ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ogier για Rovanpera: «Του βγάζω το καπέλο, είναι εντυπωσιακό»

2.351 Επισκέψεις στο άρθρο (13/9/2021)

Έτοιμος για παγκόσμιος πρωταθλητής ο Rovanpera, ο Ogier είπε «του βγάζω το καπέλο». Δείτε αυτά και όλα όσα ενδιαφέροντα δήλωσαν οι πρωταγωνιστές του Ράλι Ακρόπολις στην συνέντευξη Τύπου.

Ε: Kalle, πώς νιώθεις με τη νίκη;

K.R.: Πραγματικά πολύ καλά. Ήταν ένα σκληρό ράλλυ, μια μεγάλη βδομάδα. Πολλές ειδικές στις αναγνωρίσεις και ξενύχτια στο βίντεο. Είμαι χαρούμενος με τον τερματισμό και το αποτέλεσμα.

Ε: Φαινόταν να βρίσκεσαι σε άλλο επίπεδο κάποιες φορές...

K.R.: Ένιωθα πολύ καλά την Παρασκευή. Μετά κάναμε κάποιες αλλαγές στο στήσιμο, οι ειδικές ήταν διαφορετικές το Σάββατο και πήγε ακόμα καλύτερα. Ήμουν σε θέση να κινηθώ σε δικό μου ρυθμό και να απολαύσω την οδήγηση.

Ε: Πες μας για τις χθεσινές αλλαγές.

K.R.: Αφορούσαν το δεύτερο πέρασμα, για λόγους προστασίας του αυτοκινήτου. Χάσαμε σε πρόσφυση, ευτυχώς όχι πολύ, αλλά ήμασταν ασφαλείς.

Ε: Κέρδισες αγώνα και Power Stage - ήταν το σχέδιό σου να πιέσεις τόσο πολύ;

K.R.: Το πλάνο ήταν να δούμε πρώτα την αίσθηση. Στο πρώτο πέρασμα ένιωσα καλά και το απόλαυσα αρκετά. Είχαμε τέσσερα ελαστικά με μαλακή γόμα - έπειτα από μερικές στροφές κατάλαβα ότι μπορούσα να πιέσω. Ήταν ωραίο ότι κινήθηκα γρήγορα και έκανα μια καλή ειδική.

Ε: Πάμε στη Φινλανδία, στο ράλλυ της πατρίδας σου. Υπάρχει μεγαλύτερη πίεση και προσδοκίες;

K.R.: Όχι ακόμη, δεν υπάρχει πίεση. Το ράλλυ της πατρίδας μου είναι πάντα ιδιαίτερο, θα το επισκεφθούν τόσο πολλοί Φινλανδοί και διεξάγεται στην πόλη που ζω. Είναι κάτι ξεχωριστό, ζεις την ατμόσφαιρα. Πιστεύω ότι θα είναι μια καλή μάχη και ελπίζω να μπορέσουμε να το ευχαριστηθούμε.

Ε: Ο Martin αντικαθιστά τον Ott, ο οποίος για προσωπικούς λόγους δεν μπορεί να παρευρεθεί. Martin, ήταν το Ακρόπολις όσο σκληρό το περιμένατε;

M.J.: Όπως είπε και ο Kalle, ζήσαμε μεγάλες μέρες και μικρές νύχτες - κανονικά προτιμώ να κοιμάμαι περισσότερες ώρες. Οι αναγνωρίσεις έγιναν σε δύσκολες συνθήκες, αλλά τελικά οι σημειώσεις αποδείχθηκαν καλές. Ευτυχώς, κατά τη διάρκεια του ράλλυ κάναμε καλές επιλογές ελαστικών, και πιστεύω πως αυτός είναι ο λόγος που βρεθήκαμε στη δεύτερη θέση.

Ε: Ήταν πολύ δύσκολες οι αναγνωρίσεις;

M.J.: Το πρωί της δεύτερης μέρας είχε ομίχλη, λίγο φως και πυκνή συννεφιά. Ξεκινήσαμε τις αναγνωρίσεις, αλλά το ένα αυτοκίνητο σταματούσε μετά το άλλο, μέχρι που ακινητοποιηθήκαμε όλοι. Κάποια στιγμή καταλάβαμε πως δε θα αλλάξει ο καιρός και ότι θα έπρεπε να συνεχίσουμε. Το δεύτερο πέρασμα ήταν με περισσότερο φως και χωρίς ομίχλη, ήταν πολύ καλύτερα.

Ε: Πες μας για το ξεκίνημα πριν από την Power Stage…

M.J.: Ο κινητήρας δεν έπαιρνε μπροστά! Πιστέψαμε πως όλα τελείωσαν, αλλά τότε πήρε μπροστά και ήταν η τελευταία φορά - όταν το σβήσαμε στον τερματισμό δεν ξαναπήρε ποτέ. Είχαμε 3 δλ. για την εκκίνηση και ο Ott ακόμη πατούσε διάφορα μπουτόν. Αυτό δεν ήταν καλό για το ρυθμό και μάλλον μας στοίχισε σε χρόνο.

Ε: Ήταν το εμβληματικό Ακρόπολις που περιμένατε;

M.J.: Ερχόμενος στο ράλλυ περίμενα ότι θα ήταν δύσκολο για τους συνοδηγούς, και πράγματι ήταν. Απλώς περίμενα τα πράγματα ακόμα χειρότερα. Τόσο οι ειδικές όσο και ολόκληρο το ράλλυ ήταν πραγματικά πολύ καλά.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
TURANZA 6 DOKIMH