ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το ευρωπαϊκό λανσάρισμα του νέου Mazda3 πραγματοποιήθηκε και μαζί του έγιναν γνωστοί οι κινητήρες με τους οποίους θα προσφερθεί το μοντέλο στη «γηραιά ήπειρο».

Οι κινητήρες του Mazda3 στην Ευρώπη

7.775 Επισκέψεις στο άρθρο (19/2/2019)

Το ευρωπαϊκό λανσάρισμα του νέου Mazda3 πραγματοποιήθηκε και μαζί του έγιναν γνωστοί οι κινητήρες με τους οποίους θα προσφερθεί το μοντέλο στη «γηραιά ήπειρο».

Η Mazda θα εξοπλίσει το ευρωπαϊκό ολοκαίνουργιο Mazda3, με τρία μοτέρ, δύο βενζίνης και ένα ντίζελ. Αντικαθιστώντας τους πετρελαιοκινητήρες 1,5 λίτρων και 2,2 λίτρων της προηγούμενης γενιάς, ο νέος Skyactiv-D 1,8 λίτρων turbodiesel κινητήρας προσφέρει 116 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και ροπή 270 Nm (1.600-2.600 σ.α.λ.) . Σύμφωνα με τη μάρκα η συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου (WLTP) είναι 4,7 λίτρα / 100 χλμ, ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 130 γρμ./χλμ.
 
Στη συνέχεια της γκάμας βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας Skyactiv-G 2,0 λίτρων. Το μοτέρ προσφέρει 122 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 213 Nm  στις 4.000 σ.α.λ, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως είναι εξοπλισμένο με ένα ήπια υβριδικό σύστημα 24βολτ. Οι Ιάπωνες υποστηρίζουν πως η μέση κατανάλωση καυσίμου στον κύκλο WLTP είναι 6,0 λτρ./100χλμ, με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα να ανέρχονται στα 136 γρμ./χλμ.

Όπως σας έχουμε ενημερώσει πριν από μέρες, η τρίτη και πιο ενδιαφέρουσα επιλογή είναι αυτή του Skyactiv-X. Σε αυτή την περίπτωση η Mazda δεν προχώρησε στην επίσημη αποκάλυψη των στοιχείων, ωστόσο όπως γνωρίζουμε από την επίσημη ιστοσελίδα της μάρκας στην Σλοβακία η ισχύς του θα ανέρχεται στους 181 ίππους και στα 222 Nm ροπής.
 
Τέλος και οι τρεις κινητήρες συνδυάζονται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει και ένα αυτόματο κιβώτιο ισάριθμων σχέσεων.  

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL