Το ευρωπαϊκό λανσάρισμα του νέου Mazda3 πραγματοποιήθηκε και μαζί του έγιναν γνωστοί οι κινητήρες με τους οποίους θα προσφερθεί το μοντέλο στη «γηραιά ήπειρο».
Η Mazda θα εξοπλίσει το ευρωπαϊκό ολοκαίνουργιο Mazda3, με τρία μοτέρ, δύο βενζίνης και ένα ντίζελ. Αντικαθιστώντας τους πετρελαιοκινητήρες 1,5 λίτρων και 2,2 λίτρων της προηγούμενης γενιάς, ο νέος Skyactiv-D 1,8 λίτρων turbodiesel κινητήρας προσφέρει 116 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και ροπή 270 Nm (1.600-2.600 σ.α.λ.) . Σύμφωνα με τη μάρκα η συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου (WLTP) είναι 4,7 λίτρα / 100 χλμ, ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 130 γρμ./χλμ.
Στη συνέχεια της γκάμας βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας Skyactiv-G 2,0 λίτρων. Το μοτέρ προσφέρει 122 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 213 Nm στις 4.000 σ.α.λ, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως είναι εξοπλισμένο με ένα ήπια υβριδικό σύστημα 24βολτ. Οι Ιάπωνες υποστηρίζουν πως η μέση κατανάλωση καυσίμου στον κύκλο WLTP είναι 6,0 λτρ./100χλμ, με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα να ανέρχονται στα 136 γρμ./χλμ.
Τέλος και οι τρεις κινητήρες συνδυάζονται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει και ένα αυτόματο κιβώτιο ισάριθμων σχέσεων.
, επειδή τυχαίνει να ζω στην Αυστρία, η διαφορά στην φορολογία από ένα golf με τα παρομια άλογα και μικρότερους τρόπους είναι στα 5 ευρώ τον μήνα. Δεν νομίζω να είναι για κάποιον που θέλει να το αγοράσει , να μην το κάνει γι'αυτό τον λόγο.
Απ ότι διάβασα αυτοί οι κινητήρες είναι για την Ευρώπη... Στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης φορολογουνται με βάση τους ρύπους ενώ σε κάποιες με βάση τα κυβικά! Υπάρχουν και κάποιες λίγες χώρες που φορολογουνται με βάση την ιπποδύναμη σε συνδυασμό με τους ρύπους! Οπότε με ρύπους πάνω από 130 γρμ/χλμ που πάει να πουλήσει? Όταν οι περισσότερες μάρκες της κατηγορίας εκπέμπουν εν έτη 2019 100-115 γρμ/χλμ
Με αυτους του κινητήρες δεν θα πουλήσουν μονο στην Ελλάδα, στις υπόλοιπες χώρες του κοσμου η φορολογία γίνεται με τους ίππους και οχι τον κυβισμό . Σημαντικό ρολο παιζει η οικονομία και η ροπη στο οποίο πανε πολυ καλα οι κινητήρες της Μάζντα.
Εντάξει στο θέμα εμφανίσεις ο καθένας μπορεί να εκφράσει το γούστο του, προσωπικά μου φαίνεται σαν να το έχουν τρακάρει στις πόρτες και έχουν βουλιάξει, ενώ πίσω το έχουν μαζέψει κάπως απότομα! Αλλά βρε παιδιά... εκει στην Ιαπωνία κάτι καλό πρέπει να πίνετε... Τι κινητήρες είναι αυτοί? Που θα πουλήσει με τέτοιους κινητήρες? Έλεος πια!!!
Πολύ όμορφο αμάξι αλλά ρε bro 1800 και 2000 με 116 και 122 ίππους ήμαρτον.
, επειδή τυχαίνει να ζω στην Αυστρία, η διαφορά στην φορολογία από ένα golf με τα παρομια άλογα και μικρότερους τρόπους είναι στα 5 ευρώ τον μήνα. Δεν νομίζω να είναι για κάποιον που θέλει να το αγοράσει , να μην το κάνει γι'αυτό τον λόγο.
Απ ότι διάβασα αυτοί οι κινητήρες είναι για την Ευρώπη... Στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης φορολογουνται με βάση τους ρύπους ενώ σε κάποιες με βάση τα κυβικά! Υπάρχουν και κάποιες λίγες χώρες που φορολογουνται με βάση την ιπποδύναμη σε συνδυασμό με τους ρύπους! Οπότε με ρύπους πάνω από 130 γρμ/χλμ που πάει να πουλήσει? Όταν οι περισσότερες μάρκες της κατηγορίας εκπέμπουν εν έτη 2019 100-115 γρμ/χλμ
Με αυτους του κινητήρες δεν θα πουλήσουν μονο στην Ελλάδα, στις υπόλοιπες χώρες του κοσμου η φορολογία γίνεται με τους ίππους και οχι τον κυβισμό . Σημαντικό ρολο παιζει η οικονομία και η ροπη στο οποίο πανε πολυ καλα οι κινητήρες της Μάζντα.
Εντάξει στο θέμα εμφανίσεις ο καθένας μπορεί να εκφράσει το γούστο του, προσωπικά μου φαίνεται σαν να το έχουν τρακάρει στις πόρτες και έχουν βουλιάξει, ενώ πίσω το έχουν μαζέψει κάπως απότομα! Αλλά βρε παιδιά... εκει στην Ιαπωνία κάτι καλό πρέπει να πίνετε... Τι κινητήρες είναι αυτοί? Που θα πουλήσει με τέτοιους κινητήρες? Έλεος πια!!!