«Τι κάνει το Puma value for money; Είναι πανέμορφο, πιο πλούσιο «πεθαίνεις», ήπια υβριδικό, full στην τεχνολογία, με 125 ίππους και εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά, ευρύχωρο και με κορυφαίο χώρο αποσκευών»
Ford Puma: Από 20.991 ευρώ
63.237 Επισκέψεις στο άρθρο (8/4/2020)
Έκδοση: 1,0 EcoBoost mHEV 125 PS ST-Line
Το Puma είναι πιο «οικονομικό» από πολλά μοντέλα που κοστίζουν 2 ή 3 χιλ. ευρώ λιγότερα. Και μάλιστα δεν διαλέξαμε την πρώτη έκδοση (Titanium) που είναι διαθέσιμο (από 20.097 ευρώ), αλλά την πιο σπορτίφ ST-Line που κοστίζει 20.991 ευρώ, λιγότερο δηλαδή απΆ ότι οι αντίστοιχες εκδόσεις μικρών μοντέλων. Τι κάνει το Puma value for money; Είναι πανέμορφο, πιο πλούσιο πεθαίνεις», ήπια υβριδικό, full στην τεχνολογία, με 125 ίππους και εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά, ευρύχωρο και με κορυφαίο χώρο αποσκευών σε χωρητικότητα και πρακτικότητα. Ας τα δούμε αναλυτικότερα:
Αρχικά διαθέτει υπερπλούσιο εξοπλισμό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το πακέτο ST-Line (σπορ ανάρτηση, προφυλαχτήρες, τιμόνι και καθίσματα, απόληξη εξάτμισης χρωμίου), οθόνη 8 ιντσών με 3D Navi, ασύρματη φόρτιση και 7 ηχεία, πλήρως ψηφιακό διαμορφώσιμο πίνακας οργάνων με οθόνη 12,3``, 17άρες ζάντες αλουμινίου, διζωνικό κλιματισμό, και μια σειρά συστημάτων υποβοήθησης με αυτόνομο φρένο, adaptive cruise control και πολλά ακόμα καλούδια.
Το ήπιο υβριδικό σύνολο των 125 ίππων, πέρα από το hype του να λες «έχω υβριδικό», προσφέρει χαμηλούς ρύπους, άρα και Τέλη και το κυριότερο, πολύ χαμηλή κατανάλωση, η οποία εντός πόλης μπορεί να πέσει κάτω από 6 λτ./100 χλμ.. Λιγότερο και από ντίζελ, το οποίο συνήθως κοστολογείται 2.000+ ευρώ από τις βενζινοκίνητες εκδόσεις. Παράλληλα πετυχαίνει επιδόσεις καλύτερες από το μικρό Fiesta. Μάλιστα, ειδικά στην έκδοση ST-Line που διαθέτει σπορ ανάρτηση και πρόγραμμα επιλογής οδηγικού προφίλ, προσφέρει μια άκρως απολαυστική οδηγική συμπεριφορά, κορυφαία για την κατηγορία.