Το Nissan Qashqai στη νέα του γενιά προσφέρεται και σε αυτοφορτιζόμενη υβριδική έκδοση e-Power που έχει ως βάση έναν 3κύλινδρο θερμικό κινητήρα μεταβλητής συμπίεσης 1,5 λτ. (156 ίππων) ο οποίος λειτουργεί ως γεννήτρια, παρέχοντας ενέργεια, η οποία αποθηκεύεται σε μια μπαταρία υψηλής τάσης (400 V) με χωρητικότητα 2,1 kWh ή διοχετεύοντάς την απευθείας στον ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος με τη βοήθεια του θερμικού μοτέρ παράγει 190 άλογα. Σκοπός του υβριδικού συστήματος είναι η οικονομία καυσίμου και αυτό το πετυχαίνει απόλυτα, καθώς στην δοκιμή μας είδαμε πως το Qashqai e-Power «καίει» 5 λτ. μέσα στην πόλη και 5 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες. Πολύ καλές είναι οι ρεπρίζ στο προσπέρασμα (5 δλ. για το 80-100), ωστόσο λόγω της μεγαλύτερης μπαταρίας, υπάρχει ένα πλήγμα στην χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ που πέφτει από τα 504 στα 479 λτ.
Την πιο προσιτή υβριδική έκδοση την βρίσκουμε επίσης στο εξοπλιστικό επίπεδο Premium με τιμή από 37.990 ευρώ (έχει τώρα έκπτωση 2.000 ευρώ). Ο εξοπλισμός του είναι ίδιος με αυτόν ήπια υβριδικής επιλογής που είδαμε στην προηγούμενη σελίδα.