ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Tech: Πως λειτουργεί το υβριδικό σύστημα του Citroen C3

1.670 Επισκέψεις στο άρθρο
Tech: Πως λειτουργεί το υβριδικό σύστημα του Citroen C3

- Ο κύκλος Miller (αφορά τον τρόπο που καίγεται η βενζίνη) και το εξελιγμένο turbo ρίχνουν την κατανάλωση
- Ένα ηλεκτρικό μοτεράκι 29 ίππων στις ταχύτητες μπορεί να κινήσει το αυτοκίνητο με τον κινητήρα σβηστό
- Έχει καδένα χρονισμού και όχι ιμάντα, για χαμηλότερο κόστος συντήρησης

Έχει αναβαθμισμένο κινητήρα που λειτουργεί σε κύκλο Miller & έχει turbo μεταβλητής γεωμετρίας

Το ολοκαίνουριο Citroen C3 αποχωρίστηκε το diesel και για πρώτη φορά στην ιστορία του αποκτά εκδόσεις βενζίνης με υβριδική τεχνολογία 48V. Το σύνολο του C3 έρχεται με απόδοση 100 ίππων και είναι το δεύτερο σύνολο της γαλλικής φίρμας με την τεχνολογία 48V, μετά το κινητήριο σύνολο 136 ίππων που είδαμε στο Citroen C5 Aircross.

O γνωστός 1.200άρης turbo PureTech κινητήρας, είναι πρωταγωνιστής και στις δύο περιπτώσεις, φέροντας όμως 2 σημαντικές αναβαθμίσεις, ειδικά προσαρμοσμένες για εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης.

Αρχικά, το μοτέρ του Citroen C3 hybrid λειτουργεί σε κύκλο Miller, για καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση. Πρόκειται για το γνωστό κύκλο Atkinson, που ονομάζεται κύκλος Miller όταν υπάρχει turbo. Η δεύτερη αναβάθμιση αφορά το turbo μεταβλητής γεωμετρίας, που χρησιμοποιείται εδώ και πολλά χρόνια στους κινητήρες diesel. Χάρη στην τοποθέτηση αυτού του στροβιλοσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) το Citroen C3 hybrid μπορεί και αποδίδει καλύτερα σε μεγαλύτερο φάσμα στροφών.

Μέσα στο νέο αυτόματο κιβώτιο υπάρχει μικρό ηλεκτρομοτέρ 29 ίππων

Έπειτα, μαζί με τον αναβαθμισμένο βενζινοκινητήρα βλέπουμε ηλεκτρικό κύκλωμα 48V αλλά κι ένα έξτρα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 29 ίππων και 55 Nm ροπής. Το υψηλής τάσης (48V) έχει ρόλο την τροφοδοσία του υβριδικού συστήματος, με την αποκλειστικά παραγόμενη ηλεκτρική ενέργεια από το μοτέρ των 28 ίππων. Από εκεί και πέρα, ένας μετατροπέας τάσης συνεχούς ρεύματος (DC) χρησιμοποιεί το ηλεκτρικό ρεύμα και θα το στέλνει σε ένα δεύτερο δίκτυο μικρότερης τάσης. Αυτό θα είναι στα 12V και θα αναλαμβάνει την τροφοδοσία του εξοπλισμού του αυτοκινήτου (π.χ. κλιματισμός).

Κινείται περιορισμένα και μόνο με ρεύμα

Συνέχεια του άρθρου >>>
ford
BEST BUY CUSTON JUMPY