειώστε, πως η Mitsubishi δίνει bonus το όφελος της απόσυρσης, ακόμη και στους αγοραστές που δεν έχουν ένα μοντέλο προς απόσυρση. Τέλος, στο βασικό εξοπλισμό του μοντέλου συμπεριλαμβάνονται όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, ESP, 6 αερόσακοι και ένας επιπλέον για τα γόνατα του οδηγού .Αέρας ανανέωσης και για το L200Στο πλαίσιο της παρουσίασης του ASX, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε και το ανανεωμένο Mitsubishi L200. Το μοντέλο διαθέτει νέα εμπρόσθια μάσκα και μαύρες επενδύσεις στο εσωτερικό και για την κίνηση του φροντίζει ο γνωστός πετρελαιοκινητήρας των 2,5 λτ. (με 136 & 178 ίππους). Στο μοντέλο είναι διαθέσιμη και η τετρακίνηση Super Select 4 (εκτός της Easy Select 4), η οποία επιτρέπει την κίνηση σε υψηλές ταχύτητες, χωρίς το αυτοκίνητο να περιορίζεται όσον αφορά στους ελιγμούς.
Το ASX παρουσιάζει μια πολύ καλή οδική συμπεριφορά εντός και εκτός δρόμου.