Η νέα Skoda Octavia, το πρώτο διάστημα κυκλοφορίας της στην Ελλάδα, θα είναι διαθέσιμη σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, τα Active, Ambition & Style και με τρεις κινητήρες, που αναλύονται σε δύο βενζίνης (τον 1.0 TSI των 110 ίππων και τον 1.5 TSI με 150 άλογα, αλλά και έναν πετρελαίου 2.0 TDI με 150 ίππους.
Σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό, η τσέχικη μπερλίνα διαθέτει από την εισαγωγική έκδοση Active ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, 7 αερόσακους, LED προβολείς, δερμάτινο τιμόνι, οθόνη αφής 8,25 ιντσών για το σύστημα infontainment κ.ά. με το κόστος κτήσης για την Octavia Grand Coupe να ξεκινά από τις 21.900 ευρώ για το diesel. Στο επόμενο σκαλοπάτι, στην έκδοση Ambition, συναντούμε, επιπλέον της Active, cruise control, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα οπισθοπορείας, ηχοσύστημα με 8 ηχεία, jumbo box ανάμεσα στα καθίσματα κ.ά.. με τις τιμές να ορίζονται από 19.900 ευρώ για τη βενζίνη και από 27.300 ευρώ για το diesel. Τέλος, η πλούσια έκδοση Style προσφέρει μεταξύ άλλων 17άρες ζάντες, φιμέ πίσω τζάμια, ψηφιακό πίνακα οργάνων, 10άρα οθόνη αφής υψηλής ευκρίνειας με navigation, αυτόματα φώτα, νίκελ λεπτομέρειες κ.ά. και κοστίζει από 24.900 ευρώ στη βενζίνη και 30.800 ευρώ στο diesel.
Skoda Octavia: Old Vs New | Χάσμα γενεών ή όχι; (πατήστε πάνω στην εικόνα)
Δείτε στον παρακάτω πίνακα τις τιμές λιανικής, τόσο για την Octavia Grand Coupe όσο και για την station wagon έκδοση (σ.σ. οι Τσέχοι την ονομάζουν Sportswagon) όπως ανακοινώθηκαν από την ελληνική αντιπροσωπεία:
Οι αυτοκινητιστές θα το τιμήσουν!
Πολύ τίμιο και καλό αυτοκίνητο, σε μια εποχή που η κατηγορία βάλλεται ανελέητα από crossover & suv. Δεν είναι απογοητευτικες οι τιμές του αν σκεφτούμε ότι για ένα μικρομεσαίο SUV, «χορεύεις» με τα +30 χιλιάρικα, με κορυφαίο πάντα εξοπλισμό.
Ταπεινή μου άποψη, το κλασικό ντίζελ 1,6lt μοτέρ του γκρουπ ταιριάζει γάντι. Μπορεί όχι στο αυτοκίνητο, αλλά στην Ελληνική πραγματικότητα, και αποφεύγεις κ τις ευαισθησίες των tsi μοτέρ.....
Αν ήμασταν Βουλγαρία, Ρουμανία, Β. Μακεδονία, Σερβία, Τσεχία, κτλ., (αναφέρομαι στη φορολόγηση αυτοκινήτου) θα μπορούσαμε να χαρούμε 2λιτρα την κατηγορία γενικότερα, και την νέα Οκταβια.
Η octavia ανήκει στη μεσαία κατηγορία (προς μεγαλομεσαίο θα έλεγα), και όχι στη μικρομεσαία.
Οι τιμές είναι σε λογικά πλαίσια. Ότι πληρώνεις παίρνεις.
Καλές πωλήσεις....
To diesel ουσιαστικά είναι εκτός ευρύ κοινού μιας και τα 2000cc αυτομάτως οδηγούν σε φόρο πολυτελείας. Εάν δεν αλλάξει η νομοθεσία θα μιλάμε για όνειρο θερινής νυκτός η κατανάλωση των 3.5lt/100km, που στην πράξη θα είναι κοντά στο 4.5
Δεν φαίνεται και τόσο φτηνή! Φλερτάρει με τις τιμές του Golf
Οι αυτοκινητιστές θα το τιμήσουν! Πολύ τίμιο και καλό αυτοκίνητο, σε μια εποχή που η κατηγορία βάλλεται ανελέητα από crossover & suv. Δεν είναι απογοητευτικες οι τιμές του αν σκεφτούμε ότι για ένα μικρομεσαίο SUV, «χορεύεις» με τα +30 χιλιάρικα, με κορυφαίο πάντα εξοπλισμό. Ταπεινή μου άποψη, το κλασικό ντίζελ 1,6lt μοτέρ του γκρουπ ταιριάζει γάντι. Μπορεί όχι στο αυτοκίνητο, αλλά στην Ελληνική πραγματικότητα, και αποφεύγεις κ τις ευαισθησίες των tsi μοτέρ..... Αν ήμασταν Βουλγαρία, Ρουμανία, Β. Μακεδονία, Σερβία, Τσεχία, κτλ., (αναφέρομαι στη φορολόγηση αυτοκινήτου) θα μπορούσαμε να χαρούμε 2λιτρα την κατηγορία γενικότερα, και την νέα Οκταβια.
Η octavia ανήκει στη μεσαία κατηγορία (προς μεγαλομεσαίο θα έλεγα), και όχι στη μικρομεσαία. Οι τιμές είναι σε λογικά πλαίσια. Ότι πληρώνεις παίρνεις. Καλές πωλήσεις....
To diesel ουσιαστικά είναι εκτός ευρύ κοινού μιας και τα 2000cc αυτομάτως οδηγούν σε φόρο πολυτελείας. Εάν δεν αλλάξει η νομοθεσία θα μιλάμε για όνειρο θερινής νυκτός η κατανάλωση των 3.5lt/100km, που στην πράξη θα είναι κοντά στο 4.5