3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Αυτές είναι οι πραγματικές καταναλώσεις 320 μοντέλων της ελληνικής αγοράς.
Οι πραγματικές καταναλώσεις 320 μοντέλων
97.934 Επισκέψεις στο άρθρο
¶σε τι λένε, τόσα καίνε! Ξέχνα τις εργοστασιακές καταναλώσεις. Δες τις πραγματικές καταναλώσεις 320 μοντέλων της ελληνικής αγοράς, για να ξέρεις τι πραγματικά ισχύει για τα μοντέλα της αγοράς.
Η κατανάλωση πάντα θα είναι ένα θέμα που κυριολεκτικά «καίει» τους ιδιοκτήτες, αλλά και τους υποψήφιους αγοραστές αυτοκινήτου. Εξάλλου είναι και άρρηκτα συνδεδεμένη με τις εκπομπές ρύπων, ένα θέμα που «καίει» τους κατασκευαστές, αλλά και την Ε.Ε. που θέλει να μειώσει τα επίπεδα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Γι αυτό μάλιστα και άλλαξε ο τρόπος μέτρησης των εργοστασιακών καταναλώσεων, οι οποίες πλέον γίνονται με τον κξύκλο μετρήσεων WLTP, που προσομοιώνει πραγματικές συνθήκες οδήγησης και όχι εργοστασιακές, όπως γινόταν τόσα χρόνια με τον NEDC.
Γι αυτό άλλωστε και πλέον θα έχετε παρατηρήσει πως οι τιμές κατανάλωσης που ανακοινώνουν οι εταιρείες είναι αυξημένες σε σχέση με ένα χρόνο πριν, ενώ και οι κατασκευαστές εξέλιξαν νέα μοτέρ ώστε να εναρμονιστούν με τα ευρωπαϊκά θέλω.
Μετρήσεις πραγματικής κατανάλωσης σε 320 μοντέλα
Βεβαίως ακόμα και τώρα οι διαφορές των πραγματικών καταναλώσεων με των εργοστασιακών, παρουσιάζουν αποκλίσεις, έστω και μικρότερες απΆ ότι είχαμε συνηθίσει. Γι αυτό το λόγο, εμείς στις δοκιμές των μοντέλων που πραγματοποιούμε, πέρα από τις επιδόσεις, έχουμε καθιερώσει και μια δική μας μέτρηση κατανάλωσης, ακολουθώντας μια τυποποιημένη διαδικασία και ανακοινώνουμε μια μέση πραγματική κατανάλωση, η οποία όπως έχει αποδειχθεί είναι εξαιρετικά αξιόπιστη και ανταποκρίνεται στην ελληνική πραγματικότητα.
Φυσικά μην ξεχνάμε πως σημαντικό ρόλο παίζει και το οδηγικό μας στυλ, αφού για παράδειγμα οι συνεχείς αυξομειώσεις της ταχύτητας και η επιθετική οδήγηση ανεβάζουν κατακόρυφα την κατανάλωση.
Η μέση κατανάλωση εξαρτάται από τον τρόπο οδήγησης. Εμείς στο AutoΤρίτη προσομειώνουμε έναν μέσο τυπικό οδηγό.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Γι αυτό άλλωστε και πλέον θα έχετε παρατηρήσει πως οι τιμές κατανάλωσης που ανακοινώνουν οι εταιρείες είναι αυξημένες σε σχέση με ένα χρόνο πριν, ενώ και οι κατασκευαστές εξέλιξαν νέα μοτέρ ώστε να εναρμονιστούν με τα ευρωπαϊκά θέλω.
