Το Yaris Cross θα διαθέτει και «έξυπνη» τετρακίνηση σε συνδυασμό με το υβριδικό σύστημα κίνησης της μάρκας των 116 ίππων.
Toyota Yaris Cross
Whats new
• Πρώτο μικρό SUV της Toyota
• Υβριδικό με 116 ίππους
• Με σύστημα τετρακίνησης
• Β εξάμηνο του 21
Η Toyota μπαίνει στην hot κατηγορία των μικρών crossover με το νέο Yaris Cross, το πρώτο μικρό SUV της, που έρχεται με το νεότερο υβριδικό σύνολο της μάρκας, «έξυπνη» τετρακίνηση, «φρέσκο» ντιζάιν, ενώ παράλληλα είναι και φουλ σε τεχνολογία στην καμπίνα.
Το νέο Yaris Cross έχει μήκος 4.180 χιλιοστά και υιοθετεί τη νεότερη γλώσσα της ιαπωνικής φίρμας, με αιχμηρές ακμές και νευρώσεις. Η δυναμική μάσκα είναι πιο «κλειστή», σε σχέση με του χάτσμπακ μοντέλου, ενώ ο προφυλακτήρας φιλοξενεί τις γρίλιες που χρησιμεύουν και ως αεραγωγοί και στα δύο άκρα ενσωματώνονται οι προβολείς ομίχλης. Το πίσω μέρος είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό, με τα LED φωτιστικά σώματα, που συνδέονται μέσω μίας λεπτής φωτιζόμενης φάσας.
Μπαίνοντας στο εσωτερικό, στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει μία οθόνης αφής υπεύθυνη για πληθώρα λειτουργιών καθώς και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων. Φυσικά το νέο μικρό SUV έχει τη δυνατότητα να εξοπλιστεί με όλα τα συστήματα ασφαλείας που παρέχονται μέσω του πακέτου Toyota Safety Sense.
Με σύστημα τετρακίνησης
Σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα, το Yaris Cross θα διαθέτει και «έξυπνη» τετρακίνηση σε συνδυασμό με το υβριδικό σύστημα κίνησης της μάρκας, που αποτελείται από τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων που λειτουργεί μαζί με ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Η συνολική ισχύς ανέρχεται στους 116 ίππους. Η εταιρεία αναφέρει πως το τετρακίνητο μοντέλο θα έχει εκπομπές ρύπων CO2 κάτω από 135 γρμ./χλμ (WLTP), ενώ στην προσθιοκίνητη εκδοχή του οι εκπομπές CO2 περιορίζονται κάτω από 120 γρ./χλμ..
VW ID.4
Whats new
- Πρώτο ηλεκτρικό SUV της VW
- 4 εκδόσεις ισχύος
- Με αυτονομία έως και 520 χλμ.
- ¶μεσα διαθέσιμο για παραγγελία
Η γερμανική φίρμα συνεχίζει να κάνει βήματα προς τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, με το ID.4, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της SUV. To νέο ID.4 βασίζεται στην γνώριμη πλατφόρμα MEB και αρχικά εφοδιάζεται με έναν κινητήρα ισχύος 204 ίππων και 310 Nm ροπής. Αργότερα θα προστεθούν στη γκάμα τρεις μικρότερες version με ισχύ 148, 170 και 175 ίππων, με κίνηση στους πίσω τροχούς, ενώ αργότερα θα δούμε και τετρακίνητη έκδοση. Για το πακέτο των μπαταριών τώρα, η κορυφαία έκδοση έχει χωρητικότητα 77 kWh, με τους Γερμανούς να υπόσχονται αυτονομία έως και 520 χλμ., ενώ οι μικρότερες θα προσφέρονται με μπαταρίες 55 kWh που θα επιτρέπουν έως και 360 χλμ. με μία φόρτιση.
Στο άνω άκρο των C-SUV και με προηγμένη τεχνολογία
Περνώντας τώρα στη σχεδίαση, το νέο ID.4 έχει μήκος 4,58 μέτρα, πλάτος 1,85 μέτρα και ύψος 1,61 μ., ενώ όσον αφορά στο μεταξόνιο, αυτό ορίζεται στα 2,77 μέτρα. Χαρακτηρίζεται από το φαρδύ αμάξωμα, το μεγάλο, έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ, καθώς επίσης και τους αρκετά κοντούς προβόλους.
Όσον αφορά στο εσωτερικό, αυτό έρχεται σχεδόν αυτούσιο από το μικρότερο ID.3 και χαρακτηρίζεται από μία οθόνη αφής 10 ιντσών (προαιρετικά 12 ιντσών) που εδρεύει στο κέντρο του ταμπλό δίπλα από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Όλα τα χειριστήρια -συμπεριλαμβανομένων και αυτών του ηλεκτρικά ρυθμιζόμενου τιμονιού πολλαπλών λειτουργιών- λειτουργούν με την αφή ή μέσω φωνητικού ελέγχου. Τέλος, το ID.4 είναι εξοπλισμένο με όλες τις τελευταίες τεχνολογίες υποβοήθησης, άνεσης και ασφάλειας της φίρμας.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)
Ξεχάσατε την νέα Mercedes C-class.