Το κενό αυτό κάλυψε με δηλώσεις του στους εκπροσώπους των διεθνών μέσων ενημέρωσης, ο εκπρόσωπος της Porsche, Ben Weinberger, ο οποίος σημείωσε πως η βασική έκδοση της Macan θα είναι η πρώτη που θα κυκλοφορήσει και κάτω από το καπό θα φέρει τον τετρακύλινδρο 2λίτρων κινητήρα ο οποίος στην Ευρώπη θα είναι ρυθμισμένος για να προσφέρει 245 ίππους, σε αντίθεση με τους 252 που θα προσφέρει στην αμερικανική αγορά, προκειμένου να ανταποκριθεί στους αυστηρότερους κανονισμούς Euro 6d.
Στη συνέχεια και συγκεκριμένα το νέο έτος σημείωσε πως ακολουθήσει η Macan S που θα εξοπλίζεται από ένα εξακύλινδρο μοτέρ έχοντας 354 ίππους, οι οποίοι θα τη φέρουν κοντά στην GTS των 360 ίππων, που δεν αποκλείεται με τη σειρά της να ανανεωθεί προκειμένου να αποκτήσει μεγαλύτερη ισχύ.
Τα ξένα μέσα αναφέρουν πως η πιο ισχυρή έκδοση θα είναι αυτή της Macan Turbo που θα δανειστεί τον V6 biturbo κινητήρα 2.9-λίτρων της Cayenne S ο οποίος προσφέρει 440 ίππους. Στη έκδοση αυτή το μοντέλο θα έχει επιπλέον 40 ίππους από τον προκάτοχό του ισχύς η οποία θα είναι παρόμοια με την τρέχουσα Macan Turbo που χρησιμοποιεί το Performance Package.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως όλοι οι βενζινοκινητήρες θα διαθέτουν φίλτρο σωματιδίων, ενώ δεν έχει αποφασιστεί ακόμα η διαθεσιμότητα ντίζελ μηχανικών συνόλων, παρόλα αυτά η φίρμα παρακολουθεί στενά τις τάσεις της αγοράς για να διαπιστώσει εάν υπάρχει ανάγκη για πετρελαιοκινητήρες.