Μετρήσεις πραγματικής κατανάλωσης σε 320 μοντέλα
Βεβαίως ακόμα και τώρα οι διαφορές των πραγματικών καταναλώσεων με των εργοστασιακών, παρουσιάζουν αποκλίσεις, έστω και μικρότερες απΆ ότι είχαμε συνηθίσει. Γι αυτό το λόγο, εμείς στις δοκιμές των μοντέλων που πραγματοποιούμε, πέρα από τις επιδόσεις, έχουμε καθιερώσει και μια δική μας μέτρηση κατανάλωσης, ακολουθώντας μια τυποποιημένη διαδικασία και ανακοινώνουμε μια μέση πραγματική κατανάλωση, η οποία όπως έχει αποδειχθεί είναι εξαιρετικά αξιόπιστη και ανταποκρίνεται στην ελληνική πραγματικότητα.
Φυσικά μην ξεχνάμε πως σημαντικό ρόλο παίζει και το οδηγικό μας στυλ, αφού για παράδειγμα οι συνεχείς αυξομειώσεις της ταχύτητας και η επιθετική οδήγηση ανεβάζουν κατακόρυφα την κατανάλωση.
Πολλες μετρησεις δεν στεκουν παιδια..Για παραδειγμα..βλεπω το vw polo 1.6 tdi 95 να και 6.1 οταν με το ιδιο μοτερ τα μεγαλυτερα και βαρυτερα golf και leon οχι απλα δεν και ε το ιδιο αλλα και ε και 1 λιτρο λιγοτερο,,,2ο παραδειγμα το focus 1.0 125 που γραφεται 6,6 οταν με το ιδιο μοτερ το πολυ μικροτερο και ελαφρυτερο fiesta δυσκολευεται να πιασει τετοια νουμερα..
Οντως οι μετρησεις ειναι λιγο παραξενες πχ Seat Ateca 1,0 τουρμπο καιει 6,7 λιτρα ενω το Arona που ειναι πολυ μικροτερο με τον ιδιο κινητηρα να καιει 7,2 λιτρα δεν γινεται....
Καλησπερα, κατα 70 - 80% θεωρω οτι στεκει το αρθρο Τελικα παλι καταληγουμε στο παλιο οτι ''αν δεν καιει δεν παει'' αναφερομαι σε κινητηρες και τεχνολογιες που να σηκωνει η τσεπη του πλεον ''μεσου'' Ελληνα. Βασικα ποια ''ροδα'' θα επιλεξει ο καθενας μας ειναι θεμα τσεπης - αναγκων - γουστου Ποιο ουσιαστικο θα ηταν να βρεθουνε τροποι απο την κυβερνηση και οχι μονο να πεσει η τιμη στα καυσιμα και να γινουμε σοβαρες προτασεις - μελετες για αυτο απο περιοδικα και αλλους οργανισμους παρα να συγκρινουμε-κρινουμε με γνωμονα 0,001 λιτρα εχει διαφορα σε καυσιμο το ενα με το αλλο. Ευχαριστω
Μέση κατανάλωση HYUNDAI KONA 1.0T χωρίς ιδιαίτερη χρήση του start/stop είναι 7-7,2 λτ/100 χλτ. Το οδηγάω περίπου 3 μήνες τώρα σε δυτική Αττική.
Παιδια διαβασα το αρθρο με τις υποτιθεμενες 320 καταναλωσεις.....και δεν μου εμφανιζει κανενα καταλογο...ουτε ως pdf....μηπως ειχει προβλημα το σαιτ...???
Λέτε ψέμματα. Προωθείται συγκεκριμένες εταιρίες. Κρίμα. Έχω Hyundai i20 3,5 χρόνια με 65000 χλμ πετρέλαιο. Έχω κατανάλωση 4,4-4,5 το πολύ. Το βλέπω καθημερινά στη χρήση.
Επίσης το Honda hrv ενώ το έχει σε βενζίνη δεν το έχει σε ντίζελ. Επειδή το έχω, στην πόλη βγάζει 5.7λ και εκτός έως 120χλμ. 4λ. έως 130χλμ. 4,5, έως 140χλμ. 5λ....
Corolla ψαχνω και corolla δεν βρισκω...
το ίδιο T-RoC 1.5 αναγραφεται στις θεσεις 19 και 27 του καταλόγου crossover βενζινης